За духалките на парното??????
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
dj_ennsy_1 написа:Аха... ами ще пробвам да видя... а кога духа в краката на пътниците отзад, че и това нещо немога да го нацеля... квото и да въртя и да струвам отзад не духа...




най-долния плъзгач го връщаш на ляво и няма да духа в краката

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
the_gate, не ме разбра - питам как да го направя да духа в краката на тези отзад (нали под седалките има тръби от вентилацията...)
tsb_bg, незнам дали са разкачени... то сигурно трябва да разхвърлям цялото табло за да проверя...

tsb_bg, незнам дали са разкачени... то сигурно трябва да разхвърлям цялото табло за да проверя...
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
tsb_bg написа:Vlados написа:А къде точно се намира този филтър
Колега виж линка към темата на zvetiko описал го е много подробно и със снимки
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%F2%E8%EA
Много благодаря!

... но от прочетеното там:
не разбрах само всички ли бмв-та имат филтри на климатика.///peter написа:А само като видях, че съм стигнал почти до края и се отказах, защото прочетох, че някой коли нямат филтър, а съм бил на косъм и ми се..

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Vlados написа:... не разбрах само всички ли бмв-та имат филтри на климатика....
Ако си с климатик почти сигурно (да не кажа със сигурност) имаш и филтър
Друг е въпроса ако предишния собственик го е свалил и сега стои празна кутията ....
Провери каво е положението и го смени/сложи, защото ако се забие радиаторчето с боклуци нямаш на идея колко $$$ и нерви ще ти коства

- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
С климатроник съм... Не знам за стария собственик, колата ми я докараха от Италия... но със сигурност ще трябва да проверя, защото идва лято...
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
tsb_bg написа:Vlados написа:... не разбрах само всички ли бмв-та имат филтри на климатика....
Ако си с климатик почти сигурно (да не кажа със сигурност) имаш и филтър
Друг е въпроса ако предишния собственик го е свалил и сега стои празна кутията ....
Провери каво е положението и го смени/сложи, защото ако се забие радиаторчето с боклуци нямаш на идея колко $$$ и нерви ще ти коства
А да и аз ги слушах тея, ама нъцки нямам филтър

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Да и аз те съветвам да не караш без филтър, щото после ремонта е ужасно ама ужасно скъп и нервиращ. Някой беше писал за проблемите които е имал като му е бил задръстен филтъра и не го е сменял. Цялото парно май му беше здало багажа. Сега си прави изводите радиатора ако се задръсти с боклук какво ще стане. Не случайно са сложили филтър там. А идеята ти за увиването с чорапогащник на филтъра е върха. Следващата смяна ще пробвам. Само трябва да се внимава при поставянето на филтъра да не пуснеш някоя бримка или да не скъсаш чорапа
Щом си с климатроник като натиснеш бутона със стрелка за въздуха към краката трябва да духа и на теб и на пътниците топло в краката. Ако не духа и то от двете страни може електромоторчето което отваря клапата за в краката да е здало багажа. Виж като е на контакт само колата и пуснато парно при натискане на копчето чува ли се бръмчене на моторчето. Ако не бръмчи нищо сигурно е изгоряло. Може и да греша аз не съм с климатроник ами с климатик и имам 3 плъзгача на жила с които се регулира въздушния поток на къде да духа.
В момента за друго не се сещам, пробвай с търсачката има доста теми за тези моторчета даже май някъде имаше как се почистват и ремонтират и къде седят. Виж темите във важни там също може да има нещо.
Успех с ремонтите.

Щом си с климатроник като натиснеш бутона със стрелка за въздуха към краката трябва да духа и на теб и на пътниците топло в краката. Ако не духа и то от двете страни може електромоторчето което отваря клапата за в краката да е здало багажа. Виж като е на контакт само колата и пуснато парно при натискане на копчето чува ли се бръмчене на моторчето. Ако не бръмчи нищо сигурно е изгоряло. Може и да греша аз не съм с климатроник ами с климатик и имам 3 плъзгача на жила с които се регулира въздушния поток на къде да духа.
В момента за друго не се сещам, пробвай с търсачката има доста теми за тези моторчета даже май някъде имаше как се почистват и ремонтират и къде седят. Виж темите във важни там също може да има нещо.
Успех с ремонтите.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Оказа се, че климатроника не работи въобще - защо? Защото няма фреонче... Напълних го и готово...
Вече започнах да мисля за филтъра и съгласно указанията на Zubcho, воден от отлично илюстрованата тема на zvetiko (картинките предвидливо разпечатах на принтер) реших да се захвана със смяната. Купих филтър Clean за 20 лв. и започнах. Трябваха ми около 20 мин. да разглобя всичко, което е описано, за да бъда (не)изненадан: просто нямах филтър, който да сменя - някой умен италианец го беше махнал (защото явно се е бил запушил), но не е счел за нужно да слага нов. В резултат на това ми трябваха около 15 мин. гимнастики да махна всички гадости, които са се напъхали здраво в алуминиевата пита.
Просто си представям, ако и аз не бях счел за нужно да разглобявам корите, за да сменя филтъра, след няколко месеца каква манджа щеше да стане...
От всичко това за мен остана извода: Не си струва да спестите 20 лв. и 1 ч. труд, за да рискувате поправка на цялото парно (в случая) или малко пари и труд за нещо друго което после ще ви излезе през Г
ЗА.

Вече започнах да мисля за филтъра и съгласно указанията на Zubcho, воден от отлично илюстрованата тема на zvetiko (картинките предвидливо разпечатах на принтер) реших да се захвана със смяната. Купих филтър Clean за 20 лв. и започнах. Трябваха ми около 20 мин. да разглобя всичко, което е описано, за да бъда (не)изненадан: просто нямах филтър, който да сменя - някой умен италианец го беше махнал (защото явно се е бил запушил), но не е счел за нужно да слага нов. В резултат на това ми трябваха около 15 мин. гимнастики да махна всички гадости, които са се напъхали здраво в алуминиевата пита.

Просто си представям, ако и аз не бях счел за нужно да разглобявам корите, за да сменя филтъра, след няколко месеца каква манджа щеше да стане...

От всичко това за мен остана извода: Не си струва да спестите 20 лв. и 1 ч. труд, за да рискувате поправка на цялото парно (в случая) или малко пари и труд за нещо друго което после ще ви излезе през Г

28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани