Надран цилиндьр...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- klita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 20.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
- Детайли за колата: 525ix
Face написа:Колега, ти няма ли да се прибираш към Сливен, да видим да направим тази интервенция с махането на тези клапи? А иначе направи ли вече колата и сложи ли ги отново или ги махна?
Поздрави.
Колега,за сьжаление скоро няма да се прибирам щото тук работя,ама лятото ше опитам да взема 1 отпуска.Мотора 4акам да ми го вьрнат от Атина до края на седмицата,и после по4ва сглобяване.
Вьпросните клапи ще ги махна до една,но остават осите им,които ще се наложи да отрежем.Веднага щом го сглобя ше пиша за поведението на двигателя без тях.
Айде поздрави и до скоро.
Само да те питам, лесно ли е махането на тези гадости???
Питам те, защото не ми е идвало на ум да питам Станил дали ги е махал тези неща, и да знам каква е интервенцията.
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
- klita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 20.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
- Детайли за колата: 525ix
alexsch написа:ей тук пише как става демонтажа:
http://www.bmwland.co.uk/talker/viewtopic.php?t=67930
Мерси за инфото.
- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
Само да те питам, лесно ли е махането на тези гадости???
Питам те, защото не ми е идвало на ум да питам Станил дали ги е махал тези неща, и да знам каква е интервенцията.
На Станил едва ли му се е случвало да извьрши такава манипулация,което не означава,че не е компетентен.Но както виждаш от инфото на колегата по горе отстраняването им не е никак сложна работа,да си го направи дори сам човек.
- klita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 20.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
- Детайли за колата: 525ix
Face написа:Само да те питам, лесно ли е махането на тези гадости???
Питам те, защото не ми е идвало на ум да питам Станил дали ги е махал тези неща, и да знам каква е интервенцията.
На Станил едва ли му се е случвало да извьрши такава манипулация,което не означава,че не е компетентен.Но както виждаш от инфото на колегата по горе манипуацията не е никак сложна,да си я направи дори сам човек.
Наистина не е сложно,ама нямам нито време нито инструменти, и по добре да не се правя аз на майстор

Благодаря на всички за мненията по темата.
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
инструментите са важни- искат се доста торкс вложки- както мъжки, така и женски! не че е проблем това, обаче единия комплект е 50 кинта! това, което ми липсва весо ще като инфо са моментите на затягане на болтовете (респект. гайките) на колектора- едвали се стягат "на око" ако някой има инфо по въпроса да го постне тук
- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
alexsch в книгата пише :гайки 1,5 кг. болтове 1 кг.Предполагам,че трябва да се слажат нови гарнитурки иначе със старите трябва малко да постегнеш повечко,колко
.Успех в наченанието и ако някой го направи да сподели резолтата.

Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
в коя книга го четеш това, че да си я купя и аз. аз съм си поръчал на хайнс едни repair manual обаче кога ще дойде....
- ангелски
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Временно на планетата, жител на ЕU
- Пол: Мъж
- Кара: 330xdА
- Детайли за колата: Става все още.
¨Revue Technique Automobile¨така се казва,ако ти говори нещо.
Ако имаш проблем, не трябва да се безпокоиш. Вариантите са два:
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
Или намираш начин да го решиш, без да се нервираш, или просто той не е по твоите възможности и няма защо да се ядосваш.
- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
© написа:клапите заедно с осите ги изрязваме, това е ясно, а някаква особеност при застопоряването на този механизъм който ги движи има ли?
Маркучлето с вакуума,което ги движи,при мен го затапихме с 1 сьчма.Спреш ли вакуума,няма и движение,това е.
Последна промяна Face на 07 Окт 2009, 22:27, променена общо 1 път
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
добре де- това беше и моята идея още в началото- за мен тия клапи се повреждат именно от непрекъснато отвори-затвори- застопоряват се в отворено положение някак си и готово!
а какви са тия клапи на радиатора, за които пише колегата?
а какви са тия клапи на радиатора, за които пише колегата?
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Надран цилиндьр...
Съжалявам, че събуждам стара тема, но това е полезно.
http://www.swirlflaps.co.uk/
Тук е решението за въртящите клапи, ако искаме да го правиме като хората. Има ги в е-бай на цена от 10 паунда за цилиндър, следователно 40 паунда за 320д и 60 паунда за 330д.
Другия вариант е да се премахнат напълно, но какво казахте и по горе. Никой 'навън' не говори за премахване, а само за коригиране на тези пластмасови капаци.
http://www.swirlflaps.co.uk/
Тук е решението за въртящите клапи, ако искаме да го правиме като хората. Има ги в е-бай на цена от 10 паунда за цилиндър, следователно 40 паунда за 320д и 60 паунда за 330д.
Другия вариант е да се премахнат напълно, но какво казахте и по горе. Никой 'навън' не говори за премахване, а само за коригиране на тези пластмасови капаци.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Надран цилиндьр...
С тия пеперудки се вкарах във филма, нз дали си внушавам или двигателя ми трака повече от нормалното ?! Защо ми беше да ги чета тия статии нз 

E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани