прегрях тдс-а 318
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- rzamen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 6.02.2008
- Местоположение: София, ул.Струга 22
- Кара: Е61
- Мечтае да кара: X5M
прегрях тдс-а 318
с много глупост му давах газ на място докато не забелязах че ми светна червената ламБа, и тогава труфнах да го карам за да се охлади от въздушната струя , след което го оставих на мясо да работи температурата се нормализира , стрелката отиде на средата , почаках така 10мин. и пак тръгнах и пак ми прегря??? сега съм го оставил да истине напълно . моля казете какво може да е станало ааа забравих да спомена че като прегря и не вървеше натискам но не върви
Здравей,
Като прегрее не ти върви защото колата минава на авариен режим(до колкото си спомням) за да не се случат фатални неща. Но не е и хубаво да натискаш газта след като стрелката е отишла на дясно.
Вероятните причини може да са
-Виското (ако си с такъв)
-Ако имаш климатик също провери вентилатора на климатика в такъв случай би трябвало и то да се включи за да подпомогне на виското
-Провери си антифриза, нивото да не е спаднало
-Термостата да ти е останал на малкия кръг
-Водната помпа да ти си е повредила(ако не си го сменял го смени и всички препоръчват с метална турбинка)
За това се сещам в момента дано да нямаш някакви сериозни последици.
Поздрави и успех
Като прегрее не ти върви защото колата минава на авариен режим(до колкото си спомням) за да не се случат фатални неща. Но не е и хубаво да натискаш газта след като стрелката е отишла на дясно.
Вероятните причини може да са
-Виското (ако си с такъв)
-Ако имаш климатик също провери вентилатора на климатика в такъв случай би трябвало и то да се включи за да подпомогне на виското
-Провери си антифриза, нивото да не е спаднало
-Термостата да ти е останал на малкия кръг
-Водната помпа да ти си е повредила(ако не си го сменял го смени и всички препоръчват с метална турбинка)
За това се сещам в момента дано да нямаш някакви сериозни последици.
Поздрави и успех
- rzamen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 6.02.2008
- Местоположение: София, ул.Струга 22
- Кара: Е61
- Мечтае да кара: X5M
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Дизела на място не грее
Демек виското не е.
Водна помпа и термостат
Освен ако не го товаиш много на място дизела не грее

Водна помпа и термостат

Освен ако не го товаиш много на място дизела не грее


- rzamen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 6.02.2008
- Местоположение: София, ул.Струга 22
- Кара: Е61
- Мечтае да кара: X5M
ми аз доста го натоварих , хм лошо сего го пробвах след като го бях оставил да истине ,точно 400м и прегрява ,нещо се е прецакало но какво?
- Garribaldi
- ентусиаст
-
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
Колега или наистина си го прецакал (Виското,водната помпа) или термостата ти се е прецакал (да се надяваме че е това), но за това тряа да отидеш до някой сервиз и да си сигурен ... тук ще получиш няколко предполжения и до тук не може да се разбере по интернет какво й е станало на колата ти... а и наистина до сега не сам чувал дизел да прегрее направо си и избил буталата сигурно(през капака), мм и по принцип дизела не е за "ръчкане" щото се прецаква




- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Първо отваряш и гледаш водната помпа.
После термостата и докато ги гледаш може да си свалиш главата и да ходиш да я снимаш.
Често срещан проблем е глава.Но това не е проблем на БМВ а на собствениците, които правят като теб.
Или ремонт за 20 лв. или за 2000. Някъде посредата си
После термостата и докато ги гледаш може да си свалиш главата и да ходиш да я снимаш.
Често срещан проблем е глава.Но това не е проблем на БМВ а на собствениците, които правят като теб.
Или ремонт за 20 лв. или за 2000. Някъде посредата си


БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Щом загрява за 400м значи водната помпа е превъртяла.
Смени я с такава с метална перка и я покарай малко така.
Можеш да замериш дали има газове в охладителната система и ако иняма си късметлия.Ако има почваш да сваляш главата ренгени гарнитури и тн.
При покупка на ТДС задалжително се сменят водна помпа и термостат за да няма такива проблеми.
Смени я с такава с метална перка и я покарай малко така.
Можеш да замериш дали има газове в охладителната система и ако иняма си късметлия.Ако има почваш да сваляш главата ренгени гарнитури и тн.
При покупка на ТДС задалжително се сменят водна помпа и термостат за да няма такива проблеми.

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
И според мен е водна помпа, след като на idle обороти няма проблеми, а в движение се случва. Дано да е малкия дявол!
Kак по-точно си го товарил на място?
rzamen написа:ми аз доста го натоварих , хм лошо сего го пробвах след като го бях оставил да истине ,точно 400м и прегрява ,нещо се е прецакало но какво?
Kак по-точно си го товарил на място?

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
err0r написа:И според мен е водна помпа, след като на idle обороти няма проблеми, а в движение се случва. Дано да е малкия дявол!rzamen написа:ми аз доста го натоварих , хм лошо сего го пробвах след като го бях оставил да истине ,точно 400м и прегрява ,нещо се е прецакало но какво?
Kак по-точно си го товарил на място?
Eдинствения начин за който аз се сещам е бърнаут


- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
E че какъв е проблема при бърнаута? При нормалните хора той продължава от 20 до 60 секунди... (докато можеш да дишаш, че като те обгърне оная гадна смрад на изгоряла гума...) 


- rzamen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 6.02.2008
- Местоположение: София, ул.Струга 22
- Кара: Е61
- Мечтае да кара: X5M
err0r написа:И според мен е водна помпа, след като на idle обороти няма проблеми, а в движение се случва. Дано да е малкия дявол!rzamen написа:ми аз доста го натоварих , хм лошо сего го пробвах след като го бях оставил да истине ,точно 400м и прегрява ,нещо се е прецакало но какво?
Kак по-точно си го товарил на място?
аве просто прочетох някъде че като задържиш на високи обороти на свободна се изчиствали гърнетата ми аз го подържах 3,4 пъти по 5,6,7мин. на 5000 оборота и ми светна червено
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани