За духалките на парното??????

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от the_gate » 09 Мар 2008, 19:00

dj_ennsy_1 написа:Аха... ами ще пробвам да видя... а кога духа в краката на пътниците отзад, че и това нещо немога да го нацеля... квото и да въртя и да струвам отзад не духа...

:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
най-долния плъзгач го връщаш на ляво и няма да духа в краката ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 09 Мар 2008, 20:03

the_gate, не ме разбра - питам как да го направя да духа в краката на тези отзад (нали под седалките има тръби от вентилацията...) :)
tsb_bg, незнам дали са разкачени... то сигурно трябва да разхвърлям цялото табло за да проверя...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 8.03.2008

Мнение от атоматик » 09 Мар 2008, 20:12

При мен духалките разположени между седалките над кардана духат само студено. Стигнах до извода, че явно се ползват само от климатика. Топло не духат каквото и да правя.
Обвързването с БМВ стана случайно... и явно ще е трайно!

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 09 Мар 2008, 20:21

tsb_bg написа:
Vlados написа:А къде точно се намира този филтър :uups:


Колега виж линка към темата на zvetiko описал го е много подробно и със снимки

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%F2%E8%EA


Много благодаря! :bchug:
... но от прочетеното там:
///peter написа:А само като видях, че съм стигнал почти до края и се отказах, защото прочетох, че някой коли нямат филтър, а съм бил на косъм и ми се..
не разбрах само всички ли бмв-та имат филтри на климатика. :uups:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 09 Мар 2008, 20:30

Не! Има някой без, след като разхлабях повторно за моята осъзнах, че тя е от тези :mhihi:

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 09 Мар 2008, 20:58

А как може да се разбере моята от кои е, имам в предвид по година на производство или нещо подобно.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 09 Мар 2008, 21:30

Vlados написа:... не разбрах само всички ли бмв-та имат филтри на климатика....


Ако си с климатик почти сигурно (да не кажа със сигурност) имаш и филтър
Друг е въпроса ако предишния собственик го е свалил и сега стои празна кутията ....

Провери каво е положението и го смени/сложи, защото ако се забие радиаторчето с боклуци нямаш на идея колко $$$ и нерви ще ти коства :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 09 Мар 2008, 21:34

dj_ennsy_1 написа:... tsb_bg, незнам дали са разкачени... то сигурно трябва да разхвърлям цялото табло за да проверя...


Не се разхвърля таблото, а се махат двете кори на тапицерията около централната конзола (лоста за скоростите)

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 09 Мар 2008, 21:39

С климатроник съм... Не знам за стария собственик, колата ми я докараха от Италия... но със сигурност ще трябва да проверя, защото идва лято...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 09 Мар 2008, 21:58

tsb_bg написа:
Vlados написа:... не разбрах само всички ли бмв-та имат филтри на климатика....


Ако си с климатик почти сигурно (да не кажа със сигурност) имаш и филтър
Друг е въпроса ако предишния собственик го е свалил и сега стои празна кутията ....

Провери каво е положението и го смени/сложи, защото ако се забие радиаторчето с боклуци нямаш на идея колко $$$ и нерви ще ти коства :!:


А да и аз ги слушах тея, ама нъцки нямам филтър :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 09 Мар 2008, 21:59

Vlados написа:... но със сигурност ще трябва да проверя, защото идва лято...


И лятото и зимата въздуха (боклуците) минават през едно и също място независимо климатика работи ли или не ...

Съветвам те да не караш без филтър

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 09 Мар 2008, 22:12

Да и аз те съветвам да не караш без филтър, щото после ремонта е ужасно ама ужасно скъп и нервиращ. Някой беше писал за проблемите които е имал като му е бил задръстен филтъра и не го е сменял. Цялото парно май му беше здало багажа. Сега си прави изводите радиатора ако се задръсти с боклук какво ще стане. Не случайно са сложили филтър там. А идеята ти за увиването с чорапогащник на филтъра е върха. Следващата смяна ще пробвам. Само трябва да се внимава при поставянето на филтъра да не пуснеш някоя бримка или да не скъсаш чорапа :)

Щом си с климатроник като натиснеш бутона със стрелка за въздуха към краката трябва да духа и на теб и на пътниците топло в краката. Ако не духа и то от двете страни може електромоторчето което отваря клапата за в краката да е здало багажа. Виж като е на контакт само колата и пуснато парно при натискане на копчето чува ли се бръмчене на моторчето. Ако не бръмчи нищо сигурно е изгоряло. Може и да греша аз не съм с климатроник ами с климатик и имам 3 плъзгача на жила с които се регулира въздушния поток на къде да духа.

В момента за друго не се сещам, пробвай с търсачката има доста теми за тези моторчета даже май някъде имаше как се почистват и ремонтират и къде седят. Виж темите във важни там също може да има нещо.

Успех с ремонтите.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 16 Мар 2008, 20:33

Оказа се, че климатроника не работи въобще - защо? Защото няма фреонче... Напълних го и готово... :bchug:
Вече започнах да мисля за филтъра и съгласно указанията на Zubcho, воден от отлично илюстрованата тема на zvetiko (картинките предвидливо разпечатах на принтер) реших да се захвана със смяната. Купих филтър Clean за 20 лв. и започнах. Трябваха ми около 20 мин. да разглобя всичко, което е описано, за да бъда (не)изненадан: просто нямах филтър, който да сменя - някой умен италианец го беше махнал (защото явно се е бил запушил), но не е счел за нужно да слага нов. В резултат на това ми трябваха около 15 мин. гимнастики да махна всички гадости, които са се напъхали здраво в алуминиевата пита. :ranting:
Просто си представям, ако и аз не бях счел за нужно да разглобявам корите, за да сменя филтъра, след няколко месеца каква манджа щеше да стане... :banghead:
От всичко това за мен остана извода: Не си струва да спестите 20 лв. и 1 ч. труд, за да рискувате поправка на цялото парно (в случая) или малко пари и труд за нещо друго което после ще ви излезе през Г :censored: ЗА.
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook