КОФТИ ПРОБЛЕМ ГАРНИТУРА , МОЛЯ ЗА МНЕНИЕ ПО ВЪПРОСА

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 13.03.2008

КОФТИ ПРОБЛЕМ ГАРНИТУРА , МОЛЯ ЗА МНЕНИЕ ПО ВЪПРОСА

Мнение от saint125 » 07 Апр 2008, 14:31

Здравеите колеги , днес се сблъсках с странен проблем , като си купих колата е 46 318 бензин , беше спукано казанчето за антифриза , смених го но като прочетох че това мойе да е следствие от издухан гарнитур на главата се впуснах да я изследвам, тъи като ми изхвурля от капачката леко антифриз ,замерваха ми днес със някакъв уред газовете в казанчето във вари 2000 сервиза , оказа се 4е леко позеленява , което било точно това или гарнитур или глава но те мислят че е гарнитура , искат ми за смяна със труд и части 900 лв . Искам да попитам някои от вас мога ли да се доверя на това мнение от вари , читави ли са и наи вече може ли да се доверя за евентуален ремонт там. казват че работят с оригинални части . И още само дали е по добре да я карам докато не си даде явен проблем (почне да загрява)или сега да го правя за да не сменям после и глава че там вече работата става страшна :) БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО ЗА ВСЯКО КОМПЕТЕНТНО МНЕНИЕ .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 07 Апр 2008, 14:58

сам ли го сменя или ходи на сервиз и колко ти взеха за смяна, 4е аз мойто сам го сменях оня ден ,но се оказа ,че после като вдигна налягане и пропусна отдолу антифриз където се вкарва :roll:
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 13.03.2008

Мнение от saint125 » 07 Апр 2008, 15:09

Сменяха ми го в сервиз изток не пропуска отдолу защото антифриза ми е на горната част отгоре на казанчето и явно като качи налягането изпуска през клапана на капачката сега като се затопли ще я карам пак да го видят ако го оцвети значи работата е зле , кофтито е че незнам дали да се доверя на вари затова търся мнения как е там , ще ми направят ли качествено ремонта и дали не е от охладителя и дали в тези пари 900 се вклъчва тест на главата .

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 13.03.2008

Мнение от saint125 » 07 Апр 2008, 15:13

Иначе 30 лв ми взеха

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 07 Апр 2008, 17:07

900 е много за смяна на гарнитура ... инак първо се убеди че надува - трябва да има мехурчета като запалиш студена колата на отвита капачка ,маркучите ти да се втвърдяват доста на завита капачка..може да е поизхвърлила антифриза ако са налели повечко ,а това че позеленява за първи път го чувам ,той си е зелен или син по принцип

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 12.02.2008
Местоположение: Пазарджик-Велинград
Пол: Мъж
Кара: X5
Мечтае да кара: MX5

Мнение от gido » 07 Апр 2008, 17:22

квиса тия цени, сьс златни ключове ли ремонтират,намен ми излезна 250лв

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 13.03.2008

Мнение от saint125 » 07 Апр 2008, 18:16

По принцип трябвало да стане жълт ако имало много въглероден диоксид , а ако е малко позеленявал , ще пробвам с отворената капачка , а ако не ти е проблем би ли ми казал къде да го сменя и аз за тея пари , ще почерпя :)

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 13.03.2008

Мнение от saint125 » 07 Апр 2008, 19:28

Пичове , маи всичко което се продава в бг си е иа с издухан гарнитур я депитомер я нещо такова егати работата

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: Русе

Мнение от autoboy » 08 Апр 2008, 9:15

В момента правя едно такова.Гарнитурата няма как да я прегориш,защото е метална,но е много тънка(0,4мм).Половината от болтовете са 8мм и се стягат много малко.Точно затова надува във водната система.Ремонта е доста сложен и има някои особености.Говорим за 1,8 16кл. с двойния ванос и с променливите ъгли на гърбиците на всмукателните клапани. Гарнитурата ти е 70лв на Елринг,маслообирачите -40лв,има няколко О-пръстена,гарнитури на клапаните и на колекторите-около 130лв,за работа няма да ти вземат по-малко от 350-400лв,така че.... НО ги питай дали наистина са правили такъв мотор,за да не се учат на твоя! Но щом ти казват такава цена-явно разбират за какво иде реч.Успех

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook