спортни филтри J&R
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- m@rtin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 633
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 520i E39 Touring M54
спортни филтри J&R
поръчах си такъв панелен за печката..някакви отзиви за тая марка??френски са и доста ми ги похвалиха

- indianeca
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 622
- Регистриран на: 28.07.2007
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: Табуретка със спортно окачване...
- Мечтае да кара: Фотьойл
- Детайли за колата: БМВ e46, M54B25
Филтрите са добри и мога да ти кажа, че са 1:1 с тези на К&N. Аз лично съм със спортен филтър на JR и съм доволен.
- Garribaldi
- ентусиаст
-
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
абе пичове да не отварям нова тема... "спортен филтър" незнам моя какъв е щото го е сложил баща ми преди да я взема колата.... но ми казаха че спортния филтър просто променя звука на колата ??!?! така ли е ?? и самo това ли е ? прави ли колата по бърза или пъргава ?!
Мерси
:):)
Мерси

- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
ам съм с такъв филтър/пита/ и съм много доволен,но до толкова че не давам парикато за консуматив а си го почиствам.иначе променя малко звука.аз като и изворсилам леко или като карам бавно се получава едно като свиркане такова сеедно 4е някои вътре подсвирва в колата
готино е 



- indianeca
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 622
- Регистриран на: 28.07.2007
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: Табуретка със спортно окачване...
- Мечтае да кара: Фотьойл
- Детайли за колата: БМВ e46, M54B25
Променя звука до известна степен, вдига от 7 до 12 коня или поне така го дават, но това е за конусния спортен филтър и вкарва 50% повече въздух, при панелния го дават на 30%.
- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
indianeca написа:Променя звука до известна степен, вдига от 7 до 12 коня или поне така го дават, но това е за конусния спортен филтър и вкарва 50% повече въздух, при панелния го дават на 30%.
А можеш ли да замениш панелен ( този с кутията) с конусен такъв ?
и въобще ще има ли смисъл.
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Има спрециални китове, доста добре направени за преминаване от панелен към конусен филтър.
Иначе доста често просто слагат конусния филтър на мястото на панелния и не затварят капака. И се получава
реве като мечка, върви като буболечка
(особено при силно винтилираните моторетки (фят, опел и т.н.)
Иначе и аз се замислям за панелен спортен филтър, някой ако може да даде нещо като он-лайн каталог или подобно
Иначе доста често просто слагат конусния филтър на мястото на панелния и не затварят капака. И се получава





Иначе и аз се замислям за панелен спортен филтър, някой ако може да даде нещо като он-лайн каталог или подобно

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
kriso85 написа:Има спрециални китове, доста добре направени за преминаване от панелен към конусен филтър.
Иначе доста често просто слагат конусния филтър на мястото на панелния и не затварят капака. И се получавареве като мечка, върви като буболечка
![]()
![]()
(особено при силно винтилираните моторетки (фят, опел и т.н.)
Иначе и аз се замислям за панелен спортен филтър, някой ако може да даде нещо като он-лайн каталог или подобно
И колко ли струват тези китчета че скоро трябва да се сменя моя филтър и се замислям дали да не сложим едно спротно

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Хеед 91 са представители на JR
Aз съм с такъв панелен и също съм мн. доволен. В моя случай М50Б20 цената му беше 70лв.
Aз съм с такъв панелен и също съм мн. доволен. В моя случай М50Б20 цената му беше 70лв.
- indianeca
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 622
- Регистриран на: 28.07.2007
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: Табуретка със спортно окачване...
- Мечтае да кара: Фотьойл
- Детайли за колата: БМВ e46, M54B25
Имам човек, ако някой иска нека ми даде спецификацията на двигателя и ще питам по какъв начин може да стане и за какви пари.
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
- chocho
- crash tester
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: Scotland
- Пол: Мъж
- Кара: F07 530
indianeca написа:Имам човек, ако някой иска нека ми даде спецификацията на двигателя и ще питам по какъв начин може да стане и за какви пари.

- to6i_Racing
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 513
- Регистриран на: 2.12.2007
- Местоположение: Северозапад
- Пол: Мъж
ако е требвало да бъде със спортен филтър инжинерите да са го направили,а не ние да ги слагаме и да мислим че много ще ни бяга колата(дрън дрън) само една ручавица се получава от това и нищо друго.Това е моето мнение за така наречените спортни филтри 

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Моето мнение за конусните спортни филтри е, че при тях ефекта е по скоро обратен.
Всички добре знаете, че филтърната кутия завършва с дифузьор някъде по предницата на колата.Това е с цел, колкото по-бързо се движи колата, толкова повече въздух да влиза.Ако се постави конусен филтър, то той си остава зад предната престилка и не се влиае от скоростта на автомобила.
Аз сега си търся филтър К&N, но такъв със стандартни размери.Единствената причина за това е, че мога да го почиствам и да го слагам, а това е много полезно за град като Варна, където дишаме не въздух, а чист прахоляк и филтрите се затлачват точно за един месец.
Всички добре знаете, че филтърната кутия завършва с дифузьор някъде по предницата на колата.Това е с цел, колкото по-бързо се движи колата, толкова повече въздух да влиза.Ако се постави конусен филтър, то той си остава зад предната престилка и не се влиае от скоростта на автомобила.
Аз сега си търся филтър К&N, но такъв със стандартни размери.Единствената причина за това е, че мога да го почиствам и да го слагам, а това е много полезно за град като Варна, където дишаме не въздух, а чист прахоляк и филтрите се затлачват точно за един месец.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
mad_presley написа:Моето мнение за конусните спортни филтри е, че при тях ефекта е по скоро обратен.
Всички добре знаете, че филтърната кутия завършва с дифузьор някъде по предницата на колата.Това е с цел, колкото по-бързо се движи колата, толкова повече въздух да влиза.Ако се постави конусен филтър, то той си остава зад предната престилка и не се влиае от скоростта на автомобила.
А защо си мислиш,че филтъра просто се монтира и това е.Разбира се,повечето
правят точно това,но пък има и хора дето обичат да доизпипват нещата
и правят неща като heat shield,заборници за въздух и други такива
наглед маловажни работи

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани