316 не пали

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 17.07.2007

316 не пали

Мнение от BMW 316I » 08 Мар 2008, 18:35

не пали смених б.помпа дистрибуторна капачка и палец карах е 2 месеца и започна да пали и гасне когато си поисна релета 3 сменени

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 17.07.2007

Re: 316 не пали

Мнение от BMW 316I » 08 Мар 2008, 18:59

някои имал ли е такьв проблем

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 08 Мар 2008, 19:25

колега пусни търсачката има много писано по въпроса

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 17.07.2007

Мнение от BMW 316I » 09 Мар 2008, 17:52

днес е запалих от 5 пьт и от аспуха изхвьрля вода гасих я няколко пьти и пали от пьрвия пьт

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 09 Мар 2008, 19:47

BMW 316I написа:днес е запалих от 5 пьт и от аспуха изхвьрля вода гасих я няколко пьти и пали от пьрвия пьт
Имаш ли газ и на газ ли я палиш?
Във водната с-ма антифриз ли си сложил или само вода? Ако е антифирз, той има сладникъв вкус. Близни леко от "водата", която излиза от ауспуха и ако е сладникава значи си за гарнитура на глава /глава/.
:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 10 Мар 2008, 10:38

М10 ли е моторя?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: 316 не пали

Мнение от ивчо3 » 11 Мар 2008, 14:16

BMW 316I написа:не пали смених б.помпа дистрибуторна капачка и палец карах е 2 месеца и започна да пали и гасне когато си поисна релета 3 сменени

Двигателят работи с преобогатена горивна смес, слад като хвърля вода от ауспуха, дано не се окаже, че гори антифриз. Предполагам когато е студена не трябва да гасне. Виж си дебитомера да не е блокирала клапата в отворено положение от замърсявания. Провери си показанията на датчика за температурата на охлаждащата течност, на дебитомера за температурата на въздуха. Само компютърна диагностика може да открие причината. Ако нищо не излиза, като повреда, вероятната причина може да бъде пропуск на въздух в системата, показанията на дебитомера /него компютъра не може да го хване/, евентуално задръстване на катализатора, повреден клапан за бензиновите изпарения-когато е блокирал в затворено положение, създава вакуум в резервоара и оттам недостиг на гориво към помпата, дроселовата клапа също е хубаво да се провери и изчисти, както и да се сверат показанията на прекъсвача на дросела.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 12 Мар 2008, 3:55

а къде е клапана за бензинови изпарения и как се проверява ?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook