Бушон №39 гори, помощ!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- a4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS Touring `96 г.
Бушон №39 гори, помощ!
Колеги, Моля за помощ. Като включа климатроника ( с бутоните ), след около минута изгаря бушон №39, 7,5А. През него се захранва ел.двигателя на климатика. Перката отпред продължава да се върти, но климатика спира. Някакво реле цъка при включване на климатика и след изгаряне на бушона - вече не цъка. Моля за някакви идеи как да реша проблема. Предварително благодаря! Със здраве!
Не е важно дали вървиш, важното е да не спираш!
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
А докато изгори бушона работи ли нормално,някъкви признаци да се товари мотора,да падат обороти
И последно колко ампера трябва да е бушона
Да не е по-слаб 



- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- a4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS Touring `96 г.
Бушона е точен. Страхувам се да го подсиля. С включването на климатроника всичко е нормално: Чува се включването на компресора, двигателя заглъхва и намалява оборотите, след това ги изравнява. Забелязвам обаче, че след няколко секунди или минута компресора спира и после пак тръгва. Понякога нещо изпъшква, като чели освобождава налягане. Чува се и цъкането на релето ( то е здраво), и така няколко пъти. И изведнъж при поредното включване - бушона изгаря и само се върти перката отпред. Това е. Дайте акъл, моля! Със здраве!
Не е важно дали вървиш, важното е да не спираш!
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
Номер 39 е за елекромарнитният съединител на компресора на климатика. Може да изгори поради две причини - късо съединение или претоварване на веригата. В твоя случай, както е описан, ще е от претоварване. Най-добре закарай колата в сервиз да я погледнат.
- a4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS Touring `96 г.
Колеги, благодаря за съдействието. И аз мислех, че може да е от претоварване. На първо време ще сменя филтъра на климатика и ако пак изгаря бушона ще ходя в сервиз. Този ел. магнитен съединител трудно ли се сваля и фреона ще изчезне ли? Със здраве!
Не е важно дали вървиш, важното е да не спираш!
- a4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS Touring `96 г.
Колеги, моля да ме извините, че пиша в стара тема. Още не съм си решил проблема с бушон 39. Не ходих в сервиз, защото се страхувам да не ми разбутат колата без да знам точната причина за проблема. Писах в чужда тема, но мисля, че не е редно и затова поднових моята. Така или иначе колегата Bullet_1 беше ми написал, че най-вероятно бушон 39 гори от окъсени намотки в електромагнитния съединител. Може ли някой да ми каже колко ома трябва да бъде съпротивлението на този ел. магнитен съединител? Някакви подробности за него, описание, схема на включване, начин за ремонт и други такива. Предварително благодаря! Със здраве.
Не е важно дали вървиш, важното е да не спираш!
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани