Честито,и ний сме в червеното!
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- crazy_d
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
Честито,и ний сме в червеното!
Мамка му,кат тръгне назад край няма
,днес и мойта отиде в червеното,та да видим кво ще излезе!Сега и нея ша трябва да разглабям!




- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Не се притеснявай колега, все пак не се знае какво е. Пожелавам ти да минеш възможно най-леко! Не забравяй да напишеш какво е станало и как си постъпил. Успех!
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
Не се коси колега миналата година по това време и аз имах проблеми, но не съм гадал, про4истих радятор, смених помпа, термостат, виско и заспа работата, така е като се ка4ат температурите малко и по4ват изненадите. Понеже знам 4е пишеш тук от доста време не вярвам да не се справиш.
пп. Успех
пп. Успех

- crazy_d
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
jullydjs написа:Не се коси колега миналата година по това време и аз имах проблеми, но не съм гадал, про4истих радятор, смених помпа, термостат, виско и заспа работата, така е като се ка4ат температурите малко и по4ват изненадите. Понеже знам 4е пишеш тук от доста време не вярвам да не се справиш.
пп. Успех
То за правенето ша я направим,ама време няма


п.с.....Опела спря,БМВто спря,сега и пикапа ако спре




- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колега , след като отиде в червеното какво стана после ?
Питам защото след пълна профилактика на охладителната ми уредба преди 3 години се прибирах в яката жега от Слънчев бряг към София (37 градуса) с 3 ма души и много и тежък багаж.Излязох на магистралата на Чирпан тогава и си залепих 200 км/ч, движехме се и на климатик.След Пазарджик ме спряха за скорост
и аз имах неблагоразумието в стреса да загася колата ,след 20 минути голям зор в адската жега с товара и климатика.След няколко минути като се върнах и я запалих стрелката щеше да отвори дясната врата
Стана ми студено даже ... Запалих я и отворих капак,подадох газ няколко пъти и виското изтегли изрудската жега,чак имах чувството ,че ми се опърлиха веждите и миглите
Стрелката си застана в средата и така до ден днешен без никакъв проблем с мотора
Най-важното в случая за мен беше скъпото масло ,което ако беше полусинтетика щеше просто да се завари мотора ...
Това ,че там е застанала не е гаранция за фал и ремонт
Изчакай ,виж какво става - има ли загуби на масло,на вода ,мешане и/или други неприятности и тогава започвай
Георги Пенчев
Питам защото след пълна профилактика на охладителната ми уредба преди 3 години се прибирах в яката жега от Слънчев бряг към София (37 градуса) с 3 ма души и много и тежък багаж.Излязох на магистралата на Чирпан тогава и си залепих 200 км/ч, движехме се и на климатик.След Пазарджик ме спряха за скорост




Това ,че там е застанала не е гаранция за фал и ремонт


Георги Пенчев
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
аз го направих подобно с ТДС са ама стрелката постоянно вече отваряше дясната вратаPenchev написа:Колега , след като отиде в червеното какво стана после ?
Питам защото след пълна профилактика на охладителната ми уредба преди 3 години се прибирах в яката жега от Слънчев бряг към София (37 градуса) с 3 ма души и много и тежък багаж.Излязох на магистралата на Чирпан тогава и си залепих 200 км/ч, движехме се и на климатик.След Пазарджик ме спряха за скорости аз имах неблагоразумието в стреса да загася колата ,след 20 минути голям зор в адската жега с товара и климатика.След няколко минути като се върнах и я запалих стрелката щеше да отвори дясната врата
Стана ми студено даже ... Запалих я и отворих капак,подадох газ няколко пъти и виското изтегли изрудската жега,чак имах чувството ,че ми се опърлиха веждите и миглите
Стрелката си застана в средата и така до ден днешен без никакъв проблем с мотора
Най-важното в случая за мен беше скъпото масло ,което ако беше полусинтетика щеше просто да се завари мотора ...
Това ,че там е застанала не е гаранция за фал и ремонтИзчакай ,виж какво става - има ли загуби на масло,на вода ,мешане и/или други неприятности и тогава започвай
![]()
Георги Пенчев



- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Колега,смени водната помпа и си свиркай.Нищо и няма на колата,освен
ако не си я карал така половин час
ако не си я карал така половин час

- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
относно червената зона
Колеги, и за да не отварям нова тема -нормално ли е ..Вчера бях в София на обяд в големият трафик .Навън времето беше около 23 градуса и аз като пуснах климатика на светофарите до НДК-то ,където се чака много стрелката на водата ми подмина средата и отиде на другата чертичка преди червената зона и после виското пак е върна ама не е върна на средата а на 12 и едно и така си остана 4ак докато излезна на магистралата ..Нормално ли е ? И въобще съм забелязъл ,че като работи на климатик колата и стрелката отива на дясно и застава между средата и другата чертичка,която е преди червената зона -някой знае ли колко градуса е това, защото за средата знам ,че някъде около 88 градуса, а другата чертичка след средата колко е?
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: относно червената зона
sineok_pi4_ написа:Колеги, и за да не отварям нова тема -нормално ли е ..Вчера бях в София на обяд в големият трафик .Навън времето беше около 23 градуса и аз като пуснах климатика на светофарите до НДК-то ,където се чака много стрелката на водата ми подмина средата и отиде на другата чертичка преди червената зона и после виското пак е върна ама не е върна на средата а на 12 и едно и така си остана 4ак докато излезна на магистралата ..Нормално ли е ? И въобще съм забелязъл ,че като работи на климатик колата и стрелката отива на дясно и застава между средата и другата чертичка,която е преди червената зона -някой знае ли колко градуса е това, защото за средата знам ,че някъде около 88 градуса, а другата чертичка след средата колко е?
Значи не ти работи спомагателната ел.перка за климатика

Средната чертичка е от 88 до 102 градуса


За това е редно цялата система да бъде херметизирана - нова капачка на разширителния съд,никакви пропуски по съединенията ...
Колкото по нехерметизирана е системата ,толкова долния праг на температурата на кипене на водата отива към 100-те градуса

Когато преди 3 години поне ми се беше скапало виското на абитуриенския бал на Гошко Simpleman ,колата ми се държеше много странно - в движение стрелката отиваше на предпоследната бяла черта на прибора а на място се връщаше в средата

Георги Пенчев
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
^ 88 - 102 градуса среда
99,9 %
Не ми се рови в архивите ,че може и час да не ми стигне да намеря точно прикачения файл от Е34.нет или Е34.де където точно беше направена диаграма със стойности нанесени върху снимка на уреда
Георги Пенчев


Не ми се рови в архивите ,че може и час да не ми стигне да намеря точно прикачения файл от Е34.нет или Е34.де където точно беше направена диаграма със стойности нанесени върху снимка на уреда
Георги Пенчев
- crazy_d
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
Тя мойта че и нма нещо го усещам
,ама.....!Утре ще дойде термостата че го нямаха в наличност
,водна помпа има ама ще видим първо с терм.дали няма да се оправи и тогаз ще я сменяме.
п.с...Някой питаше за цени:
Термостат-28лв.(има и за 18-20лв.но не са за предпочитане
)
Водна помпа-92лв. с мет.турбинка!



п.с...Някой питаше за цени:
Термостат-28лв.(има и за 18-20лв.но не са за предпочитане

Водна помпа-92лв. с мет.турбинка!
Re: относно червената зона
sineok_pi4_ написа:Колеги, и за да не отварям нова тема -нормално ли е ..Вчера бях в София на обяд в големият трафик .Навън времето беше около 23 градуса и аз като пуснах климатика на светофарите до НДК-то ,където се чака много стрелката на водата ми подмина средата и отиде на другата чертичка преди червената зона и после виското пак е върна ама не е върна на средата а на 12 и едно и така си остана 4ак докато излезна на магистралата ..Нормално ли е ? И въобще съм забелязъл ,че като работи на климатик колата и стрелката отива на дясно и застава между средата и другата чертичка,която е преди червената зона -някой знае ли колко градуса е това, защото за средата знам ,че някъде около 88 градуса, а другата чертичка след средата колко е?
колега пак ще ти отговоря както в една друга тема където пак си питал за твоя проблем
имах абсолютно същия проблем - нормално е когато пуснеш климатика температурата да се повиши но в двигателния отсек - това не трябва да се отразява в температурата която се показва на таблото- запомни от мен - това е BMW ако всичко е наред стрелката в никакъв случай не трябва да мърда от средата
ел. перката охлажда кондензатора ( радиатора ) на климатика ако неможе докато е на 1ва степен то завърта по - бързо на 2ра - ако и тогава неможе да охлади достатъчно значи са ти затлачени радиаторите но не вътре а външно от мърсотия и кал колкото и да не ти се вярва
ще ти обясня какво точно направих аз което ми отне 1час работа и нищо не ми струваше преди това повече от една год. се чудех какво става минах през дару вече не помня колко пъти а там знаеш как е и кой ли не питах даже започнах да досаждам сигурно на всички
сега само се наслаждавам на прекрасния TDS който карам

и така трябва ти маркуч по възможност с топла вода и пистолет за да ти е по силна струята но не пароструйка защото има опастност от пробив и препарат обезмаслител аз използвах меглио
дръпнах малко назад основния радиатор дори и без да свалям дифузьора ако се свали още по добре
напръсках обилно с обезмаслителя навсякъде между отпред и отзад радиаторите и изплакнах добре с топла вода
каква мърсотия изтече просто неможах да повярвам
от тогава да чукна на дърво проблеми нямам
ако те мързи и не направиш това което те съветвам ще продължаваш да си питаш по всички теми с надеждата някой да ти помогне

айде успех

- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Re: относно червената зона
Nik написа:sineok_pi4_ написа:Колеги, и за да не отварям нова тема -нормално ли е ..Вчера бях в София на обяд в големият трафик .Навън времето беше около 23 градуса и аз като пуснах климатика на светофарите до НДК-то ,където се чака много стрелката на водата ми подмина средата и отиде на другата чертичка преди червената зона и после виското пак е върна ама не е върна на средата а на 12 и едно и така си остана 4ак докато излезна на магистралата ..Нормално ли е ? И въобще съм забелязъл ,че като работи на климатик колата и стрелката отива на дясно и застава между средата и другата чертичка,която е преди червената зона -някой знае ли колко градуса е това, защото за средата знам ,че някъде около 88 градуса, а другата чертичка след средата колко е?
колега пак ще ти отговоря както в една друга тема където пак си питал за твоя проблем
имах абсолютно същия проблем - нормално е когато пуснеш климатика температурата да се повиши но в двигателния отсек - това не трябва да се отразява в температурата която се показва на таблото- запомни от мен - това е BMW ако всичко е наред стрелката в никакъв случай не трябва да мърда от средата
ел. перката охлажда кондензатора ( радиатора ) на климатика ако неможе докато е на 1ва степен то завърта по - бързо на 2ра - ако и тогава неможе да охлади достатъчно значи са ти затлачени радиаторите но не вътре а външно от мърсотия и кал колкото и да не ти се вярва
ще ти обясня какво точно направих аз което ми отне 1час работа и нищо не ми струваше преди това повече от една год. се чудех какво става минах през дару вече не помня колко пъти а там знаеш как е и кой ли не питах даже започнах да досаждам сигурно на всички
сега само се наслаждавам на прекрасния TDS който карам![]()
и така трябва ти маркуч по възможност с топла вода и пистолет за да ти е по силна струята но не пароструйка защото има опастност от пробив и препарат обезмаслител аз използвах меглио
дръпнах малко назад основния радиатор дори и без да свалям дифузьора ако се свали още по добре
напръсках обилно с обезмаслителя навсякъде между отпред и отзад радиаторите и изплакнах добре с топла вода
каква мърсотия изтече просто неможах да повярвам
от тогава да чукна на дърво проблеми нямам
ако те мързи и не направиш това което те съветвам ще продължаваш да си питаш по всички теми с надеждата някой да ти помогне![]()
айде успех
Благодаря колега за изчерпателният отговор. Тази събота и неделя ще пробвам тази процедура, която си описал подробно. Само искам да те попитам какво тоно разкачи и как успя да измиеш радиатора откъм страната на виското ,а отвън през решетката ли? Защото при мен там стои тази перка ,която се върти когато работи компресора за която ти говориш и не мисля,че през нея ще може да мине някаква струя вода .... Опиши подробно цялата процедура и на кое казваш 'дифузьор' ! Предварително ти благодаря за отговора ...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
дифузьора е пластмасата около виското с кръглия отвор
създава въздушен поток само през радиатора а не и около него за по добро охлаждане
създава въздушен поток само през радиатора а не и около него за по добро охлаждане

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани