БМВ 520 Въпрос?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Мнение от jullydjs » 16 Апр 2008, 16:12

Колега вси4ко зависи от състоянието на мотора, моята е м50 б20 с ванос и никога до сега не ми е давала пове4е от 12 грдско. при другите не знам как е, но не съм от наи спокоините кара4и, за извън градско дава стоиности от 8 до 10 на 100

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 21.06.2004
Местоположение: Димитровград

Мнение от Paff » 16 Апр 2008, 16:20

тая кола да не е случайно в Приморско :?:

Олдскул фен
Аватар
Мнения: 1142
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Техеран
Пол: Мъж
Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)

Мнение от justboy » 16 Апр 2008, 17:25

jullydjs написа:Колега вси4ко зависи от състоянието на мотора, моята е м50 б20 с ванос и никога до сега не ми е давала пове4е от 12 грдско. при другите не знам как е, но не съм от наи спокоините кара4и, за извън градско дава стоиности от 8 до 10 на 100


Ами идва един братовчед на баща ми той сигурно е сменил 20 бмв-та.. кара я гледа я вика, че била в много добро състояние и мотора и външно и салонно. Само каза че по нещо по окачването било за смяна.. преден ляв амортисьор доколкото разбрах, ама то това да и е косура ;-) А колата се намира в Добрич.
Благодаря на всички за мненията разбрах се с човека след 1 седмица ще му я платя.. имаме се с него уж не би трябвало да има проблем:-) Та и аз минавам.. на БМВ след седмица, като е офицеално моя ще покажа снимки, тъкмо да може да предцените дали си струва автомобила;-)
И още веднъж благодаря! :-)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 9.03.2008
Местоположение: burgas

Мнение от borcata bc » 16 Апр 2008, 21:34

само внимавай сас амортисьора. майстора на мене ми каза 4е и двата са ми за смяна.а се оказа 4е тропането е от шарнирите. :wave: успех
borcata bc

Олдскул фен
Аватар
Мнения: 1142
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Техеран
Пол: Мъж
Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)

Мнение от justboy » 16 Апр 2008, 22:57

Благодаря ти много! Ето това е форум!
А теста на таблото, който уж вади реалните километри верни ли са?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Мнение от jullydjs » 17 Апр 2008, 3:11

justboy написа:А теста на таблото, който уж вади реалните километри верни ли са?


Не, това не е вярно

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1283
Регистриран на: 6.06.2007
Местоположение: София

Мнение от bobi_maxo » 17 Апр 2008, 7:50

borcata bc написа:само внимавай сас амортисьора. майстора на мене ми каза 4е и двата са ми за смяна.а се оказа 4е тропането е от шарнирите. :wave: успех


Когато е изпуснал амортисьор се усеща по "дриблиране" на гумата когато караш над 70-80 по лека неравност(да речем павета!).
На мен так ми се разтропа първо и си рекох: "Аре е*ах го и окачването, кога го правих, кога се разтропа!". После усетих това "дриблиране" или подскачане което се усеща и разбрах че е амортисьора. Сега е СУПЕР!

Олдскул фен
Аватар
Мнения: 1142
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Техеран
Пол: Мъж
Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)

Мнение от justboy » 17 Апр 2008, 9:56

Ясно. Благодаря на всички! :-) Дано ме слуша автомобила :-)

Олдскул фен
Аватар
Мнения: 1142
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Техеран
Пол: Мъж
Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)

Мнение от justboy » 17 Апр 2008, 15:59

""""Като е на повечко километри машината особенно при първия ванос М50(мисля,че на Е34 се слага само М50,а от Е39 се слагаМ52) му се разтраква веригата на ваноса,защото няма една шайба обираща луфта.Но се продава оригинален ремонтен комплект(мисля,че беше към 200 Лева в БМВ).Сменя се и е с тази шайба и колата заспива.Страда от бубини тоя мотор.Кофтито е,че са 6.А на АУДИ В6 150 коня и според мен е по-добър.Имат еднакъв разход,а Аудито дърпа повече,каквото и да ми говорят.И на двата модела се слага ГИ,за да няма ядове.На БМВ-то като го вземеш му смени ззадължително-виско съединителя на перката,термостата и водната помпа(задължително да е с метална турбина),капачката на разширителния съд.Имат сколнност при неизправен някой от тия детайли да прегряват.И пукат глава.Друг проблем при всички Е34 са клапита на парното,които не подлежат на ремонт и се взимат нови,но цената им не е малка """"


А за това мнение на един колега от друг форум какво ще кажете?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 18 Апр 2008, 11:12

Струва ми се вярно. За АУДИ-то само ще добавя , че може да дърпа повече, но това не означава че двигателя му е по-добър, просто е по-леко :). Тея БМВ-а пукат глави ако прегреят или ако ги ръчкаш докато не са загряли, иначе при нормални обстоятелства нямат проблеми.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 18 Апр 2008, 15:30

Аудито дърпа повече щото е 2.6 литра, ако обаче го сравниш въпросното Алди :mhihi: с 525i нещата придобиват коренно различен характер, нищо че пак двигателя е с по-малък обем на Е34-ката :mhihi: Зарежи ги тия недозавиващи коли :lol:
R6 - Was sonst?

Олдскул фен
Аватар
Мнения: 1142
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Техеран
Пол: Мъж
Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)

Мнение от justboy » 18 Апр 2008, 16:35

Недозавиващи незная, но досега не сме имали проблем с Ауди от толкова време само това се кара. Няма значение.. Бмв-то, което съм харесал просто е кукла много запазен автомобил и стига да ме слуша няма да го сменя :-)
Иначе благодаря ви за мненията ;-)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 9.03.2008
Местоположение: burgas

Мнение от borcata bc » 18 Апр 2008, 23:17

ето ти данни за твоя мотор

двигател- м50
производство- 05.90-01.96
работен обем- 1991
мощност кw при об/мин 110/5900
кс при об мин 150/5900
въртящ момент 190/4700 /ако е vanos
ред на цилиндрите 1-5-3-6-2-4
система за впръскване dme m3.1
степен на сгъстяване 10.5
дължина на хода мм 66.00
отвор мм 80.0
обем на масло 5.75
антифриз 10.5 11.0
:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
borcata bc

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook