ЗАГРЯВА ---Проблема решен

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Мнение от hristo4 » 27 Мар 2008, 15:56

WIN написа:казваш, че като пуснеш парното и като караш извънградско двигателя се охлажда,т.с. движението на въздуха му помага, провери перката за охлаждане, ако е със силиконов съединител може той да е отишел и да не върти перката със оборотите на двигателя.

При палене сутрин се чува виското.

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: Петрич

Мнение от Klef » 27 Мар 2008, 17:10

Гарнитура или пукнатина на главата.
Слагам 1-2-3-4-5-6 и гледам 200-300 .... градуса на водата !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 27 Мар 2008, 18:02

Абе, колеги, какви вискота при извънградско каране? И какви пукнати глави и гарнитури и колата ще изкара 46000 км??? Това е проблем с показанията на таблото и тъй като таблото е сменяно с работещо и резултата е същият, значи проблемът е или в самия датчик, както е посочил закс, или е някъде по окабеляването от датчика до таблото. На извънградско температурата пада според тези показания, защото в момента стрелката на колегата показва разликата между 84 и 95 градиса като между средата и червеното, а не както е нормало по-малко от 1 мм помръдване на стрелката.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Мнение от hristo4 » 27 Мар 2008, 18:11

turbo написа:Абе, колеги, какви вискота при извънградско каране? И какви пукнати глави и гарнитури и колата ще изкара 46000 км??? Това е проблем с показанията на таблото и тъй като таблото е сменяно с работещо и резултата е същият, значи проблемът е или в самия датчик, както е посочил закс, или е някъде по окабеляването от датчика до таблото. На извънградско температурата пада според тези показания, защото в момента стрелката на колегата показва разликата между 84 и 95 градиса като между средата и червеното, а не както е нормало по-малко от 1 мм помръдване на стрелката.

Така колега мисля и аз.Вчера говорих и с ел. техник и стигнахме до следното;
1. Замерваме съпротивлението на датчика на студено и свален.
2. На буксата на датчика слагаме един потинциометър и следим как се движи.
Дайте съвет така ще стане ли?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2006
Местоположение: софия

Мнение от jujeto » 27 Мар 2008, 18:30

мои приятел има6е подобен проблем оказа се радятора опитаи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 27 Мар 2008, 18:30

да
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 27 Мар 2008, 21:47

Добре де кольо ти написа какъв е проблема на 3 та страница още :idea:
8 страници ли трябва да стане темата за да си смениш датчика?
Всико друго е боза човека ясно написа защо е така и единствено ако се окаже че след као го смениш и продължава да е така може да се продължи с дискусията.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Мнение от hristo4 » 27 Мар 2008, 23:15

Ок.Благодаря на всички :D :D :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 30 Мар 2008, 12:07

ти кажи като се оправи и от какво е било инак цялата ти тема е безсмислена за нас

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Мнение от hristo4 » 30 Мар 2008, 14:40

Alexi написа:ти кажи като се оправи и от какво е било инак цялата ти тема е безсмислена за нас

Естественно.От утре започвам и като стане ще пиша

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Варна

Мнение от stilkoood » 30 Мар 2008, 21:07

..Специалисти да искаш... дал господ!!! :mhihi: :driving:
Наздраве !!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 17.08.2007
Местоположение: Sofiqta

Мнение от keith_flint69 » 15 Апр 2008, 22:08

Добре на мен днес ми прегря, разглобих - на водната помпа се беше счупила пластмасовата част и едно шибано парче е останало вътре някъде :evil:

Някакви идеи как да го изяадя без да разглобявам половината двигател?

Вече пробвах с маркуча да вкарвам вода от отвора на термостата отгоре ама кур нищо не стана парчето се е заклещило некаде из каналите, даже един два пъти го напипах ама с крайчеца на пръста !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 17.08.2007
Местоположение: Sofiqta

Мнение от keith_flint69 » 15 Апр 2008, 22:56

Съвети? :arrow:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Мнение от hristo4 » 28 Окт 2008, 23:37

Сори,че вадя неща от архива, но има разрешение на проблема ,разгеле. Елементарно , но .............Сменях датчици всякакви на цвят но не и не.Оказа се че просто са разменени БУКСИТЕ.( от син към черен).Това е. :D :D :D
Благодаря на всички колеги

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 28 Окт 2008, 23:44

след 7 месеца :mhihi: :mhihi: :mhihi: и сега как е?

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook