Нещо ми спъва колицата.
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Роджър
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: самолет ниско, бавно и сигурно
- Детайли за колата: E34 520i 24v
Нещо ми спъва колицата.
Случи се следното: Колицата загуби мощност. Подозренията бяха към турбото. Реших,че е за ремонт, но преди това - да го измеря. Направих си едно т-отклонение на МАП сензора и включих манометър. Показа ми максимално 0.7 бара (на толкова включва ограничителния клапан на турбото) при 4500об/м. Не знам дали, ако го включа към турбото ще покаже повече?. Ако някой знае колко трябва да е, нека помага.
Смених въздушния филтър и показанията на манометъра стигнаха до 0.8 бара, а разходомера се върна с около 3 чертички. Май това е добър начин печките да си проверят чистотата на въздушния филтър?
Сега ми остава да разбера защо на 5- та показанията на разходомера не искат да надхвърлят 10 л/100км, колкото и да настъпвам. Колата тръгва добре и после постепенно нещо й дърпа юздите и замира на 170км/ч.
Ако някой знае нещо, да сподели.
Смених въздушния филтър и показанията на манометъра стигнаха до 0.8 бара, а разходомера се върна с около 3 чертички. Май това е добър начин печките да си проверят чистотата на въздушния филтър?
Сега ми остава да разбера защо на 5- та показанията на разходомера не искат да надхвърлят 10 л/100км, колкото и да настъпвам. Колата тръгва добре и после постепенно нещо й дърпа юздите и замира на 170км/ч.
Ако някой знае нещо, да сподели.
Когато се озовеш на място, където си бил - или си обиколил света, или си се заблудил.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
ГНП
и аз съм имал подобни проблеми
както си карам само на 4-та и 5-та като стигне 3500 об/мин разходомера пада надолу и колата забива муцуната и нещеше
беше от гнп-то
и аз съм имал подобни проблеми
както си карам само на 4-та и 5-та като стигне 3500 об/мин разходомера пада надолу и колата забива муцуната и нещеше
беше от гнп-то

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Хмм честно казано май трябваше повече да надува турбото по мъгляви спомени 1.1 бара. Мойто не съм го пробвал ама не мета масло и предполагам си работи ок. Иначе и аз така с голяма мъка 170-180 стигам и то с нов ваздушен и горивен филтър бях. От тогава не съм пробвал да я натискам колата. Може да е запушен интеркулер, възможно е да имаш спукан маркуч след турбото и от там да се ебава и да изпуска и да не надува. Др седмица ще си направя щателен преглед на турбо пътищата и ще изчистя коолера. После ще погледна скоростния индекс на гумите и ще изляза на магистралата да я натисна колата. Ако има промяна във вървенето ще пиша тук.
Пробвай да изчистиш коолера и виж да нямаш спукан гумен маркуч след турбината. За това се сещам сега.
Махни катализатора, може и той да те спъва ако е запушен.
Успех
Пробвай да изчистиш коолера и виж да нямаш спукан гумен маркуч след турбината. За това се сещам сега.
Махни катализатора, може и той да те спъва ако е запушен.
Успех
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Роджър
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: самолет ниско, бавно и сигурно
- Детайли за колата: E34 520i 24v
Добър съвет! Ако издиша от някъде се надявам да го храна по разликата в показанията на манометъра, когато е закачен на МАП сензора и непосредствено на турбото. Разликата може да е и от запушен интеркулер и като го почистя трябва да намалее.
Иначе показанията са ниски, но не знам от къде се регулира клапана на турбото (и дали може въорще да се пипа).
Иначе показанията са ниски, но не знам от къде се регулира клапана на турбото (и дали може въорще да се пипа).
Когато се озовеш на място, където си бил - или си обиколил света, или си се заблудил.
- Роджър
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: самолет ниско, бавно и сигурно
- Детайли за колата: E34 520i 24v
[quote]ГНП
и аз съм имал подобни проблеми
както си карам само на 4-та и 5-та като стигне 3500 об/мин разходомера пада надолу и колата забива муцуната и нещеше
беше от гнп-то
[/quotе]
Моята не спира, просто не иска по-нататък.
На 5 та е 10л/100км, на 4-та е 14 л/100 км; на 3-та е 19 л/100км. Ако ги сметна предавките, сигурно ще получа едно и също количество максимално подавано гориво.
и аз съм имал подобни проблеми
както си карам само на 4-та и 5-та като стигне 3500 об/мин разходомера пада надолу и колата забива муцуната и нещеше
беше от гнп-то
[/quotе]
Моята не спира, просто не иска по-нататък.
На 5 та е 10л/100км, на 4-та е 14 л/100 км; на 3-та е 19 л/100км. Ако ги сметна предавките, сигурно ще получа едно и също количество максимално подавано гориво.
Когато се озовеш на място, където си бил - или си обиколил света, или си се заблудил.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Провери си маркуча към МАП сензора или се сцепил или се е откачил и затова изведнъж губи мощност 99% е от него 

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Роджър написа:ГНП
и аз съм имал подобни проблеми
както си карам само на 4-та и 5-та като стигне 3500 об/мин разходомера пада надолу и колата забива муцуната и нещеше
беше от гнп-то
[/quotе]
Моята не спира, просто не иска по-нататък.
На 5 та е 10л/100км, на 4-та е 14 л/100 км; на 3-та е 19 л/100км. Ако ги сметна предавките, сигурно ще получа едно и също количество максимално подавано гориво.
ами и моита не спираше просто нещеше повече да върви
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- Роджър
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: самолет ниско, бавно и сигурно
- Детайли за колата: E34 520i 24v
Маркучът е нов, но преди седмица чистих МАП сензора със спринцовка с игла и спирт(пъхах спринцовката вътре) и може да съм го отнесъл.
Има ли начин да го проверя дали е още здрав?
Има ли начин да го проверя дали е още здрав?
Когато се озовеш на място, където си бил - или си обиколил света, или си се заблудил.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
След почистването ли почна да прави проблема?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
отка4и му буксата и виж дали има разлика без него(в твоя слу4аи)ако няма е заминал или не достига вакум до него(вси4ко може да е и от спукан колер и марку4 след турбото).Защо пък игла си ползвал?Роджър написа:Маркучът е нов, но преди седмица чистих МАП сензора със спринцовка с игла и спирт(пъхах спринцовката вътре) и може да съм го отнесъл.
Има ли начин да го проверя дали е още здрав?
- Роджър
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: самолет ниско, бавно и сигурно
- Детайли за колата: E34 520i 24v
Това стана след почистването със спирт. А медицинската игла със спринцовката ги пъхнах за да вкарам спирта под налягане в сензора.
Когато се озовеш на място, където си бил - или си обиколил света, или си се заблудил.
- Роджър
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: самолет ниско, бавно и сигурно
- Детайли за колата: E34 520i 24v
Специални поздрави и благодарности на Zubcho, Dinosab, Ivan! Прочетох техните мнения, измерих МАП сензора и нищо - няма никой. Ръгнах по моргите, намерих сензор, смених го и колицата стана като врабче. Такава не съм я виждал. Специабно я водих до Нови хан. Бях тръгнал към 220км/ч, но някакъв Опел ме спря на 190км/ч. Стрелката на километража се катери като катеричка по дърво със шишарки, а аз не мога да изляза от седалката . КЕФ...
Още веднъж поздрави и благодарности на Zubcho, Dinosab, Ivan! Тези хора разбират от печки.
Още веднъж поздрави и благодарности на Zubcho, Dinosab, Ivan! Тези хора разбират от печки.

Когато се озовеш на място, където си бил - или си обиколил света, или си се заблудил.
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Мдаааа - и аз се въртях на тоя...
и Дино ме светна - само че на мен ми беше изпаднал маркуча от Мап-а
ДИНО Е ........ (нямам думи)






Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани