Бушон №39 гори, помощ!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E36 318TDS Touring `96 г.

Бушон №39 гори, помощ!

Мнение от a4o » 04 Апр 2008, 10:02

Колеги, Моля за помощ. Като включа климатроника ( с бутоните ), след около минута изгаря бушон №39, 7,5А. През него се захранва ел.двигателя на климатика. Перката отпред продължава да се върти, но климатика спира. Някакво реле цъка при включване на климатика и след изгаряне на бушона - вече не цъка. Моля за някакви идеи как да реша проблема. Предварително благодаря! Със здраве!
Не е важно дали вървиш, важното е да не спираш!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 04 Апр 2008, 16:12

А докато изгори бушона работи ли нормално,някъкви признаци да се товари мотора,да падат обороти :?: И последно колко ампера трябва да е бушона :?: Да не е по-слаб :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E36 318TDS Touring `96 г.

Мнение от a4o » 04 Апр 2008, 19:09

Бушона е точен. Страхувам се да го подсиля. С включването на климатроника всичко е нормално: Чува се включването на компресора, двигателя заглъхва и намалява оборотите, след това ги изравнява. Забелязвам обаче, че след няколко секунди или минута компресора спира и после пак тръгва. Понякога нещо изпъшква, като чели освобождава налягане. Чува се и цъкането на релето ( то е здраво), и така няколко пъти. И изведнъж при поредното включване - бушона изгаря и само се върти перката отпред. Това е. Дайте акъл, моля! Със здраве!
Не е важно дали вървиш, важното е да не спираш!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 05 Апр 2008, 3:22

сменявай го и газ :bgflag:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 05 Апр 2008, 6:53

Номер 39 е за елекромарнитният съединител на компресора на климатика. Може да изгори поради две причини - късо съединение или претоварване на веригата. В твоя случай, както е описан, ще е от претоварване. Най-добре закарай колата в сервиз да я погледнат.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Мнение от zazomazo » 05 Апр 2008, 7:37

agent smit написа:Номер 39 е за елекромарнитният съединител на компресора на климатика. Може да изгори поради две причини - късо съединение или претоварване на веригата. В твоя случай, както е описан, ще е от претоварване. Най-добре закарай колата в сервиз да я погледнат.

:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 5.01.2007
Местоположение: София
Кара: 530 Д

Мнение от l-s » 05 Апр 2008, 10:19

Ходи да тия видат че на мен ми гореше така един бушон аз го сменях сменях и накрая се запали инсталцията
СИНИ ШАМПИОНИ!!!!!Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E36 318TDS Touring `96 г.

Мнение от a4o » 05 Апр 2008, 11:49

Колеги, благодаря за съдействието. И аз мислех, че може да е от претоварване. На първо време ще сменя филтъра на климатика и ако пак изгаря бушона ще ходя в сервиз. Този ел. магнитен съединител трудно ли се сваля и фреона ще изчезне ли? Със здраве!
Не е важно дали вървиш, важното е да не спираш!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E36 318TDS Touring `96 г.

Мнение от a4o » 21 Апр 2008, 20:09

Колеги, моля да ме извините, че пиша в стара тема. Още не съм си решил проблема с бушон 39. Не ходих в сервиз, защото се страхувам да не ми разбутат колата без да знам точната причина за проблема. Писах в чужда тема, но мисля, че не е редно и затова поднових моята. Така или иначе колегата Bullet_1 беше ми написал, че най-вероятно бушон 39 гори от окъсени намотки в електромагнитния съединител. Може ли някой да ми каже колко ома трябва да бъде съпротивлението на този ел. магнитен съединител? Някакви подробности за него, описание, схема на включване, начин за ремонт и други такива. Предварително благодаря! Със здраве.
Не е важно дали вървиш, важното е да не спираш!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook