Правилно свързване на газов изпарител

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Правилно свързване на газов изпарител

Мнение от Ненко Вранков » 14 Апр 2008, 8:55

Момчета я показвайте тука как са ви навързани газовите (по-точно изпарителя как е свързан), че моята е хваната през дроселовата клапа ама проблема е че маркучите са с много малко сечение и изпарителя загрява последен от цялата система. :roll: да оставим че ако карам дълго в по-високи обороти и направо почва да позамръзва... дайте идеи къде да му хвана водата.
Моят сега е хванат тук..
Изображение

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 14 Апр 2008, 15:50

Хвани ги на входа и изхода на парното.Един тройник и връзваш единич маркуч преди клапите на парното а другия на изхода и готово.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 14 Апр 2008, 15:58

По-скоро на 4, последователно.

Golf killer
Аватар
Мнения: 675
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: гр. София/Видин

Мнение от E34Power » 14 Апр 2008, 16:48

а при мен има две маркучета с вода излизащо пот дросела и стигат до към въздушния филтър и там си седят запушени, при някой има ли ги същите и дали ще станат за изпарител , можеби са били за печка.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 14 Апр 2008, 18:46

dj_ennsy_1 , точно там дето си заградил си земаш топло за изпарителя. Провери обаче за налепи по щуцерите, щото от там може да ти бави циркулацията и да замръзва изпарителя. Моята беше захранена от там и нямах никакви проблеми. Недей ряза мъркучите на парното :!:
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 14 Апр 2008, 22:28

Ами то от тука си е хванато бе маречков, ама диаметъра на тоя щуцер (на дроселовата клапа) е много малък, а този на изпарителя е доста по-голям и е правено с едни преходници.... а и ми се случва вече 2 пъти като я карам доста километри в оборот и да почва да замръзва изпарителя... циркулацията не му стига май... Ама има и друго-изпарителя беше сложен зад десните фарове-до акумулатора и в събота реших че го местя по близо до колекторите... та и пътя на водата стана доста по-къс и незнам сега как ще се държи и дали ще има разлика. През седмицата колата я карам градско-по 30-40км на ден... Притеснява ме че като я запаля и я оставя на място да работи (на бензин) колато започва да загрява-радиатора става доста топъл, а изпарителя си е още студен :roll: та затова се чудя дали не е добра идея да го вържа последователно на маркуч номер 4-който влиза в радиатова на парното...

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 14 Апр 2008, 22:32

моя изпарител не се вижда като отвориш капака щото ие под смукателите--никога не е замръзвал-ама никога и никога студена на газ не ми е гаснела на обороти-как го върза тва момче не знам ама майстор мамицата му-ЕВАЛА :!:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 14 Апр 2008, 22:49

Бисере, бате, виж къде е хванал водата тоя "майстор" твоя, ако не те затруднявам. Че аз сега си я карам така ама...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 14 Апр 2008, 22:49

Ми вързал го е за маркуча за парното, той е първият който се загрява ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 15 Апр 2008, 9:21

Изпарителя се слага под всмукателния колектор и се мушва м/у кормилната кутия и мотора, по този начин се скъсява максимално пътя на водата и най-вече на газта и значително намалява шанса за гърмежи, понеже газтта, която остава в маркуча е значително по-малко. Циркулацията ще се подобри и от това, че изпарителя е по-ниско и шанса да остане въздух в него значително намалява. Недей да режеш маркучи, нямя смисъл, щото ползват една и съща магистрала, а дебита на дросела ти е предостатъчен да топли изпаритеря. Ако сложиш тройник на парното ще баркаш неговата работа :!: , в тово съм почти 100% убеден.
Внимавай как слагаш изпарителя, самият той има посока и трябва да е вертикално, за да може да се обезвъздуши и да може да се регулира като хората.
Успех!
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 15 Апр 2008, 11:36

Изпарителя съм го мушнал точно както казваш-между кормилната кутия и мотора... сложил съм го с щуцерите нагоре, демек тези за водата, а и този за газта гледат нагоре :roll: а относно връзването към парното... не бих сложил тройници, а бих го вързал последователно на маркуч 4 - маркуча който идва от главата на мотора влиза в изпарителя и от там пускам нов посока радиаторчето на парното... ще видим . засега го карам така понеже от сутрин до вечер съм на работа и свободно време имам само неделя...

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 15 Апр 2008, 12:20

dj_ennsy_1 написа:Бисере, бате, виж къде е хванал водата тоя "майстор" твоя, ако не те затруднявам. Че аз сега си я карам така ама...
6е ти снимам да види6то ттряя в канал да влизам--отгоре не се вижда убаво :(
Последна промяна bmwfena на 15 Апр 2008, 21:39, променена общо 1 път
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 15 Апр 2008, 17:51

[quote="dj_ennsy_1"][/quote]
Я снимай твоя да го видим
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 17 Апр 2008, 12:58

Ето, ама не се вижда много добре... под всмукателните съм го сложил... на снимката се вижда как от изпарителя излизат маркучи с голямо сечение и на 5-6см има щуцери за да станат малките които идват от дроселовата клапа...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 18 Апр 2008, 14:16

dj_ennsy_1 написа:Ето, ама не се вижда много добре... под всмукателните съм го сложил... на снимката се вижда как от изпарителя излизат маркучи с голямо сечение и на 5-6см има щуцери за да станат малките които идват от дроселовата клапа...
Изображение

Пич, тоя изпарител си го турил с краката нагоре :shock: Маркучите ти трябва да са ХОРИЗОНТАЛНО, т.е. трябва да го завъртиш на 90 градуса около гайкака за захват :!: , смени си и мъркучите, че гледам тея са нацепени, особено тея за бензина :mhihi: . Иначе "ловатото" е прост и безпроблемен изпарител, недей да му местиш водата, няма смисъл.
Успех.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook