ЗАГРЯВА ---Проблема решен
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- hristo4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.06.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi
WIN написа:казваш, че като пуснеш парното и като караш извънградско двигателя се охлажда,т.с. движението на въздуха му помага, провери перката за охлаждане, ако е със силиконов съединител може той да е отишел и да не върти перката със оборотите на двигателя.
При палене сутрин се чува виското.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Абе, колеги, какви вискота при извънградско каране? И какви пукнати глави и гарнитури и колата ще изкара 46000 км??? Това е проблем с показанията на таблото и тъй като таблото е сменяно с работещо и резултата е същият, значи проблемът е или в самия датчик, както е посочил закс, или е някъде по окабеляването от датчика до таблото. На извънградско температурата пада според тези показания, защото в момента стрелката на колегата показва разликата между 84 и 95 градиса като между средата и червеното, а не както е нормало по-малко от 1 мм помръдване на стрелката.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- hristo4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.06.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi
turbo написа:Абе, колеги, какви вискота при извънградско каране? И какви пукнати глави и гарнитури и колата ще изкара 46000 км??? Това е проблем с показанията на таблото и тъй като таблото е сменяно с работещо и резултата е същият, значи проблемът е или в самия датчик, както е посочил закс, или е някъде по окабеляването от датчика до таблото. На извънградско температурата пада според тези показания, защото в момента стрелката на колегата показва разликата между 84 и 95 градиса като между средата и червеното, а не както е нормало по-малко от 1 мм помръдване на стрелката.
Така колега мисля и аз.Вчера говорих и с ел. техник и стигнахме до следното;
1. Замерваме съпротивлението на датчика на студено и свален.
2. На буксата на датчика слагаме един потинциометър и следим как се движи.
Дайте съвет така ще стане ли?
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
да
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Добре де кольо ти написа какъв е проблема на 3 та страница още
8 страници ли трябва да стане темата за да си смениш датчика?
Всико друго е боза човека ясно написа защо е така и единствено ако се окаже че след као го смениш и продължава да е така може да се продължи с дискусията.

8 страници ли трябва да стане темата за да си смениш датчика?
Всико друго е боза човека ясно написа защо е така и единствено ако се окаже че след као го смениш и продължава да е така може да се продължи с дискусията.

- hristo4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.06.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- hristo4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.06.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi
Alexi написа:ти кажи като се оправи и от какво е било инак цялата ти тема е безсмислена за нас
Естественно.От утре започвам и като стане ще пиша
- keith_flint69
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.08.2007
- Местоположение: Sofiqta
Добре на мен днес ми прегря, разглобих - на водната помпа се беше счупила пластмасовата част и едно шибано парче е останало вътре някъде
Някакви идеи как да го изяадя без да разглобявам половината двигател?
Вече пробвах с маркуча да вкарвам вода от отвора на термостата отгоре ама кур нищо не стана парчето се е заклещило некаде из каналите, даже един два пъти го напипах ама с крайчеца на пръста !

Някакви идеи как да го изяадя без да разглобявам половината двигател?
Вече пробвах с маркуча да вкарвам вода от отвора на термостата отгоре ама кур нищо не стана парчето се е заклещило некаде из каналите, даже един два пъти го напипах ама с крайчеца на пръста !
- hristo4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.06.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi
Сори,че вадя неща от архива, но има разрешение на проблема ,разгеле. Елементарно , но .............Сменях датчици всякакви на цвят но не и не.Оказа се че просто са разменени БУКСИТЕ.( от син към черен).Това е.
Благодаря на всички колеги



Благодаря на всички колеги
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани