Помагайте: Двигателят загря и замириса на изгоряло.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Помагайте: Двигателят загря и замириса на изгоряло.
Здравейте, колеги. Днес направо се шашнах. Докато си карах колата, изведнъж в купето замириса на изгоряло. Когато погледнах стрелката за температурата на двигателя, видях, 4е е на 2/3 от максимума. По принzип до сега винаги е била на 1/2 както си е нормално. Спрях веднага и бдигнах капака. Бая горе6то си бе6е вътре и миришеше на иzгорял бакилит /или масло/. Направо се подърках от шубе. Знам, 4е сигурно 6те ми кажете да я zаведа на майстор. Това и смятам да направя. Но исках преди това да ви питам дали при4ината може да е в това, 4е в момента съм махнал бушони номер 16 и 31, понеже климатика ми се прецака. А тоzи бушон 16 е и zа вентилатора на двигателя. Та може ли от това да ми zагря БМВ-тo.
Колеги, ще съм ви благодарен zа всеки един съвет.



If guns kill people, spoons make Michael Moore fat.
- Жоро 320и
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 27.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 320d
Наистина ли? Аз го бях махнал бушона, защото си мислех, че тази перка не е zа охлаждане на двигателя а за изпращане на топлия въздух към купето
Аz така си карах няколко дни и нямаше проблеми...Ако е така както казваш, ще включа бушона. Дано да е от това проблема.

If guns kill people, spoons make Michael Moore fat.
- Жоро 320и
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 27.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 320d
niko81 написа:Наистина ли? Аз го бях махнал бушона, защото си мислех, че тази перка не е zа охлаждане на двигателя а за изпращане на топлия въздух към купетоАz така си карах няколко дни и нямаше проблеми...Ако е така както казваш, ще включа бушона. Дано да е от това проблема.
Абе не знам дали 16-ти бушон е за перката! В таблицата за бушоните май пише, че 16-климатик а 31-часовник. Провери дали ти паботи перката и дали имаш антифриз в радятора!
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- Mitack
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 27.08.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M43B18'97
- Мечтае да кара: ново BMW
предпазителя 16 е за реле К21, което управлява главния вентилатор. Така, че го сложи на мястото му. (при 4 цилиндров мотор.)
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
Alexi написа:тя не е ли с виско какъв бушон на перката ,на климатроника ако е - няма връзка с охлаждането ..

я първо колегата да напише с какъв мотор е и дали е с виско на перката
защото ако е, няма бушон за нея

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Значи двигателят е M43-B18. Иначе не знам дали имам виско на перката- аз дори и не знам какво е това
Как да раzбера дали имам виско? Иначе хубавата новина е, че след като включих двата бушона отново, колата си върви без проблеми. След края на работния ден я изкарах на магистралата и я издух 40 минути със 150 -160 km/h и си летеше като нова





If guns kill people, spoons make Michael Moore fat.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани