Някой може ли да ми каже на какво се дължи отварянето
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Някой може ли да ми каже на какво се дължи отварянето
може ли да ми каже на какво се дължи разкрачването на задните колела на вън аз мислех че е от прожините смених ги с нови ама няма ефект:) колата ми е бмв 318 85 година
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
е,някои всичко правят да я разкрачат..
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
С годините задния мост се криви и с нищо не може да го спасиш( е не съвсем нищо, нали сме в БГ
), та и тампоните да смениш няма да е голяма разликата 


Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Някой може ли да ми каже на какво се дължи отварянето
kokityyy написа:може ли да ми каже на какво се дължи разкрачването на задните колела на вън аз мислех че е от прожините смених ги с нови ама няма ефект:) колата ми е бмв 318 85 година
Понякога "разкрачването" се дължи на къси пружини. При слагането на оригинални пружини, не къси, или рязани, задните колела малко се прибират. Преди карах такава Е30-ка, двоен стоп. Беше със спортно окачване и въпреки, че имаше по-голяма устойчивост при влизане в завой, задницата занасяше в самия завой и при излизане от него. Неприятното при "разкрачената" задница е ненормалната сходимост на колелата, т.е. в предния си край са по- прибрани, което обуславя поднасянето.
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Някой може ли да ми каже на какво се дължи отварянето
ивчо3 написа:kokityyy написа:може ли да ми каже на какво се дължи разкрачването на задните колела на вън аз мислех че е от прожините смених ги с нови ама няма ефект:) колата ми е бмв 318 85 година
Понякога "разкрачването" се дължи на къси пружини. При слагането на оригинални пружини, не къси, или рязани, задните колела малко се прибират. Преди карах такава Е30-ка, двоен стоп. Беше със спортно окачване и въпреки, че имаше по-голяма устойчивост при влизане в завой, задницата занасяше в самия завой и при излизане от него. Неприятното при "разкрачената" задница е ненормалната сходимост на колелата, т.е. в предния си край са по- прибрани, което обуславя поднасянето.



Знаех си аз че има някаква причина да ми занася така задницата




- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Re: Някой може ли да ми каже на какво се дължи отварянето
ивчо3 написа: т.е. в предния си край са по- прибрани, което обуславя поднасянето.




- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Някой може ли да ми каже на какво се дължи отварянето
Turbo-Lag написа:ивчо3 написа: т.е. в предния си край са по- прибрани, което обуславя поднасянето.
![]()
![]()
...абе ти ся като не разбираш що се пулиш , човека ги разбира геометриите на автомобила


- димящият вожд
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
- Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
- Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!
абе за поднасянето има друг лек- хвърли два бордюра в багажника и ще изчезне
,но като всичко в бг едно направиш друго преебеш ще почне да ти поднася предницата






От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
! Алекс написа:Brani написа:ми то аз освен да се прежаля и да те отърва от конито срещу стоковото ми/неразкрачено/ окачване
а поднасянето ще изчезне лии нали ще съм по стабилен в завой ако е така имаме сделка
![]()
Предишната кола, която карах- Е30 тройния стоп беше със стандартно окачване и въпреки силния наклон при влизане в завой, беше по-стабилна, отколкото другата - двойния стоп. Както споменах в предния си постинг, при използване на спортни пружини , задницата е малко разкрачена. Това е по-добре от гледна точка на стабилност, но късите пружини освен вертикалния наклон променят и надлъжната сходимост на задните колела при стандартни носачи. Проблемът в случая е, че предния край на колелото се прибира навътре с няколко милиметра, които са напълно достатъчни, за да поднася в завой с по-висока скорост. Стандартните носачи не са подходящи за къси пружини, ако сте ме разбрали.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани