Честито,и ний сме в червеното!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Шумен/В.Преслав
Пол: Мъж
Кара: e34
Мечтае да кара: BMWта
Детайли за колата: хубавелка

Честито,и ний сме в червеното!

Мнение от crazy_d » 04 Мар 2008, 19:57

Мамка му,кат тръгне назад край няма :banghead: ,днес и мойта отиде в червеното,та да видим кво ще излезе!Сега и нея ша трябва да разглабям! :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 04 Мар 2008, 20:20

Не се притеснявай колега, все пак не се знае какво е. Пожелавам ти да минеш възможно най-леко! Не забравяй да напишеш какво е станало и как си постъпил. Успех!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Мнение от jullydjs » 04 Мар 2008, 21:18

Не се коси колега миналата година по това време и аз имах проблеми, но не съм гадал, про4истих радятор, смених помпа, термостат, виско и заспа работата, така е като се ка4ат температурите малко и по4ват изненадите. Понеже знам 4е пишеш тук от доста време не вярвам да не се справиш.

пп. Успех :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Шумен/В.Преслав
Пол: Мъж
Кара: e34
Мечтае да кара: BMWта
Детайли за колата: хубавелка

Мнение от crazy_d » 04 Мар 2008, 21:55

jullydjs написа:Не се коси колега миналата година по това време и аз имах проблеми, но не съм гадал, про4истих радятор, смених помпа, термостат, виско и заспа работата, така е като се ка4ат температурите малко и по4ват изненадите. Понеже знам 4е пишеш тук от доста време не вярвам да не се справиш.

пп. Успех :winky:

То за правенето ша я направим,ама време няма :confused: ,Утре ще взема термостат и помпа ама кога ша ги слагам :dunno: .

п.с.....Опела спря,БМВто спря,сега и пикапа ако спре :mhihi: :mhihi: :mhihi: ,на Ходжа трябва да ходя :mhihi:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 04 Мар 2008, 23:37

Колега , след като отиде в червеното какво стана после ?
Питам защото след пълна профилактика на охладителната ми уредба преди 3 години се прибирах в яката жега от Слънчев бряг към София (37 градуса) с 3 ма души и много и тежък багаж.Излязох на магистралата на Чирпан тогава и си залепих 200 км/ч, движехме се и на климатик.След Пазарджик ме спряха за скорост :mhihi: и аз имах неблагоразумието в стреса да загася колата ,след 20 минути голям зор в адската жега с товара и климатика.След няколко минути като се върнах и я запалих стрелката щеше да отвори дясната врата :shock: Стана ми студено даже ... Запалих я и отворих капак,подадох газ няколко пъти и виското изтегли изрудската жега,чак имах чувството ,че ми се опърлиха веждите и миглите :mhihi: Стрелката си застана в средата и така до ден днешен без никакъв проблем с мотора :D Най-важното в случая за мен беше скъпото масло ,което ако беше полусинтетика щеше просто да се завари мотора ...

Това ,че там е застанала не е гаранция за фал и ремонт :!: Изчакай ,виж какво става - има ли загуби на масло,на вода ,мешане и/или други неприятности и тогава започвай :idea:


Георги Пенчев
Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 04 Мар 2008, 23:43

Penchev написа:Колега , след като отиде в червеното какво стана после ?
Питам защото след пълна профилактика на охладителната ми уредба преди 3 години се прибирах в яката жега от Слънчев бряг към София (37 градуса) с 3 ма души и много и тежък багаж.Излязох на магистралата на Чирпан тогава и си залепих 200 км/ч, движехме се и на климатик.След Пазарджик ме спряха за скорост :mhihi: и аз имах неблагоразумието в стреса да загася колата ,след 20 минути голям зор в адската жега с товара и климатика.След няколко минути като се върнах и я запалих стрелката щеше да отвори дясната врата :shock: Стана ми студено даже ... Запалих я и отворих капак,подадох газ няколко пъти и виското изтегли изрудската жега,чак имах чувството ,че ми се опърлиха веждите и миглите :mhihi: Стрелката си застана в средата и така до ден днешен без никакъв проблем с мотора :D Най-важното в случая за мен беше скъпото масло ,което ако беше полусинтетика щеше просто да се завари мотора ...

Това ,че там е застанала не е гаранция за фал и ремонт :!: Изчакай ,виж какво става - има ли загуби на масло,на вода ,мешане и/или други неприятности и тогава започвай :idea:


Георги Пенчев
аз го направих подобно с ТДС са ама стрелката постоянно вече отваряше дясната врата :mhihi: :mhihi: продължението го знаете.......
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 04 Мар 2008, 23:45

Колега,смени водната помпа и си свиркай.Нищо и няма на колата,освен
ако не си я карал така половин час ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

относно червената зона

Мнение от Vasko » 05 Мар 2008, 10:47

Колеги, и за да не отварям нова тема -нормално ли е ..Вчера бях в София на обяд в големият трафик .Навън времето беше около 23 градуса и аз като пуснах климатика на светофарите до НДК-то ,където се чака много стрелката на водата ми подмина средата и отиде на другата чертичка преди червената зона и после виското пак е върна ама не е върна на средата а на 12 и едно и така си остана 4ак докато излезна на магистралата ..Нормално ли е ? И въобще съм забелязъл ,че като работи на климатик колата и стрелката отива на дясно и застава между средата и другата чертичка,която е преди червената зона -някой знае ли колко градуса е това, защото за средата знам ,че някъде около 88 градуса, а другата чертичка след средата колко е?

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: относно червената зона

Мнение от Penchev » 05 Мар 2008, 19:44

sineok_pi4_ написа:Колеги, и за да не отварям нова тема -нормално ли е ..Вчера бях в София на обяд в големият трафик .Навън времето беше около 23 градуса и аз като пуснах климатика на светофарите до НДК-то ,където се чака много стрелката на водата ми подмина средата и отиде на другата чертичка преди червената зона и после виското пак е върна ама не е върна на средата а на 12 и едно и така си остана 4ак докато излезна на магистралата ..Нормално ли е ? И въобще съм забелязъл ,че като работи на климатик колата и стрелката отива на дясно и застава между средата и другата чертичка,която е преди червената зона -някой знае ли колко градуса е това, защото за средата знам ,че някъде около 88 градуса, а другата чертичка след средата колко е?


Значи не ти работи спомагателната ел.перка за климатика :idea:
Средната чертичка е от 88 до 102 градуса :idea: За това не ни играят стрелките на въпросния прибор.Следващата черта е на 105 градуса а червеното започваше от около 112 или 115 ако не се лъжа :roll:
За това е редно цялата система да бъде херметизирана - нова капачка на разширителния съд,никакви пропуски по съединенията ...
Колкото по нехерметизирана е системата ,толкова долния праг на температурата на кипене на водата отива към 100-те градуса ;)


Когато преди 3 години поне ми се беше скапало виското на абитуриенския бал на Гошко Simpleman ,колата ми се държеше много странно - в движение стрелката отиваше на предпоследната бяла черта на прибора а на място се връщаше в средата :arrow: като се движи ,водата в радиатора се охлажда и ел.перката изключваше а пък от отвратителната жега и раздаване на ръчкимотора се беше напекъл и температурата спадаше.На място обратно към радиатора отиваше врялата течност ,перката включваше и температурата се нормализираше.Смених силикона и до ден днеше нищо


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: burgas

Мнение от dango » 05 Мар 2008, 19:49

Колега по принцип не трябва стрелката да минава средата без да има някаква причина,т.е нещо не е както трябва при теб-а относно средата бях чел някъде че е в диапазон 70-90 градуса ама не знам не съм сигурен.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 05 Мар 2008, 20:44

^ 88 - 102 градуса среда :arrow: 99,9 % :idea:
Не ми се рови в архивите ,че може и час да не ми стигне да намеря точно прикачения файл от Е34.нет или Е34.де където точно беше направена диаграма със стойности нанесени върху снимка на уреда


Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Шумен/В.Преслав
Пол: Мъж
Кара: e34
Мечтае да кара: BMWта
Детайли за колата: хубавелка

Мнение от crazy_d » 05 Мар 2008, 20:46

Тя мойта че и нма нещо го усещам :mhihi: ,ама.....!Утре ще дойде термостата че го нямаха в наличност :mhihi: ,водна помпа има ама ще видим първо с терм.дали няма да се оправи и тогаз ще я сменяме. ;)

п.с...Някой питаше за цени:
Термостат-28лв.(има и за 18-20лв.но не са за предпочитане :mhihi: )
Водна помпа-92лв. с мет.турбинка!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: София

Re: относно червената зона

Мнение от Nik » 06 Мар 2008, 19:56

sineok_pi4_ написа:Колеги, и за да не отварям нова тема -нормално ли е ..Вчера бях в София на обяд в големият трафик .Навън времето беше около 23 градуса и аз като пуснах климатика на светофарите до НДК-то ,където се чака много стрелката на водата ми подмина средата и отиде на другата чертичка преди червената зона и после виското пак е върна ама не е върна на средата а на 12 и едно и така си остана 4ак докато излезна на магистралата ..Нормално ли е ? И въобще съм забелязъл ,че като работи на климатик колата и стрелката отива на дясно и застава между средата и другата чертичка,която е преди червената зона -някой знае ли колко градуса е това, защото за средата знам ,че някъде около 88 градуса, а другата чертичка след средата колко е?

колега пак ще ти отговоря както в една друга тема където пак си питал за твоя проблем
имах абсолютно същия проблем - нормално е когато пуснеш климатика температурата да се повиши но в двигателния отсек - това не трябва да се отразява в температурата която се показва на таблото- запомни от мен - това е BMW ако всичко е наред стрелката в никакъв случай не трябва да мърда от средата
ел. перката охлажда кондензатора ( радиатора ) на климатика ако неможе докато е на 1ва степен то завърта по - бързо на 2ра - ако и тогава неможе да охлади достатъчно значи са ти затлачени радиаторите но не вътре а външно от мърсотия и кал колкото и да не ти се вярва
ще ти обясня какво точно направих аз което ми отне 1час работа и нищо не ми струваше преди това повече от една год. се чудех какво става минах през дару вече не помня колко пъти а там знаеш как е и кой ли не питах даже започнах да досаждам сигурно на всички
сега само се наслаждавам на прекрасния TDS който карам :D
и така трябва ти маркуч по възможност с топла вода и пистолет за да ти е по силна струята но не пароструйка защото има опастност от пробив и препарат обезмаслител аз използвах меглио
дръпнах малко назад основния радиатор дори и без да свалям дифузьора ако се свали още по добре
напръсках обилно с обезмаслителя навсякъде между отпред и отзад радиаторите и изплакнах добре с топла вода
каква мърсотия изтече просто неможах да повярвам
от тогава да чукна на дърво проблеми нямам
ако те мързи и не направиш това което те съветвам ще продължаваш да си питаш по всички теми с надеждата някой да ти помогне :mhihi:
айде успех :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Re: относно червената зона

Мнение от Vasko » 07 Мар 2008, 21:29

Nik написа:
sineok_pi4_ написа:Колеги, и за да не отварям нова тема -нормално ли е ..Вчера бях в София на обяд в големият трафик .Навън времето беше около 23 градуса и аз като пуснах климатика на светофарите до НДК-то ,където се чака много стрелката на водата ми подмина средата и отиде на другата чертичка преди червената зона и после виското пак е върна ама не е върна на средата а на 12 и едно и така си остана 4ак докато излезна на магистралата ..Нормално ли е ? И въобще съм забелязъл ,че като работи на климатик колата и стрелката отива на дясно и застава между средата и другата чертичка,която е преди червената зона -някой знае ли колко градуса е това, защото за средата знам ,че някъде около 88 градуса, а другата чертичка след средата колко е?

колега пак ще ти отговоря както в една друга тема където пак си питал за твоя проблем
имах абсолютно същия проблем - нормално е когато пуснеш климатика температурата да се повиши но в двигателния отсек - това не трябва да се отразява в температурата която се показва на таблото- запомни от мен - това е BMW ако всичко е наред стрелката в никакъв случай не трябва да мърда от средата
ел. перката охлажда кондензатора ( радиатора ) на климатика ако неможе докато е на 1ва степен то завърта по - бързо на 2ра - ако и тогава неможе да охлади достатъчно значи са ти затлачени радиаторите но не вътре а външно от мърсотия и кал колкото и да не ти се вярва
ще ти обясня какво точно направих аз което ми отне 1час работа и нищо не ми струваше преди това повече от една год. се чудех какво става минах през дару вече не помня колко пъти а там знаеш как е и кой ли не питах даже започнах да досаждам сигурно на всички
сега само се наслаждавам на прекрасния TDS който карам :D
и така трябва ти маркуч по възможност с топла вода и пистолет за да ти е по силна струята но не пароструйка защото има опастност от пробив и препарат обезмаслител аз използвах меглио
дръпнах малко назад основния радиатор дори и без да свалям дифузьора ако се свали още по добре
напръсках обилно с обезмаслителя навсякъде между отпред и отзад радиаторите и изплакнах добре с топла вода
каква мърсотия изтече просто неможах да повярвам
от тогава да чукна на дърво проблеми нямам
ако те мързи и не направиш това което те съветвам ще продължаваш да си питаш по всички теми с надеждата някой да ти помогне :mhihi:
айде успех :)


Благодаря колега за изчерпателният отговор. Тази събота и неделя ще пробвам тази процедура, която си описал подробно. Само искам да те попитам какво тоно разкачи и как успя да измиеш радиатора откъм страната на виското ,а отвън през решетката ли? Защото при мен там стои тази перка ,която се върти когато работи компресора за която ти говориш и не мисля,че през нея ще може да мине някаква струя вода .... Опиши подробно цялата процедура и на кое казваш 'дифузьор' ! Предварително ти благодаря за отговора ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 08 Мар 2008, 0:33

дифузьора е пластмасата около виското с кръглия отвор
създава въздушен поток само през радиатора а не и около него за по добро охлаждане
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook