Глава от Ис-ка на 316-ка

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Глава от Ис-ка на 316-ка

Мнение от Zaho » 03 Мар 2008, 19:58

Глава от Ис-ка на 316-ка лудия по едно време каза че става номера някои да се наема да го пробваме??? Имам едно 316 за опитно заиче :mhihi:

Иска ми се преди да се турбинира да му метна 16в :) че ми е любопитно какво ще излезне :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Re: Глава от Ис-ка на 316-ка

Мнение от slav4o1 » 04 Мар 2008, 6:01

Zaho написа:Глава от Ис-ка на 316-ка лудия по едно време каза че става номера някои да се наема да го пробваме??? Имам едно 316 за опитно заиче :mhihi:

Иска ми се преди да се турбинира да му метна 16в :) че ми е любопитно какво ще излезне :)


сори за офтипика ма да не отварям нова тема
на мен пък някои ми каза че глава от С38/М88 ставала на М30 и става 24в :roll: дали пък наистина всичко си пасва водни съединения и всичко ост.?

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Re: Глава от Ис-ка на 316-ка

Мнение от tonkata » 04 Мар 2008, 10:40

slav4o1 написа:
Zaho написа:Глава от Ис-ка на 316-ка лудия по едно време каза че става номера някои да се наема да го пробваме??? Имам едно 316 за опитно заиче :mhihi:

Иска ми се преди да се турбинира да му метна 16в :) че ми е любопитно какво ще излезне :)


сори за офтипика ма да не отварям нова тема
на мен пък някои ми каза че глава от С38/М88 ставала на М30 и става 24в :roll: дали пък наистина всичко си пасва водни съединения и всичко ост.?

има такава тема малко по надолу ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Re: Глава от Ис-ка на 316-ка

Мнение от slav4o1 » 05 Мар 2008, 7:16

tonkata написа:
slav4o1 написа:
Zaho написа:Глава от Ис-ка на 316-ка лудия по едно време каза че става номера някои да се наема да го пробваме??? Имам едно 316 за опитно заиче :mhihi:

Иска ми се преди да се турбинира да му метна 16в :) че ми е любопитно какво ще излезне :)


сори за офтипика ма да не отварям нова тема
на мен пък някои ми каза че глава от С38/М88 ставала на М30 и става 24в :roll: дали пък наистина всичко си пасва водни съединения и всичко ост.?

има такава тема малко по надолу ;)


добре гледах търсех в търсачката не намерих :uups:


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 05 Мар 2008, 9:07

дам и аз ги следя горе доло темите и не съм срещал мнение по въпроса освен в темата за лудата 316-ка на ЛудияГСМ :D


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 05 Мар 2008, 10:02

М40ката, може да стане на М42, ама не ти треа само главата, а дефакто ти трябва абсолютно всичко от М42, картери, капаци, колелета, верига, инсталация и управление, дефакто от твоя мотор май ще остане само съединителната група и блока с вала и буталата. А за М30 Главата от М88 знам, че става директно, а за С38 съм чувал, че някви канали не съвпадали и за да се сложи, трябва да се пообработи малко, но това само съм го чувал от някъде си и не гарантирам за достоверност.


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 05 Мар 2008, 10:06

Става въпрос за М43 не м40 :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 05 Мар 2008, 11:02

Zaho защо се занимаваш с глупости, ами не си метнеш направо един М42. Ще стане много по-лесно и бързо и ще си имаш на всичкото отгоре и 1800 цц двигател.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 05 Мар 2008, 11:11

AlibiTu написа:Zaho защо се занимаваш с глупости, ами не си метнеш направо един М42. Ще стане много по-лесно и бързо и ще си имаш на всичкото отгоре и 1800 цц двигател.


Ами знам ли :mhihi: :mhihi: :mhihi:

харесва си ми двигателчето как работи и 1.6 16v ми е по интересно от сток м42 някак си ако е сток мотора не ме кефи толко колкото ако е нещо преправян много се кефя ня тия пичовете дето престъргват ризите сменят буталата и си правят 2и нещо вместо да си сложат направо някои сток такъв

Нещо ме човърка отвътре да го искам тоя си мотор да го правя :) и турбинка му съм замислил :)

немога да го обясня може след време да си променя мнението знам ли :roll:




РЕСПЕКТ !!!

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 05 Мар 2008, 11:33

Твърде скъпа и безсмилсена операция за мен....


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 05 Мар 2008, 11:38

Cobra написа:Твърде скъпа и безсмилсена операция за мен....


Нямам идея колко ще струва но според мен само цената може да я обезмисли ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Мнение от Vozq_bez_pari » 05 Мар 2008, 13:07

единствено има смисъл за мен тая операция ако се намери някой М42 без документи евтинжос :P щото си запазваш твоя блок и няма се разправяш с КАТ

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 05 Мар 2008, 13:25

Заслужава си наистина, ако намериш евтин М42 - било то без документи или блокирал, ама със здрава глава. Защото перфектен М42 да вземеш и да го разглобиш за да сглобиш 1.6-ката няма смисъл.
КАто се замисля ми е много интересно как ще се получи, 1.6 16в сигурно трябва да изкара нещо средно като коне между 1.8 8в и 1.8 16в :) Всеки случай и турбина ако си му планирал разочарованието за рейсърите ще бъде голямо от тоя 1.6 мотор :lol: Доста пъргав се очертава според мен.
BMW only!

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 05 Мар 2008, 13:42

Zaho написа:
Нямам идея колко ще струва но според мен само цената може да я обезмисли ;)


Трябва да си наистина голям фен и с бая "странична" пара, че да направиш подобно нещо.... така ми се вижда на мен... щото иначе да не стане така все едно да продадеш твойта и с допълнителните пари да можеш да си купиш 325i/328i (особено ако турбина ше слагаш)... че като се замислиш директно се обезсмисля ;)

Наистина е по-добре да си намериш М42/М44 и да го "освежиш" и да си го търкаляш... не е като да е "пристърган/правен" и т.н., ма... ше върви ;)


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 05 Мар 2008, 14:12

Mollov написа:
Zaho написа:
Нямам идея колко ще струва но според мен само цената може да я обезмисли ;)


Трябва да си наистина голям фен и с бая "странична" пара, че да направиш подобно нещо.... така ми се вижда на мен... щото иначе да не стане така все едно да продадеш твойта и с допълнителните пари да можеш да си купиш 325i/328i (особено ако турбина ше слагаш)... че като се замислиш директно се обезсмисля ;)

Наистина е по-добре да си намериш М42/М44 и да го "освежиш" и да си го търкаляш... не е като да е "пристърган/правен" и т.н., ма... ше върви ;)




Ами то целта не е да си го търкалям аз за търкаляне събирам за едно кабриолетче което вероятно ще е 328 ;)

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook