ЗАГРЯВА ---Проблема решен

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

ЗАГРЯВА ---Проблема решен

Мнение от hristo4 » 25 Мар 2008, 14:23

Здавейте,колеги. Знам,че са пускани много такива теми,(чета вече 1 седмица) но не открих нищо подобно. Ето някой симптоми; 1.на студен мотор стрелката тръгва след синьото;(тест на таблото- нормален) 2.след запалване и 1-2мин. работа е на 12 ч.(температура на двигателя 30-80 гр. е на 12ч.) проверено в БМВ сервиз,и от там се започва като стига до червено при градско,а извън градско рядко отива на 3-та черта. Сменено; виско съединител,термостат,антифриз,водна помпа с чугунови витла,червен и черен датчици на двигателя,табло с такова на работещо.При загряло положение пускам парното, и се връща на 12ч.При палене сутрин се чува виското.Когато стигне до червено стискам маркучите и са си меки.Не хвърля вода и не се губи.Сигурно и друго съм правил,но сега не се сещам. :help: :help: :help:
Последна промяна hristo4 на 28 Окт 2008, 23:42, променена общо 6 пъти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

?

Мнение от shengi » 25 Мар 2008, 14:34

А обезвъздушавал ли си я ? Има писано как става гледай предницата да е нависоко :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Мнение от hristo4 » 25 Мар 2008, 14:52

естественно -няколко пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 25 Мар 2008, 16:23

Пипни радиатора,загрява ли целия и ли само някоя част?И обезвъздуши пак...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Мнение от hristo4 » 25 Мар 2008, 16:34

Затопля се целия-проверено


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 25 Мар 2008, 16:37

Щом в бмв сервиз не са открили проблема,мислиш ли че от разстояние някой ще ти го реши?
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Мнение от hristo4 » 25 Мар 2008, 16:43

ееее не,но поне някаква идея

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Мнение от hell's angel » 25 Мар 2008, 17:06

Кофти термостат и (или) виско, нищо че си ги сменил.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 25 Мар 2008, 17:18

Казваш, че с друго табло от нормално работеща кола показанията са пак същите така ли? А маркучите, когато е загряла колата защо са меки? Трябва да са си бая твърди според мен. Да не е прецакана капачката на радиатора.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: На улицата
Пол: Мъж
Кара: Колело

:)

Мнение от DJEmoMC » 25 Мар 2008, 17:26

Колега имах същите симптоми като твоите и направих следното:
1 - смених си капачката на радиатора
2 - смених си и антифриза като го източих и от джигателя не само от радиатора
3 - налях новия антифриз и обезваздуших добре и колицата сега си е ОК.
Кара колата да харчи

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Re: :)

Мнение от hristo4 » 25 Мар 2008, 17:28

DJEmoMC написа:Колега имах същите симптоми като твоите и направих следното:
1 - смених си капачката на радиатора
2 - смених си и антифриза като го източих и от джигателя не само от радиатора
3 - налях новия антифриз и обезваздуших добре и колицата сега си е ОК.

Благодаря колега ще пробвам

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Мнение от hristo4 » 25 Мар 2008, 17:31

turbo написа:Казваш, че с друго табло от нормално работеща кола показанията са пак същите така ли? А маркучите, когато е загряла колата защо са меки? Трябва да са си бая твърди според мен. Да не е прецакана капачката на радиатора.

Да показанията са същите.За маркучите,ако са твърди не отива ли работата към гарнитура?
Проверено за гарнитура

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 25 Мар 2008, 17:40

Според мене е датчик термостат който май се намира най-отдолу от страна на капачката....предполагам
Пробвай с друг и ще разбереш!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: :)

Мнение от deyan-enchev » 25 Мар 2008, 18:19

DJEmoMC написа:2 - смених си и антифриза като го източих и от джигателя не само от радиатора


Като си го източиш от радиатора, според теб остава ли антифриз в двигателя.

hristo4 Като ти е НОВ термостата не значи че работим чувал съм че от "качествени" термостати даже и колата можеш да погребеш. Термостата е много важен елемент на охладителната система, точно колкото и радиатора. Купи си оригинален от Немция.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Re: :)

Мнение от ///MapTo » 25 Мар 2008, 18:23

deyan-enchev написа: Купи си оригинален от Немция.

Да бе и за к'во?
На Пешо астрата вървяла и с части от жигула...
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook