BMW 325 TD '93 вибрира купето на ниски обороти!?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

BMW 325 TD '93 вибрира купето на ниски обороти!?

Мнение от miroslav4ev » 07 Апр 2008, 17:58

Здравейте,
карам BMW 325 TD от известно време има една много досадна вибрация в дясната част на купето при ниски обороти....ако може някой да ми даде идея от какво може да е проблема.
Благодаря Ви предварително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Мнение от zazomazo » 07 Апр 2008, 20:39

тампони на мотора ;)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 07 Апр 2008, 20:46

zazomazo написа:тампони на мотора ;)

И на кутията :idea:
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 07 Апр 2008, 22:26

или гнп-то

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 07 Апр 2008, 22:36

Мерси за съветите!
Все пак първо ще сменя горивния филтър, че той не е сменян и после другите работи ще проверя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 10 Апр 2008, 13:17

Смених филтъра, вибрациите почти не се усещат, но явно и тампоните на двигателя са заминали, защото при смяна на скорости, някой път се "зори" и "хърка".

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Мнение от uricatoli » 10 Апр 2008, 14:43

то май за смяна ти е съединитела... и мен така ми трепери... ама съм бензин и ми казаха че аксиален лагер...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 25 Май 2009, 18:31

Отново се появи проблема :confused:
Сега е следният: След като запаля и колата е на място яко тресе, целият двигател вибрира, с него и купето. Като поработи 10-15 мин. и се успокоява.
Някакви идеи :idea:
Мога ли да продължавам да карам така и още колко, че не ми се намират излишни 200 лв (за тампони примерно). :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 286
Регистриран на: 10.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36, E87, F25

Мнение от xts » 26 Май 2009, 8:28

При мен имаше аналогично поведение и се оказа, че от ГНП-то ми капе нафта и дърпа въздух. След като поработи, явно раздуваше и течовете и вибрациите изчезваха. Наблюдаваше се и затруднено палене при по-дълъг престой, както и лека игра на оборотите на празен ход.
Погледни хубаво за течове под колата, ако имаш кори отдолу на двигателя ги махни, за да си сигурен, че те не задържат и маскират проблема.
Преди това също смених и тампоните на двигателя, защото бяха тръгнали, определено се усеща по-малко притрисане и по-тиха работа, но основното и най-силно притрисане на студено, не бе от това.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 26 Май 2009, 9:04

xts написа:При мен имаше аналогично поведение и се оказа, че от ГНП-то ми капе нафта и дърпа въздух. След като поработи, явно раздуваше и течовете и вибрациите изчезваха. Наблюдаваше се и затруднено палене при по-дълъг престой, както и лека игра на оборотите на празен ход.
Погледни хубаво за течове под колата, ако имаш кори отдолу на двигателя ги махни, за да си сигурен, че те не задържат и маскират проблема.
Преди това също смених и тампоните на двигателя, защото бяха тръгнали, определено се усеща по-малко притрисане и по-тиха работа, но основното и най-силно притрисане на студено, не бе от това.

И аз се съмнявам в помпата, защото последните 2 неща, които са правени по колата са смяна на съединител и ремонт на ГНП-то. Само че за ремонта на помпата дадох миналата година 200 лв. :confused:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 26 Май 2009, 10:00

Щом като я палнеш студена тресе, а после изчиства, най ветоятно са се позапушили разпръсквачите от хубавата ни нафта :idea:
Пробвай с добавака за почистване на дюзи, напълни един резервар до горе и я икзрай на дълго да се попрочисти.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 286
Регистриран на: 10.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36, E87, F25

Мнение от xts » 26 Май 2009, 10:07

Съгласен съм с vld, след тези ремонти и аз направих същото, а това определено е по-евтиният вариант, който първо трябва да провериш.
Щом си ремонтирал вече помпата, се надявам да не е от нея. При мен теч ясно се виждаше и за това отдавах всичко на него.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 26 Май 2009, 10:47

И при мен го има,ама ми чистиха (поне затва ми взеха парите де ) дюзите.Може ли да и е пуснато повече нафтичка и от това да има вибраций!? :roll:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 26 Май 2009, 10:49

Nasko_325TD написа:И при мен го има,ама ми чистиха (поне затва ми взеха парите де ) дюзите.Може ли да и е пуснато повече нафтичка и от това да има вибраций!? :roll:

НЕ ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 26 Май 2009, 10:55

Ахамм,ок.Мерси колега! ;)

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook