Някой може ли да ми каже на какво се дължи отварянето

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 5.03.2008

Някой може ли да ми каже на какво се дължи отварянето

Мнение от kokityyy » 05 Мар 2008, 19:27

може ли да ми каже на какво се дължи разкрачването на задните колела на вън аз мислех че е от прожините смених ги с нови ама няма ефект:) колата ми е бмв 318 85 година

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 05 Мар 2008, 19:49

Преместена от Основен форум!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 05 Мар 2008, 21:51

или тампони или лагери

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 05 Мар 2008, 23:01

е,някои всичко правят да я разкрачат..
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 06 Мар 2008, 1:55

С годините задния мост се криви и с нищо не може да го спасиш( е не съвсем нищо, нали сме в БГ :mhihi: ), та и тампоните да смениш няма да е голяма разликата :roll:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Някой може ли да ми каже на какво се дължи отварянето

Мнение от ивчо3 » 06 Мар 2008, 11:32

kokityyy написа:може ли да ми каже на какво се дължи разкрачването на задните колела на вън аз мислех че е от прожините смених ги с нови ама няма ефект:) колата ми е бмв 318 85 година

Понякога "разкрачването" се дължи на къси пружини. При слагането на оригинални пружини, не къси, или рязани, задните колела малко се прибират. Преди карах такава Е30-ка, двоен стоп. Беше със спортно окачване и въпреки, че имаше по-голяма устойчивост при влизане в завой, задницата занасяше в самия завой и при излизане от него. Неприятното при "разкрачената" задница е ненормалната сходимост на колелата, т.е. в предния си край са по- прибрани, което обуславя поднасянето.

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: Някой може ли да ми каже на какво се дължи отварянето

Мнение от GEORGIEV » 06 Мар 2008, 13:27

ивчо3 написа:
kokityyy написа:може ли да ми каже на какво се дължи разкрачването на задните колела на вън аз мислех че е от прожините смених ги с нови ама няма ефект:) колата ми е бмв 318 85 година

Понякога "разкрачването" се дължи на къси пружини. При слагането на оригинални пружини, не къси, или рязани, задните колела малко се прибират. Преди карах такава Е30-ка, двоен стоп. Беше със спортно окачване и въпреки, че имаше по-голяма устойчивост при влизане в завой, задницата занасяше в самия завой и при излизане от него. Неприятното при "разкрачената" задница е ненормалната сходимост на колелата, т.е. в предния си край са по- прибрани, което обуславя поднасянето.


:banghead: :banghead: :banghead:

Знаех си аз че има някаква причина да ми занася така задницата :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Re: Някой може ли да ми каже на какво се дължи отварянето

Мнение от Turbo-Lag » 06 Мар 2008, 13:45

ивчо3 написа: т.е. в предния си край са по- прибрани, което обуславя поднасянето.


:shock: :shock: :shock:
Изображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: Някой може ли да ми каже на какво се дължи отварянето

Мнение от GEORGIEV » 06 Мар 2008, 13:52

Turbo-Lag написа:
ивчо3 написа: т.е. в предния си край са по- прибрани, което обуславя поднасянето.


:shock: :shock: :shock:


...абе ти ся като не разбираш що се пулиш , човека ги разбира геометриите на автомобила :mhihi:
Изображение

Пич, къде ми е колата?
Аватар
Мнения: 3058
Регистриран на: 5.02.2002

Мнение от ! Алекс » 06 Мар 2008, 14:32

наплашихте ме с това поднасяне:mhihi:
ще отивам да махам тея регулируеми Конита и ниски пружини :mhihi:
кам ме излъгаха само че били хубави :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 06 Мар 2008, 14:43

ми то аз освен да се прежаля и да те отърва от конито срещу стоковото ми/неразкрачено/ окачване :mhihi:

Пич, къде ми е колата?
Аватар
Мнения: 3058
Регистриран на: 5.02.2002

Мнение от ! Алекс » 06 Мар 2008, 14:58

Brani написа:ми то аз освен да се прежаля и да те отърва от конито срещу стоковото ми/неразкрачено/ окачване :mhihi:


а поднасянето ще изчезне ли :roll: и нали ще съм по стабилен в завой ако е така имаме сделка :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 06 Мар 2008, 15:09

взимам си инструментите и идвам към Зарата :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!

Мнение от димящият вожд » 06 Мар 2008, 21:46

абе за поднасянето има друг лек- хвърли два бордюра в багажника и ще изчезне :D ,но като всичко в бг едно направиш друго преебеш ще почне да ти поднася предницата :(
:mhihi: :mhihi: :mhihi:
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!

газарията и селенията нЕмат почивен ден

рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.




remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 11 Мар 2008, 12:32

! Алекс написа:
Brani написа:ми то аз освен да се прежаля и да те отърва от конито срещу стоковото ми/неразкрачено/ окачване :mhihi:


а поднасянето ще изчезне ли :roll: и нали ще съм по стабилен в завой ако е така имаме сделка :mhihi: :mhihi:

Предишната кола, която карах- Е30 тройния стоп беше със стандартно окачване и въпреки силния наклон при влизане в завой, беше по-стабилна, отколкото другата - двойния стоп. Както споменах в предния си постинг, при използване на спортни пружини , задницата е малко разкрачена. Това е по-добре от гледна точка на стабилност, но късите пружини освен вертикалния наклон променят и надлъжната сходимост на задните колела при стандартни носачи. Проблемът в случая е, че предния край на колелото се прибира навътре с няколко милиметра, които са напълно достатъчни, за да поднася в завой с по-висока скорост. Стандартните носачи не са подходящи за къси пружини, ако сте ме разбрали.

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook