КОФТИ ПРОБЛЕМ ГАРНИТУРА , МОЛЯ ЗА МНЕНИЕ ПО ВЪПРОСА
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
КОФТИ ПРОБЛЕМ ГАРНИТУРА , МОЛЯ ЗА МНЕНИЕ ПО ВЪПРОСА
Здравеите колеги , днес се сблъсках с странен проблем , като си купих колата е 46 318 бензин , беше спукано казанчето за антифриза , смених го но като прочетох че това мойе да е следствие от издухан гарнитур на главата се впуснах да я изследвам, тъи като ми изхвурля от капачката леко антифриз ,замерваха ми днес със някакъв уред газовете в казанчето във вари 2000 сервиза , оказа се 4е леко позеленява , което било точно това или гарнитур или глава но те мислят че е гарнитура , искат ми за смяна със труд и части 900 лв . Искам да попитам някои от вас мога ли да се доверя на това мнение от вари , читави ли са и наи вече може ли да се доверя за евентуален ремонт там. казват че работят с оригинални части . И още само дали е по добре да я карам докато не си даде явен проблем (почне да загрява)или сега да го правя за да не сменям после и глава че там вече работата става страшна
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО ЗА ВСЯКО КОМПЕТЕНТНО МНЕНИЕ .

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
сам ли го сменя или ходи на сервиз и колко ти взеха за смяна, 4е аз мойто сам го сменях оня ден ,но се оказа ,че после като вдигна налягане и пропусна отдолу антифриз където се вкарва 

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

Сменяха ми го в сервиз изток не пропуска отдолу защото антифриза ми е на горната част отгоре на казанчето и явно като качи налягането изпуска през клапана на капачката сега като се затопли ще я карам пак да го видят ако го оцвети значи работата е зле , кофтито е че незнам дали да се доверя на вари затова търся мнения как е там , ще ми направят ли качествено ремонта и дали не е от охладителя и дали в тези пари 900 се вклъчва тест на главата .
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
900 е много за смяна на гарнитура ... инак първо се убеди че надува - трябва да има мехурчета като запалиш студена колата на отвита капачка ,маркучите ти да се втвърдяват доста на завита капачка..може да е поизхвърлила антифриза ако са налели повечко ,а това че позеленява за първи път го чувам ,той си е зелен или син по принцип
- gido
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 12.02.2008
- Местоположение: Пазарджик-Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: X5
- Мечтае да кара: MX5
В момента правя едно такова.Гарнитурата няма как да я прегориш,защото е метална,но е много тънка(0,4мм).Половината от болтовете са 8мм и се стягат много малко.Точно затова надува във водната система.Ремонта е доста сложен и има някои особености.Говорим за 1,8 16кл. с двойния ванос и с променливите ъгли на гърбиците на всмукателните клапани. Гарнитурата ти е 70лв на Елринг,маслообирачите -40лв,има няколко О-пръстена,гарнитури на клапаните и на колекторите-около 130лв,за работа няма да ти вземат по-малко от 350-400лв,така че.... НО ги питай дали наистина са правили такъв мотор,за да не се учат на твоя! Но щом ти казват такава цена-явно разбират за какво иде реч.Успех
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани