ЗАГРЯВА ---Проблема решен
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- hristo4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.06.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi
ЗАГРЯВА ---Проблема решен
Здавейте,колеги. Знам,че са пускани много такива теми,(чета вече 1 седмица) но не открих нищо подобно. Ето някой симптоми; 1.на студен мотор стрелката тръгва след синьото;(тест на таблото- нормален) 2.след запалване и 1-2мин. работа е на 12 ч.(температура на двигателя 30-80 гр. е на 12ч.) проверено в БМВ сервиз,и от там се започва като стига до червено при градско,а извън градско рядко отива на 3-та черта. Сменено; виско съединител,термостат,антифриз,водна помпа с чугунови витла,червен и черен датчици на двигателя,табло с такова на работещо.При загряло положение пускам парното, и се връща на 12ч.При палене сутрин се чува виското.Когато стигне до червено стискам маркучите и са си меки.Не хвърля вода и не се губи.Сигурно и друго съм правил,но сега не се сещам.




Последна промяна hristo4 на 28 Окт 2008, 23:42, променена общо 6 пъти
- hristo4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.06.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Пипни радиатора,загрява ли целия и ли само някоя част?И обезвъздуши пак...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- hristo4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.06.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
- hristo4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.06.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Казваш, че с друго табло от нормално работеща кола показанията са пак същите така ли? А маркучите, когато е загряла колата защо са меки? Трябва да са си бая твърди според мен. Да не е прецакана капачката на радиатора.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- DJEmoMC
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: На улицата
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
:)
Колега имах същите симптоми като твоите и направих следното:
1 - смених си капачката на радиатора
2 - смених си и антифриза като го източих и от джигателя не само от радиатора
3 - налях новия антифриз и обезваздуших добре и колицата сега си е ОК.
1 - смених си капачката на радиатора
2 - смених си и антифриза като го източих и от джигателя не само от радиатора
3 - налях новия антифриз и обезваздуших добре и колицата сега си е ОК.
Кара колата да харчи
- hristo4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.06.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi
Re: :)
DJEmoMC написа:Колега имах същите симптоми като твоите и направих следното:
1 - смених си капачката на радиатора
2 - смених си и антифриза като го източих и от джигателя не само от радиатора
3 - налях новия антифриз и обезваздуших добре и колицата сега си е ОК.
Благодаря колега ще пробвам
- hristo4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.06.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi
turbo написа:Казваш, че с друго табло от нормално работеща кола показанията са пак същите така ли? А маркучите, когато е загряла колата защо са меки? Трябва да са си бая твърди според мен. Да не е прецакана капачката на радиатора.
Да показанията са същите.За маркучите,ако са твърди не отива ли работата към гарнитура?
Проверено за гарнитура
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Според мене е датчик термостат който май се намира най-отдолу от страна на капачката....предполагам
Пробвай с друг и ще разбереш!
Пробвай с друг и ще разбереш!
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: :)
DJEmoMC написа:2 - смених си и антифриза като го източих и от джигателя не само от радиатора
Като си го източиш от радиатора, според теб остава ли антифриз в двигателя.
hristo4 Като ти е НОВ термостата не значи че работим чувал съм че от "качествени" термостати даже и колата можеш да погребеш. Термостата е много важен елемент на охладителната система, точно колкото и радиатора. Купи си оригинален от Немция.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани