боядисване на лайсните в купето
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- карел
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 D E46
Re: боядисване на лайсните в купето
има и лак които като го праснеш става мат може и като сипеш малко втвърдител в базата!!!
- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
- johny bravo
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 9.01.2008
Здравей, трудно ли се разглобява волана за д асе боиадиса долната час сребристо, имам същия и съм боядисал лайстните, само волана ме беше страх да пипам, као може да дадеш информация как става точно ще съм благодарен.
- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Ето тук : http://www.my330i.com/mod4.php всичко е много добре обяснено. 

- johny bravo
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 9.01.2008
Мерси много за ичерпателната информация, вижда ми се сложно и ще го мислиа по някакув друг начин, а може и без него да мина, мерси пак.
А има ли някакъв вариант за боядисване на барчето което е под подлакътника с боя която да е подобна на оригиналната т.е. да е нещо като пластмаса или там с каквото са го пръскали в завода?
Пробвах с един черен спрей мат от бриколаж , но е дооста далеч от това което е оригинално.
Дали с боя която се боядисват брони няма да стане?
Пробвах с един черен спрей мат от бриколаж , но е дооста далеч от това което е оригинално.
Дали с боя която се боядисват брони няма да стане?
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
а трябвали да се мине с водна шкурка преди да се пръсне , ако има драскотини 

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- batzlati
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Ако си пръскате лайсните сами със спрей металик,препоръчвам да не използвате никаква шкурка. Аз процедирах по следния начин :
Взех един разредител на ацетонова основа и с парцал отстраних оригиналната боя или там каквото е по лайсните. Остана супергладка черна пласмаса. После пръскате със спрея поне две ръце и отгоре задължително лак,иначе боята се трие. Просто спрей-боята е мн.тънка и не покрива драскотините,които оставя шкурката. Поне при мене се получи идеално. Направих и снимка,ама нещо не знам как да я кача
Взех един разредител на ацетонова основа и с парцал отстраних оригиналната боя или там каквото е по лайсните. Остана супергладка черна пласмаса. После пръскате със спрея поне две ръце и отгоре задължително лак,иначе боята се трие. Просто спрей-боята е мн.тънка и не покрива драскотините,които оставя шкурката. Поне при мене се получи идеално. Направих и снимка,ама нещо не знам как да я кача

batzlati написа:Ако си пръскате лайсните сами със спрей металик,препоръчвам да не използвате никаква шкурка. Аз процедирах по следния начин :
Взех един разредител на ацетонова основа и с парцал отстраних оригиналната боя или там каквото е по лайсните. Остана супергладка черна пласмаса. После пръскате със спрея поне две ръце и отгоре задължително лак,иначе боята се трие. Просто спрей-боята е мн.тънка и не покрива драскотините,които оставя шкурката. Поне при мене се получи идеално. Направих и снимка,ама нещо не знам как да я кача
ЛЕЛЕ!

60,80,120.....
- batzlati
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Аз вобще не използвх шкурка и ми се получи перфектно. Но и друг път съм правил подобни неща и съм брал ядове от шкурки 

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
аз го направих преди.. 2-3 месеца вече не помня кога, и стана страхотно отначало сякаш бях в друга кола, на което благодаря на колегата, които беше снимал и шпрея закупен от Бриколаж..
е работата при Е39 мисля че е доста повече защото се раглабя цялата конзола под подлакатника, а начина на работа е ! :
1. с водна шкурка под вода .. да падне на всяка цена лака !
2. минаване с обезмаслител /корселин/
3. 2 ръце със шпрея през 30 мин без никакъв лак ! то си пишеше на шпрея през колко време де.. може би беше и по малко !
е работата при Е39 мисля че е доста повече защото се раглабя цялата конзола под подлакатника, а начина на работа е ! :
1. с водна шкурка под вода .. да падне на всяка цена лака !
2. минаване с обезмаслител /корселин/
3. 2 ръце със шпрея през 30 мин без никакъв лак ! то си пишеше на шпрея през колко време де.. може би беше и по малко !
- batzlati
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Между другото,аз вчера бях на тест-драйв на BMW в Бургас и ми направи впечатление,че на почти всички нови модели 1ва,3та и 5та серия, интериорните лайсни са лъскави,черен металик. И мисля за следващата да експериментирам с черна перла 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани