Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 29 Фев 2008, 23:27

В момента играем на "Сляпа баба" и на "Врачка" - примерно :lol:
Отиди на диагностика и ще ти кажат.Толкова труден старт неможе да е от дюзите ;)
Плочката на ТДС-а е отгоре на помпата - сочи нагоре, към капака.
Ще наливаш между колекторните тръби и ще се изстуди - да НЕ е ледена водата, че да не се получи ряска температурна промяна, че тогава :(
Излей една 2 литрова бутилка вода, някаква си с темперетура нормална за пиене и ще се разбере.
Поне по тоя начин лесно се тества, не че ще постигнем нещо , но поне ще знаеш за какво да се готвиш.Така или иначе щом пали трудно :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 750 IA

Мнение от Apunch » 01 Мар 2008, 0:08

Не може ама може, от дюза (и то една-две да речем) може да се стигне до там, че колата изобщо да не може да запали, когато е топла! ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 01 Мар 2008, 0:16

Ако имаше дюзи - след чек-а нямапе да му изгася лампата DDE - не забравай и че "шестима братя в ред", палят и на 4тири цилиндъра ;)
Пък и като запали, като е студена колата - капут дюзата "чука"
Не сме врачки ... :roll:

Лека вечер

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 01 Мар 2008, 10:33

При мене беше същото.. смисъл отначало палеше малко по трудно.. после ставащше все по зле докато по едно време въртях ключа и се молех....

В НН ми смениха едната дюза, изчистиха останалите и да не повярваш ама сега харчи 10.5 -11.5 градско при нормално каране :) И върви като пушка..

Това беше преди около 30 000 км :)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail

Мнение от mashina » 01 Мар 2008, 13:57

другата седмица отива на доктор,проблема е че веднъж вече я карах в сервиза в Плевен за това и не разбраха от каде е проблема,сега като я закарам пак май ще трябва да ги насочвам каде да търсят ,затова искам повече мнения от хора със същия проблем

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 01 Мар 2008, 14:17

Примерна тактика (изпробвал съм я - пестиш време и нерви):
Запазваш си час в сервиз където имат стенд за дюзи, мерят компресия, и ако може да разбират от помпи.
Отиваш с колата, свалят дюзите и ги гледат на стенд - трябва да отварят
на 155 бара и да правят хубава мъгла.След диагностиката на дюзите задължително се сменят девтунките и резбата на дюзата се маже с графитна смазка.Отиваш да пиеш кафе, за да ти изстине колата (компресията се мери на студен мотор), връщаш се след 2-3 часа.Мерят ти компресията и вече що годе знаеш състоянието на агрегата ти.Ако имаш оплаквания в от помпата (трудно палене, заекване ...) казваш на чпвека и той те съветва, ако искащ му казваш да я бутне малко, ако искаш изгаряш една добавка да прочистване на горивната система, ако иска си приготвяш пари за нова плочка.Ще ти излезе 100-тина лева диагностиката, но проверяваш компресия,дюзи и помпа, даже и свещи (като изкарате дюзите свещите се виждат най - добре как работят ;) )

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 01 Мар 2008, 14:23

аз никога не съм чувал за проблем на топъл старт при бензиновите БМВ-та или се бъркам ? я кажете.. и при бензинките ли ги има тия проблеми с топлите стартове, ужас :evil:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 01 Мар 2008, 14:27

Говорим за М51Д25 двигател.Бензина си има други ядове ....
Мнението ми е непроменено - плочка е - почти съм сигурен.
Имам един приятел с Е38 М51Д25 и като изгаси топлата кола и трябва да я пали след 5 мин - вади от багажника 10л. туба с вода и полива, за да охлади помпата .... иначе нещеше, смени си плочката и сега си гледа живота, даже от кеф и чип и наблъска :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 01 Мар 2008, 14:33

гледам си наясно с нещата, щом бензина си пали топъл/студен какви други неприятности има ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 01 Мар 2008, 14:46

Батка, извинявай , но това не е тема за бензинови агрегати :D
Другият ми автомобил е Б4-ка моно с газ и не забелязвам проблеми, а и немога да кажа , че съм запознат с бензина ;)


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail

Мнение от mashina » 01 Мар 2008, 22:01

колега,я кажи сега къде е точно тайа плочка и каква роля играе тя?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 02 Мар 2008, 3:57

Виж колко е часа :!: и после ако не почерпиш една бира като се видим .... направо не си човек :mhihi:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... C%EE%ED%F2
Чети наред прочети първо свалянето и после ремонта и регулирането

ГНП е сърцето на нафтовия двигател, а ел управлението/плочката при М51Д25 е сърцето на ГНП ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 02 Мар 2008, 10:49

Wenzy написа:Говорим за М51Д25 двигател.Бензина си има други ядове ....
Мнението ми е непроменено - плочка е - почти съм сигурен.
Имам един приятел с Е38 М51Д25 и като изгаси топлата кола и трябва да я пали след 5 мин - вади от багажника 10л. туба с вода и полива, за да охлади помпата .... иначе нещеше, смени си плочката и сега си гледа живота, даже от кеф и чип и наблъска :lol:


А колко струва нова плочка?Този твой приятел нова ли си е взел или от употребяван автомобил?
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 02 Мар 2008, 11:31

Неговия проблем беше преди година и нещо - цените бяха малко по - високи, мисля, че плати около 1000лв. за плочката.
Употребявани има от 350лв. нагоре .....

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 02 Мар 2008, 15:02

Wenzy написа:Говорим за М51Д25 двигател.Бензина си има други ядове ....

КОЛЕГА, явно и ти не внимаваш!
НЕ СТАВА въпрос за М51D25, а за М57D25. Раликата е, че първия е познат като ТДС, а втория като Common Rail. :winky:

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook