малко мисли относно ИС
Модератор: bum_bum
7 мнения
• Страница 1 от 1
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
малко мисли относно ИС
Имам 1 2 питания за някои ясни на теория но не и на практика не6та.
Идеята ми е диф от дизел 2.68 е36 318тдс на ис-са(3.45) кво 6те стане?
Имам по голямо натоварване върху двигателя.. и по голяма мах скорост следователно 1-ва 6те е кам 70 80 км 2-ра 120 130 и т.н а бъпроса ми е 6те стане ли по тромава колата или 6те е по бърза (като развъртане)
като спомена 4е съединителя 6те е кирами4ен..
И о6те един мн банален въпрос ако сложа малумен 4ип 6те има ли някаква съ6тествена разлика във вървенето или 6те е минимална
по принцип съм настроен писимисти4но към тия 4ипове но съм длъжен да попитам по знае6тите от мен и по скоро специално за м42
хора които се занимават с това са ми казвали 4е няма смисъл от тия глупости но тук 4ета 4е имало някаква съ6тествена разлика в ускорението на оборотите...
Идеята ми е диф от дизел 2.68 е36 318тдс на ис-са(3.45) кво 6те стане?
Имам по голямо натоварване върху двигателя.. и по голяма мах скорост следователно 1-ва 6те е кам 70 80 км 2-ра 120 130 и т.н а бъпроса ми е 6те стане ли по тромава колата или 6те е по бърза (като развъртане)
като спомена 4е съединителя 6те е кирами4ен..
И о6те един мн банален въпрос ако сложа малумен 4ип 6те има ли някаква съ6тествена разлика във вървенето или 6те е минимална
по принцип съм настроен писимисти4но към тия 4ипове но съм длъжен да попитам по знае6тите от мен и по скоро специално за м42
хора които се занимават с това са ми казвали 4е няма смисъл от тия глупости но тук 4ета 4е имало някаква съ6тествена разлика в ускорението на оборотите...
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
смени маторя с минимум м50б25
и дифовете ще се нагласят


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
сериозно питам ся.. идеята не е да мина само с една смяна на двг просто искам без да барам двигателя 4ак толкова да накажа някои друг глупав прилиуд сире4 с оригинална БМВ мо6т
6тото 325 нагоре ве4е е ясна картинката

- dobo-is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 6.03.2007
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: остъклена тераса
- Мечтае да кара: open wheeler
BMWm5 написа:сериозно питам ся.. идеята не е да мина само с една смяна на двг просто искам без да барам двигателя 4ак толкова да накажа някои друг глупав прилиуд сире4 с оригинална БМВ мо6т6тото 325 нагоре ве4е е ясна картинката
колега сериозно ти говори човека,
със оригиналната и мощ абсолютно нищо нема да постигнеш
аз мислех да диря 4,44диф и да поработя по главата малко и електроника да нацирикам,уж да живне ама кат си направя аритметиката то излиза на пари кат два б25
ама ти си решаваш ...
- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
в Пловдив има едно бмв е30 с м30 3.5 турбо от скания на 1 бар и то е с диф от дизел и по негови думи била огромна разликата..
и за6то примерно голф 150 коня doch маторя вади 1-ва 80 2-ра 130 та и на горе съ6то със скорости от дизел
нали по принцип при дръпка късите скорости бият... а в тоя слу4аи е
обратно аз влиу4вам 4-та тои о6те е на втора... а върви малко преди мен..
и ся не знам каде е проблема въмнява ме да е в катализатора.. 4ак толкова да бави
а ина4е 450 лв диф 150 4ип... и кам о6те 50 100 лв минимум разправия с гарнета.. по добре б25 но удва др проблем сърце не ми дава да изтъркам една мизерия по боята с 2000 камоли да зема да и режа кабелите..
и главно проблема ми е 4е не знам какво 6те стане с тоя не ефтин експитимент и дали изоб6то си оправдава средствата
и за6то примерно голф 150 коня doch маторя вади 1-ва 80 2-ра 130 та и на горе съ6то със скорости от дизел
нали по принцип при дръпка късите скорости бият... а в тоя слу4аи е
обратно аз влиу4вам 4-та тои о6те е на втора... а върви малко преди мен..
и ся не знам каде е проблема въмнява ме да е в катализатора.. 4ак толкова да бави
а ина4е 450 лв диф 150 4ип... и кам о6те 50 100 лв минимум разправия с гарнета.. по добре б25 но удва др проблем сърце не ми дава да изтъркам една мизерия по боята с 2000 камоли да зема да и режа кабелите..
и главно проблема ми е 4е не знам какво 6те стане с тоя не ефтин експитимент и дали изоб6то си оправдава средствата
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
щом сега голфа ти върви малко пред теб ако сложиш тоз дизелов диф после голфа ще е два тира пред теб
нищо хубаво няма да постигнеш с тоя диф освен едно разтоварване на мотора на дълго и от там да ти падне малко разхода ,но ще ускоряваш като трамвай

нищо хубаво няма да постигнеш с тоя диф освен едно разтоварване на мотора на дълго и от там да ти падне малко разхода ,но ще ускоряваш като трамвай


- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани