GAZ t.e AGU
Модератор: Технически модератори
Разхода ли е главната причина да сменяш изпарителя, колега IAV? При мен се наложи наскоро смяна. Колата има проблем на газ - като паднат оборотите клати и гасне. Та едната причина можеше да е от пробити клапи на изпарителя. Моя беше на 7 години. Сменихме го целия с нов и ... нищо. Нито разхода падна, нито спря да гасне. На стария клапите бяха като гьон и с балончета вътре.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
проблема не е толкова в рахода колкото не ми харесва как върви колата и как рабпти мотора все пак е М50В25 а имах същата но В20 и трябва да кажа че тази наистина върви повече но нещо не ми харесва как работи а гаста не съм я слагал аз а така я взех и има неща с който не съм много съгласен и не ми харесват!
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Венци и тука има такива дето карат с такова нещо...един 190 Д от сума си време нафта не е видялWenzy написа:Оставете ме на бира!!! Черджетата са си мой- не че ме кефят, ама не ми и пречат
Говорим за отработено и прецедено олио - 80ст. на литър гимиш с нафта и става яка комбинация за всяка ситуация![]()
40л х 2.30 = 92лв.
40л х 80 =32лв.
Цялата работа е малко преправка + нагревател = 60лв ЛЕСС за резервоар, не споменавам , че ако има и нафта аванта ...
Два резервоара и жената е щастлива - има нови ботуши, баси кефа ...
Търсим варианти за алтернативно гориво - нещо не ми е присърце тая работа, но като вдигнат нафтата пак ще се позамисля, малко ми трябва





- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25

Имам откъде да вземам по 80ст. , хич не ме е еня, че ще чуя приказки от сорта
дизелово БМВ на олио - предател, същото е като бензинов агрегат на газ или метан ... дреми ми на келестирката дет се вика

Въпроса е , че трябва да си го доизкусуря, пък и плочката ми малко се ебе към момента - тя е на дневен ред

После слагам холивото и всеки , който иска да кара на картофки и ребърца да заповяда за разяснения - ест. срещу СКРООООМНА почерпка
- 115кг. съм не ям, не пия и не пуша - когато няма



Аз също взех мойта с газовата. Поставена е била в Италия и покарах с нея. Като цяло съм доволен, но... настана нова ера. Ще слагам инжекцион и въче съм се спрял на Фобус. Изпарителят, обаче, ще ползвам от тази, също и бутилката. Старата беше Ланди Ренцо, но с дросели. Аз и сега мога да карам с нея, но само извънгардско - на високи обороти. Искам да кажа, че не отдавам голямо значение на изпарителя. Май там е въпрос на късмет на какъв ще попаднеш 

Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка

- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
мисля че е множко за 4цилиндрова на мен за нова за 6така ми искаша 1800 с някви нечовешки отстъпки!
Но според мен е инвестиция почти невъзвратима според мен!Все пак не е кола на 3 или 5 години която да можеш да се замислиш да караш поне още 5!
Но според мен е инвестиция почти невъзвратима според мен!Все пак не е кола на 3 или 5 години която да можеш да се замислиш да караш поне още 5!
Мисля, че да. Неща стоят така. Вече карам на бензин, нищо, че имам стикер "газ". Това означава 100 лв. повече за пътни всеки месец. Аз по толкова карам, не е много, но не е и малко. Чакам бебе. Дали да давам тези 100 лв за памперси и играчки или да ги давам на бензинаджията. Аз мисля за децата.
За 10 месеца ще си я избия. Е, верно, с 1000 лв се купуват много памперси, но като минат 10 месеца нещата се обръщат, пък ние нали сме хора, правим си планове за по-дълог период. Ако бяхме животинки нямаше да постъпваме така
Не ме разбирай грешно, не ми се дават
Мислех да не ги давам
пък и тепърва ще ги събирам 


Не ме разбирай грешно, не ми се дават



Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!
Малко бавно отговарям, казвам, че си струва тази инвестиция на въпроса на dj_ennsy_1. След много опити се отказах да ремонтирам старата. Ремонта ще ми струва между 500 и 1000 лв. Няма смисъл за морално остаряла уредба.
За IAV: Мисля, че не е много скъпо, защото ако не ползвам възли от старата ще е още по-скъпо
. За мойта пълна инсталация е 1400 лв.
За IAV: Мисля, че не е много скъпо, защото ако не ползвам възли от старата ще е още по-скъпо

Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Нещо немога да схвана идеята... какъв е този ремонт 500-1000
Питай SaSo колко му струва газовата... колкото и моята, при това сме с М50... невиждам ремонта на кое ще излезе толкова много
та ти имаш бутилка, 2 клапана, изпарител и копчето с релето... незнам ти си решаваш... Успех все пак!


Отговорът е прост - дроселите се купуват само нови, не намерихме стари. Двата са в комплект с леглата им и струват 500. Не може да се разбере дали са те ако не се поставят други. За да се поставят други искат да ги купя. Ако ги купя и не са те отиваме към компютъра, който също струва 500. Сигурно се обърка
Това е параграф 22. Затова ще направя само един опит за прегледам компютъра за студени спойки и .... ще слагам дюзи.
Благодаря, дано имам успех!

Благодаря, дано имам успех!
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
540 лв е моята и сам много доволенатоматик написа:dj_ennsy_1, Saso, колко ви струват газовите и какви са?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани