Помагайте: Двигателят загря и замириса на изгоряло.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 16.10.2007

Помагайте: Двигателят загря и замириса на изгоряло.

Мнение от niko81 » 15 Апр 2008, 12:47

Здравейте, колеги. Днес направо се шашнах. Докато си карах колата, изведнъж в купето замириса на изгоряло. Когато погледнах стрелката за температурата на двигателя, видях, 4е е на 2/3 от максимума. По принzип до сега винаги е била на 1/2 както си е нормално. Спрях веднага и бдигнах капака. Бая горе6то си бе6е вътре и миришеше на иzгорял бакилит /или масло/. Направо се подърках от шубе. Знам, 4е сигурно 6те ми кажете да я zаведа на майстор. Това и смятам да направя. Но исках преди това да ви питам дали при4ината може да е в това, 4е в момента съм махнал бушони номер 16 и 31, понеже климатика ми се прецака. А тоzи бушон 16 е и zа вентилатора на двигателя. Та може ли от това да ми zагря БМВ-тo. :help: :help: :help: Колеги, ще съм ви благодарен zа всеки един съвет.
If guns kill people, spoons make Michael Moore fat.

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 16.10.2007

Мнение от niko81 » 15 Апр 2008, 12:51

Забравих да спомена, 4е в момента съм махнал панела на климатроника, zащото е на ремонт.
If guns kill people, spoons make Michael Moore fat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 27.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 320d

Мнение от Жоро 320и » 15 Апр 2008, 12:55

Ако си махнал бушона за перката на мотора за охлаждането може от това да е загряла!

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 16.10.2007

Мнение от niko81 » 15 Апр 2008, 13:32

Наистина ли? Аз го бях махнал бушона, защото си мислех, че тази перка не е zа охлаждане на двигателя а за изпращане на топлия въздух към купето :uups: Аz така си карах няколко дни и нямаше проблеми...Ако е така както казваш, ще включа бушона. Дано да е от това проблема.
If guns kill people, spoons make Michael Moore fat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1156
Регистриран на: 7.06.2007
Пол: Мъж
Кара: 320i

Мнение от k1k0 » 15 Апр 2008, 13:54

Сложи бушона и си караи и щом не е флязла в червеното стрелката не се шашкаи но другият път внимаваи повечко не изключваи никакви перки :)
Beautiful Mechanical Wonder

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 27.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 320d

Мнение от Жоро 320и » 15 Апр 2008, 14:13

niko81 написа:Наистина ли? Аз го бях махнал бушона, защото си мислех, че тази перка не е zа охлаждане на двигателя а за изпращане на топлия въздух към купето :uups: Аz така си карах няколко дни и нямаше проблеми...Ако е така както казваш, ще включа бушона. Дано да е от това проблема.




Абе не знам дали 16-ти бушон е за перката! В таблицата за бушоните май пише, че 16-климатик а 31-часовник. Провери дали ти паботи перката и дали имаш антифриз в радятора!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 15 Апр 2008, 14:24

тя не е ли с виско какъв бушон на перката ,на климатроника ако е - няма връзка с охлаждането ..

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 16.10.2007

Мнение от niko81 » 15 Апр 2008, 14:29

Ами да, според упътването таzи перка е zа климатроника. Аz zа това махнах бушона, без да се замислям...
If guns kill people, spoons make Michael Moore fat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 27.08.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E36 M43B18'97
Мечтае да кара: ново BMW

Мнение от Mitack » 15 Апр 2008, 17:15

предпазителя 16 е за реле К21, което управлява главния вентилатор. Така, че го сложи на мястото му. (при 4 цилиндров мотор.)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 15 Апр 2008, 18:16

Alexi написа:тя не е ли с виско какъв бушон на перката ,на климатроника ако е - няма връзка с охлаждането ..


:yes:

я първо колегата да напише с какъв мотор е и дали е с виско на перката
защото ако е, няма бушон за нея ;)
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 16.10.2007

Мнение от niko81 » 15 Апр 2008, 22:02

Значи двигателят е M43-B18. Иначе не знам дали имам виско на перката- аз дори и не знам какво е това :uups: Как да раzбера дали имам виско? Иначе хубавата новина е, че след като включих двата бушона отново, колата си върви без проблеми. След края на работния ден я изкарах на магистралата и я издух 40 минути със 150 -160 km/h и си летеше като нова :D :D :D
If guns kill people, spoons make Michael Moore fat.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook