Правилно свързване на газов изпарител
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Правилно свързване на газов изпарител
Момчета я показвайте тука как са ви навързани газовите (по-точно изпарителя как е свързан), че моята е хваната през дроселовата клапа ама проблема е че маркучите са с много малко сечение и изпарителя загрява последен от цялата система.
да оставим че ако карам дълго в по-високи обороти и направо почва да позамръзва... дайте идеи къде да му хвана водата.
Моят сега е хванат тук..


Моят сега е хванат тук..
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Хвани ги на входа и изхода на парното.Един тройник и връзваш единич маркуч преди клапите на парното а другия на изхода и готово.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
dj_ennsy_1 , точно там дето си заградил си земаш топло за изпарителя. Провери обаче за налепи по щуцерите, щото от там може да ти бави циркулацията и да замръзва изпарителя. Моята беше захранена от там и нямах никакви проблеми. Недей ряза мъркучите на парното 

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Ами то от тука си е хванато бе маречков, ама диаметъра на тоя щуцер (на дроселовата клапа) е много малък, а този на изпарителя е доста по-голям и е правено с едни преходници.... а и ми се случва вече 2 пъти като я карам доста километри в оборот и да почва да замръзва изпарителя... циркулацията не му стига май... Ама има и друго-изпарителя беше сложен зад десните фарове-до акумулатора и в събота реших че го местя по близо до колекторите... та и пътя на водата стана доста по-къс и незнам сега как ще се държи и дали ще има разлика. През седмицата колата я карам градско-по 30-40км на ден... Притеснява ме че като я запаля и я оставя на място да работи (на бензин) колато започва да загрява-радиатора става доста топъл, а изпарителя си е още студен
та затова се чудя дали не е добра идея да го вържа последователно на маркуч номер 4-който влиза в радиатова на парното...

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
моя изпарител не се вижда като отвориш капака щото ие под смукателите--никога не е замръзвал-ама никога и никога студена на газ не ми е гаснела на обороти-как го върза тва момче не знам ама майстор мамицата му-ЕВАЛА 


- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Бисере, бате, виж къде е хванал водата тоя "майстор" твоя, ако не те затруднявам. Че аз сега си я карам така ама...
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Изпарителя се слага под всмукателния колектор и се мушва м/у кормилната кутия и мотора, по този начин се скъсява максимално пътя на водата и най-вече на газта и значително намалява шанса за гърмежи, понеже газтта, която остава в маркуча е значително по-малко. Циркулацията ще се подобри и от това, че изпарителя е по-ниско и шанса да остане въздух в него значително намалява. Недей да режеш маркучи, нямя смисъл, щото ползват една и съща магистрала, а дебита на дросела ти е предостатъчен да топли изпаритеря. Ако сложиш тройник на парното ще баркаш неговата работа
, в тово съм почти 100% убеден.
Внимавай как слагаш изпарителя, самият той има посока и трябва да е вертикално, за да може да се обезвъздуши и да може да се регулира като хората.
Успех!

Внимавай как слагаш изпарителя, самият той има посока и трябва да е вертикално, за да може да се обезвъздуши и да може да се регулира като хората.
Успех!
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Изпарителя съм го мушнал точно както казваш-между кормилната кутия и мотора... сложил съм го с щуцерите нагоре, демек тези за водата, а и този за газта гледат нагоре
а относно връзването към парното... не бих сложил тройници, а бих го вързал последователно на маркуч 4 - маркуча който идва от главата на мотора влиза в изпарителя и от там пускам нов посока радиаторчето на парното... ще видим . засега го карам така понеже от сутрин до вечер съм на работа и свободно време имам само неделя...

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
6е ти снимам да види6то ттряя в канал да влизам--отгоре не се вижда убавоdj_ennsy_1 написа:Бисере, бате, виж къде е хванал водата тоя "майстор" твоя, ако не те затруднявам. Че аз сега си я карам така ама...

Последна промяна bmwfena на 15 Апр 2008, 21:39, променена общо 1 път

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Пич, тоя изпарител си го турил с краката нагоре



Успех.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани