има ли смисъл от чисто нов автомобил БМВ в БГ?и ако да защо?
Модератор: Общи модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
има ли смисъл от чисто нов автомобил БМВ в БГ?и ако да защо?
като гледам форумите,все говориме за некви проблеми и все за некви стари автомобили,дошли незнайно от къде...питането ми е некой от участниците притежава ли чисто нов автомобил,и има ли смисъл да купиш такъв на цената,на апартамент в софия,примерно,не знам изобщо за кво си говориме,и за кви БМВ маниаци става въпрос??? за мен лично е много интересно... първото БМВ си купих 1991г...
ако не можем да си помогнем,поне да не си пречим...
- |`oTuH
- ентусиаст
-
- Мнения: 1441
- Регистриран на: 28.01.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2005 E61 525d
- Мечтае да кара: просто да кара...
- Детайли за колата: <3
е каква е тая тема ве пич...
има ли смисъл?
еми то си е за тебе, все пак ти ще караш "евентуално" този нов автомобил. удоволствието ще си е за тебе.
въпроса е дали караш за удоволствие или за гъзария
има ли смисъл?
еми то си е за тебе, все пак ти ще караш "евентуално" този нов автомобил. удоволствието ще си е за тебе.
въпроса е дали караш за удоволствие или за гъзария

4 8 15 16 23 42
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Като се замисля може и да няма смисъл.
От една страна купуваш ново БМВ, такова каквото искаш, "девствено", такова което първо е твое и е ново, просто мечта.
От друга страна въпроса е има ли смисъл да дадеш примерно 150 000лв за кола, която ще ти надерат от завист, някоя кака с нова книжка ще обели докато паркира покрай нея и ще разбивате по БГ пътищата които са под всякаква критика въпреки непрекъснато растящите данъци.
Май няма смисъл, поне според мен, варианта е взимаш си същата такава кола от Германия примерно за 80-100 000лв на около 1-2 години и си караш пак пачти нова кола която е в безупречен вид, но с парите които си спестил да дадеш за нова кола ти излиза безплатно всичко около нея, че и ти остават.
П.С. Говоря от гледна точка в която цената няма значение...
От една страна купуваш ново БМВ, такова каквото искаш, "девствено", такова което първо е твое и е ново, просто мечта.
От друга страна въпроса е има ли смисъл да дадеш примерно 150 000лв за кола, която ще ти надерат от завист, някоя кака с нова книжка ще обели докато паркира покрай нея и ще разбивате по БГ пътищата които са под всякаква критика въпреки непрекъснато растящите данъци.
Май няма смисъл, поне според мен, варианта е взимаш си същата такава кола от Германия примерно за 80-100 000лв на около 1-2 години и си караш пак пачти нова кола която е в безупречен вид, но с парите които си спестил да дадеш за нова кола ти излиза безплатно всичко около нея, че и ти остават.
П.С. Говоря от гледна точка в която цената няма значение...

- McClane
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 786
- Регистриран на: 10.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Dimo написа:Като се замисля може и да няма смисъл.
От една страна купуваш ново БМВ, такова каквото искаш, "девствено", такова което първо е твое и е ново, просто мечта.
От друга страна въпроса е има ли смисъл да дадеш примерно 150 000лв за кола, която ще ти надерат от завист, някоя кака с нова книжка ще обели докато паркира покрай нея и ще разбивате по БГ пътищата които са под всякаква критика въпреки непрекъснато растящите данъци.
Май няма смисъл, поне според мен, варианта е взимаш си същата такава кола от Германия примерно за 80-100 000лв на около 1-2 години и си караш пак пачти нова кола която е в безупречен вид, но с парите които си спестил да дадеш за нова кола ти излиза безплатно всичко около нея, че и ти остават.
П.С. Говоря от гледна точка в която цената няма значение...
Мммм много интерсено - дори цената ще падне повече , а й ще ти направят разработката (20 000 - 30 000 км) и дори ще ти я направят по-разумно , а не като някой от нас - на 3 тия ден със 300 км/ч
Пак във ауто билд бяха измерили разход и ускорения на кола на 0 на 100 000 и на 200 000 км . Познайте - данните на 0 и на 200 000 км бяха еднакви , а на 100 000 най-малко гореше и най-бързо се ускоряваше . Естетсвено разликите са минимални ...
- t060
- ентусиаст
-
- Мнения: 1390
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: Кауфланд Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Без книжка.
- Мечтае да кара: Тунинг Голф 2-ка с PK номер.
- Детайли за колата: Ускорител на елементарни частици.
Пич, освен пътишата, зависта и простотията, имай в предвид и това. Има едно златно правило: като ще си купуваш кола, трябва да ти останат още толкова след като я вземеш, че да нямаш проблеми ТИ сам си рашаваш от тук нататък!
П.С. не агитирам никой, изказвам лично наблюдение над ситуацията
П.С. не агитирам никой, изказвам лично наблюдение над ситуацията
От тогава русото не е на мода.
- ITK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 22.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: да го карат
Според мен има смисъл само ако имаш фирма си я купуваш на фирмата да скатаеш некой лев....иначе не...
Говоря за каквато и да е марка, принципно, дали ще е Сеат или Мерцедес все така стоят нещата за мен.....
Говоря за каквато и да е марка, принципно, дали ще е Сеат или Мерцедес все така стоят нещата за мен.....
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Е той смисълът е според парите които изкарваш. Не е идеята в имането на някаква сума вече събрана. Едва ли има идиоти дето събират пари и когато имат вече 150к и отиват и си вземат нова кола. А ако имате адекватен доход няма да ви е никакъв проблем това с надраскването на колата и с разбиването по дупките, дори хората с нови БМВта имат много по-нормално отношение към колите си отколкото тия с по 5к лева кредит за 5 години и готина е36 92 година. Все пак колата си е една вещ и като такава би трябвало тя да ни служи а не ние да сме и роби
А иначе бях гледал по Топ гиър мисля правеха анализа за това колко се обезценават колите и се оказа че най-малко обезценяващите се коли на 3тата година струват 50% от цената на която са купени. Имаше и марки и модели които падат до 30% и мисля 7 серия беше от тях. Идеята е просто дали може човек да приеме тая обезценка като разход за тия 3 години и като цена на това да кара кола в гаранция и девстена както Димо се изрази

А иначе бях гледал по Топ гиър мисля правеха анализа за това колко се обезценават колите и се оказа че най-малко обезценяващите се коли на 3тата година струват 50% от цената на която са купени. Имаше и марки и модели които падат до 30% и мисля 7 серия беше от тях. Идеята е просто дали може човек да приеме тая обезценка като разход за тия 3 години и като цена на това да кара кола в гаранция и девстена както Димо се изрази

- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
vitamincpp написа:Е той смисълът е според парите които изкарваш. Не е идеята в имането на някаква сума вече събрана. Едва ли има идиоти дето събират пари и когато имат вече 150к и отиват и си вземат нова кола. А ако имате адекватен доход няма да ви е никакъв проблем това с надраскването на колата и с разбиването по дупките, дори хората с нови БМВта имат много по-нормално отношение към колите си отколкото тия с по 5к лева кредит за 5 години и готина е36 92 година. Все пак колата си е една вещ и като такава би трябвало тя да ни служи а не ние да сме и роби
А иначе бях гледал по Топ гиър мисля правеха анализа за това колко се обезценават колите и се оказа че най-малко обезценяващите се коли на 3тата година струват 50% от цената на която са купени. Имаше и марки и модели които падат до 30% и мисля 7 серия беше от тях. Идеята е просто дали може човек да приеме тая обезценка като разход за тия 3 години и като цена на това да кара кола в гаранция и девстена както Димо се изрази
Зависи най-вече от двигателя обезценяването - големите бензинови лами , мноооого бързо губят цена - за 4 годин 12 цилиндровите лимузини губят около 70 % от цената си . Малките коли като цяло държат най-много на цена , защото койти иска 7ца ще има пари за нова и хич няма да гледа старото , а феновете на 3ката са предимно неособено заможни като нас и най-често търсят малката кола , с малкия дизел и евтината подръжка.За това и Е46 е на цената на Е38

А пък за тия със Е36 - ами хората са почнали от някъде - на Е36 ще навлезнат в света на БМВ , ще се понаучат да карат , ще се набеснеят и вероятно един ден ще си вземат нещо по-добро (Е46 или Е90 дал бог) и ще се оженят за колата

- Biggy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 29.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d '13
- Мечтае да кара: М-power
Всичко зависи от кинтите, които човек си докарва. Ако има кинти, има втора кола, има спортна кола. А ако няма - смята и до където са възможностите. Има много хора с възможности, които избягват първоначалното поевтиняване и купуват автомобили на 0.5-1год.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: TNT