ЗАГРЯВА ---Проблема решен

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 26 Мар 2008, 11:17

hristo4 написа:
sachs написа:и отново никой не позна къф е проблема :mhihi: :mhihi: :mhihi:
този в момента не е за твойта кола или е фира и е замасил

И аз имам едни съмнения за това и ще го проверя.Мерси колега.

Ако си сменил датчика и няма ефект най-вероятно мисля че са ти прецакали таблото....другите уреди как показват?!(само на температурата ли е проблемът?)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Мнение от hristo4 » 26 Мар 2008, 11:30

cucko написа:
hristo4 написа:
sachs написа:и отново никой не позна къф е проблема :mhihi: :mhihi: :mhihi:
този в момента не е за твойта кола или е фира и е замасил

И аз имам едни съмнения за това и ще го проверя.Мерси колега.

Ако си сменил датчика и няма ефект най-вероятно мисля че са ти прецакали таблото....другите уреди как показват?!(само на температурата ли е проблемът?)

Само температурата.Но с друго табло показва същото,а ноето на друга работи

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 5.04.2007
Местоположение: София

Мнение от vidlar » 26 Мар 2008, 11:50

Мисля че първо трябва да установиш дали двигателя наистина е с такава температура каквато показва уреда на таблото.
Защото от писаното до тук оставам с впечатление, че двигателя май е с нормална температура.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 26 Мар 2008, 13:07

Търси проблема като почнеш от таблото(там казаш не е от таблото)продължавай нататък...виж датчика(ако не си го сменил)после термостата към радиатора и т.н....не бързай да бъркаш вътре по двигатела...но най-добре е диагностиката...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Мнение от hristo4 » 26 Мар 2008, 17:23

cucko написа:Търси проблема като почнеш от таблото(там казаш не е от таблото)продължавай нататък...виж датчика(ако не си го сменил)после термостата към радиатора и т.н....не бързай да бъркаш вътре по двигатела...но най-добре е диагностиката...

Сменено; виско съединител,термостат,антифриз,водна помпа с чугунови витла,червен и черен датчици на двигателя,табло с такова на работещо.Диагностика съм правил не веднъж.На 4 км.,и в Бова.На 4 км ми каза гарнитура,а на Бова вдигат раменете и след преинсталиране на таблото./май така казаха/.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 26 Мар 2008, 17:46

А пъво смени ли течността?!...не знам и аз не съм чак такъв спец. но все пак се опитвам да ти помогна..всички заедно!
И ако успееш да намериш къде е бил дефекта го сподели да знаем и ние!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 26 Мар 2008, 18:32

Това сменено всичко абсолютно нищо не означава колега. Тук се продават толкова ментета части че понякога са по-зле от тия които подменяме. Аз така си бях сложил термостат за 45лв и стрелката на температурата не стоеше винаги на едно место - понякога на 12 понякога до 2мм надясно. Отидох и го смених пак с оригинален който се оказа 100лв и нямам проблеми оттогава.

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 26 Мар 2008, 20:52

hristo4 написа:
cucko написа:
hristo4 написа:
sachs написа:и отново никой не позна къф е проблема :mhihi: :mhihi: :mhihi:
този в момента не е за твойта кола или е фира и е замасил

И аз имам едни съмнения за това и ще го проверя.Мерси колега.

Ако си сменил датчика и няма ефект най-вероятно мисля че са ти прецакали таблото....другите уреди как показват?!(само на температурата ли е проблемът?)

Само температурата.Но с друго табло показва същото,а ноето на друга работи

тоя датчик дет са ти го сложили е оранжев с едно краче,а този дето е за твойта е черен с 2 крачета.по старите бмв-та са с първия вариянт.просто са го объркали в магазина

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Мнение от hristo4 » 26 Мар 2008, 22:09

sachs написа:
hristo4 написа:
cucko написа:
hristo4 написа:
sachs написа:и отново никой не позна къф е проблема :mhihi: :mhihi: :mhihi:
този в момента не е за твойта кола или е фира и е замасил

И аз имам едни съмнения за това и ще го проверя.Мерси колега.

Ако си сменил датчика и няма ефект най-вероятно мисля че са ти прецакали таблото....другите уреди как показват?!(само на температурата ли е проблемът?)

Само температурата.Но с друго табло показва същото,а ноето на друга работи

тоя датчик дет са ти го сложили е оранжев с едно краче,а този дето е за твойта е черен с 2 крачета.по старите бмв-та са с първия вариянт.просто са го объркали в магазина

Ще го проверя.Благодаря

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 26 Мар 2008, 23:05

hristo4 написа:
Alexi написа:казваш като дадеш на контакт при непален днес двг е извън синьото ? на диагностика колко реални градуса излиза двг като е близо до червеното да речем ?може би стрелката не работи добре .. от виско не може да е не се заминавай с него то не влияе извънградско както и при температури като в момента 10-20 градуса .. между другото читавото виско сработва за момент при студен старт понеже силикона се е стекъл долу който твърди че това не е нормално да си смени виското щото е сдухано .. ако стрелка/датчици работят нормално и колата наистина загрява над 100 градуса смени радиатора може и от него да е

На диагностиката показва ,че преди червеното в двигателя е 92,а в радиатора е 90,и сработва виското.

значи стрелката на таблото не работи коректно ,мотора не загрява реално ,92 градуса трябва да е на средата а като не е в движение виското е нормално да зацепи .. проблема е жичкаджийски ,може би е това което казва колегата Sachs

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Мнение от hristo4 » 26 Мар 2008, 23:11

Alexi написа:
hristo4 написа:
Alexi написа:казваш като дадеш на контакт при непален днес двг е извън синьото ? на диагностика колко реални градуса излиза двг като е близо до червеното да речем ?може би стрелката не работи добре .. от виско не може да е не се заминавай с него то не влияе извънградско както и при температури като в момента 10-20 градуса .. между другото читавото виско сработва за момент при студен старт понеже силикона се е стекъл долу който твърди че това не е нормално да си смени виското щото е сдухано .. ако стрелка/датчици работят нормално и колата наистина загрява над 100 градуса смени радиатора може и от него да е

На диагностиката показва ,че преди червеното в двигателя е 92,а в радиатора е 90,и сработва виското.

значи стрелката на таблото не работи коректно ,мотора не загрява реално ,92 градуса трябва да е на средата а като не е в движение виското е нормално да зацепи .. проблема е жичкаджийски ,може би е това което казва колегата Sachs

Не съм ходил на ел.техник,но ще го направя.А възможно ли е да е от компютъра?Да подава грешна информация

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 27 Мар 2008, 10:13

информацията за стрелката не се подава от компютъра ,той си има отделен датчик за температурата и не го интересува какво показва на таблото

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 27 Мар 2008, 11:30

sachs написа:
sachs написа:и отново никой не позна къф е проблема :mhihi: :mhihi: :mhihi:
този в момента не е за твойта кола или е фира и е замасил

тоя датчик дет са ти го сложили е оранжев с едно краче,а този дето е за твойта е черен с 2 крачета.по старите бмв-та са с първия вариянт.просто са го объркали в магазина

Колегата ти каза :!: Не се занимавай с глупости,ако загряваше наистина отдавна да е на моргата... :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Мнение от hristo4 » 27 Мар 2008, 11:30

Alexi написа:информацията за стрелката не се подава от компютъра ,той си има отделен датчик за температурата и не го интересува какво показва на таблото

ok

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 26.02.2008

Мнение от WIN » 27 Мар 2008, 15:53

казваш, че като пуснеш парното и като караш извънградско двигателя се охлажда,т.с. движението на въздуха му помага, провери перката за охлаждане, ако е със силиконов съединител може той да е отишел и да не върти перката със оборотите на двигателя.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook