малко мисли относно ИС

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

малко мисли относно ИС

Мнение от BMWm5 » 09 Мар 2008, 22:55

Имам 1 2 питания за някои ясни на теория но не и на практика не6та.
Идеята ми е диф от дизел 2.68 е36 318тдс на ис-са(3.45) кво 6те стане?
Имам по голямо натоварване върху двигателя.. и по голяма мах скорост следователно 1-ва 6те е кам 70 80 км 2-ра 120 130 и т.н а бъпроса ми е 6те стане ли по тромава колата или 6те е по бърза (като развъртане)
като спомена 4е съединителя 6те е кирами4ен..

И о6те един мн банален въпрос ако сложа малумен 4ип 6те има ли някаква съ6тествена разлика във вървенето или 6те е минимална
по принцип съм настроен писимисти4но към тия 4ипове но съм длъжен да попитам по знае6тите от мен и по скоро специално за м42
хора които се занимават с това са ми казвали 4е няма смисъл от тия глупости но тук 4ета 4е имало някаква съ6тествена разлика в ускорението на оборотите...

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 09 Мар 2008, 22:59

смени маторя с минимум м50б25 :mhihi: и дифовете ще се нагласят
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 09 Мар 2008, 23:36

сериозно питам ся.. идеята не е да мина само с една смяна на двг просто искам без да барам двигателя 4ак толкова да накажа някои друг глупав прилиуд сире4 с оригинална БМВ мо6т :mhihi: 6тото 325 нагоре ве4е е ясна картинката

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 6.03.2007
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: остъклена тераса
Мечтае да кара: open wheeler

Мнение от dobo-is » 10 Мар 2008, 0:09

BMWm5 написа:сериозно питам ся.. идеята не е да мина само с една смяна на двг просто искам без да барам двигателя 4ак толкова да накажа някои друг глупав прилиуд сире4 с оригинална БМВ мо6т :mhihi: 6тото 325 нагоре ве4е е ясна картинката

колега сериозно ти говори човека,
със оригиналната и мощ абсолютно нищо нема да постигнеш
аз мислех да диря 4,44диф и да поработя по главата малко и електроника да нацирикам,уж да живне ама кат си направя аритметиката то излиза на пари кат два б25
ама ти си решаваш ...
brillantrot team
Изображение Изображение Изображение Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 10 Мар 2008, 0:42

в Пловдив има едно бмв е30 с м30 3.5 турбо от скания на 1 бар и то е с диф от дизел и по негови думи била огромна разликата..

и за6то примерно голф 150 коня doch маторя вади 1-ва 80 2-ра 130 та и на горе съ6то със скорости от дизел

нали по принцип при дръпка късите скорости бият... а в тоя слу4аи е
обратно аз влиу4вам 4-та тои о6те е на втора... а върви малко преди мен..
и ся не знам каде е проблема въмнява ме да е в катализатора.. 4ак толкова да бави

а ина4е 450 лв диф 150 4ип... и кам о6те 50 100 лв минимум разправия с гарнета.. по добре б25 но удва др проблем сърце не ми дава да изтъркам една мизерия по боята с 2000 камоли да зема да и режа кабелите..

и главно проблема ми е 4е не знам какво 6те стане с тоя не ефтин експитимент и дали изоб6то си оправдава средствата

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 10 Мар 2008, 7:54

щом сега голфа ти върви малко пред теб ако сложиш тоз дизелов диф после голфа ще е два тира пред теб ;)

нищо хубаво няма да постигнеш с тоя диф освен едно разтоварване на мотора на дълго и от там да ти падне малко разхода ,но ще ускоряваш като трамвай :!:
Изображение


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 10 Мар 2008, 19:49

аха.. зна4и не си струва пробата и идеята с дифа не е добра..

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook