Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
60 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
В момента играем на "Сляпа баба" и на "Врачка" - примерно
Отиди на диагностика и ще ти кажат.Толкова труден старт неможе да е от дюзите
Плочката на ТДС-а е отгоре на помпата - сочи нагоре, към капака.
Ще наливаш между колекторните тръби и ще се изстуди - да НЕ е ледена водата, че да не се получи ряска температурна промяна, че тогава
Излей една 2 литрова бутилка вода, някаква си с темперетура нормална за пиене и ще се разбере.
Поне по тоя начин лесно се тества, не че ще постигнем нещо , но поне ще знаеш за какво да се готвиш.Така или иначе щом пали трудно

Отиди на диагностика и ще ти кажат.Толкова труден старт неможе да е от дюзите

Плочката на ТДС-а е отгоре на помпата - сочи нагоре, към капака.
Ще наливаш между колекторните тръби и ще се изстуди - да НЕ е ледена водата, че да не се получи ряска температурна промяна, че тогава

Излей една 2 литрова бутилка вода, някаква си с темперетура нормална за пиене и ще се разбере.
Поне по тоя начин лесно се тества, не че ще постигнем нещо , но поне ще знаеш за какво да се готвиш.Така или иначе щом пали трудно

- Apunch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 21.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 750 IA
Не може ама може, от дюза (и то една-две да речем) може да се стигне до там, че колата изобщо да не може да запали, когато е топла! 

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Ако имаше дюзи - след чек-а нямапе да му изгася лампата DDE - не забравай и че "шестима братя в ред", палят и на 4тири цилиндъра
Пък и като запали, като е студена колата - капут дюзата "чука"
Не сме врачки ...
Лека вечер

Пък и като запали, като е студена колата - капут дюзата "чука"
Не сме врачки ...

Лека вечер
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
При мене беше същото.. смисъл отначало палеше малко по трудно.. после ставащше все по зле докато по едно време въртях ключа и се молех....
В НН ми смениха едната дюза, изчистиха останалите и да не повярваш ама сега харчи 10.5 -11.5 градско при нормално каране
И върви като пушка..
Това беше преди около 30 000 км
В НН ми смениха едната дюза, изчистиха останалите и да не повярваш ама сега харчи 10.5 -11.5 градско при нормално каране

Това беше преди около 30 000 км

Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail
другата седмица отива на доктор,проблема е че веднъж вече я карах в сервиза в Плевен за това и не разбраха от каде е проблема,сега като я закарам пак май ще трябва да ги насочвам каде да търсят ,затова искам повече мнения от хора със същия проблем
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Примерна тактика (изпробвал съм я - пестиш време и нерви):
Запазваш си час в сервиз където имат стенд за дюзи, мерят компресия, и ако може да разбират от помпи.
Отиваш с колата, свалят дюзите и ги гледат на стенд - трябва да отварят
на 155 бара и да правят хубава мъгла.След диагностиката на дюзите задължително се сменят девтунките и резбата на дюзата се маже с графитна смазка.Отиваш да пиеш кафе, за да ти изстине колата (компресията се мери на студен мотор), връщаш се след 2-3 часа.Мерят ти компресията и вече що годе знаеш състоянието на агрегата ти.Ако имаш оплаквания в от помпата (трудно палене, заекване ...) казваш на чпвека и той те съветва, ако искащ му казваш да я бутне малко, ако искаш изгаряш една добавка да прочистване на горивната система, ако иска си приготвяш пари за нова плочка.Ще ти излезе 100-тина лева диагностиката, но проверяваш компресия,дюзи и помпа, даже и свещи (като изкарате дюзите свещите се виждат най - добре как работят
)
Запазваш си час в сервиз където имат стенд за дюзи, мерят компресия, и ако може да разбират от помпи.
Отиваш с колата, свалят дюзите и ги гледат на стенд - трябва да отварят
на 155 бара и да правят хубава мъгла.След диагностиката на дюзите задължително се сменят девтунките и резбата на дюзата се маже с графитна смазка.Отиваш да пиеш кафе, за да ти изстине колата (компресията се мери на студен мотор), връщаш се след 2-3 часа.Мерят ти компресията и вече що годе знаеш състоянието на агрегата ти.Ако имаш оплаквания в от помпата (трудно палене, заекване ...) казваш на чпвека и той те съветва, ако искащ му казваш да я бутне малко, ако искаш изгаряш една добавка да прочистване на горивната система, ако иска си приготвяш пари за нова плочка.Ще ти излезе 100-тина лева диагностиката, но проверяваш компресия,дюзи и помпа, даже и свещи (като изкарате дюзите свещите се виждат най - добре как работят

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
аз никога не съм чувал за проблем на топъл старт при бензиновите БМВ-та или се бъркам ? я кажете.. и при бензинките ли ги има тия проблеми с топлите стартове, ужас 

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Говорим за М51Д25 двигател.Бензина си има други ядове ....
Мнението ми е непроменено - плочка е - почти съм сигурен.
Имам един приятел с Е38 М51Д25 и като изгаси топлата кола и трябва да я пали след 5 мин - вади от багажника 10л. туба с вода и полива, за да охлади помпата .... иначе нещеше, смени си плочката и сега си гледа живота, даже от кеф и чип и наблъска
Мнението ми е непроменено - плочка е - почти съм сигурен.
Имам един приятел с Е38 М51Д25 и като изгаси топлата кола и трябва да я пали след 5 мин - вади от багажника 10л. туба с вода и полива, за да охлади помпата .... иначе нещеше, смени си плочката и сега си гледа живота, даже от кеф и чип и наблъска

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Батка, извинявай , но това не е тема за бензинови агрегати
Другият ми автомобил е Б4-ка моно с газ и не забелязвам проблеми, а и немога да кажа , че съм запознат с бензина

Другият ми автомобил е Б4-ка моно с газ и не забелязвам проблеми, а и немога да кажа , че съм запознат с бензина

Re: Голяма мъка - проблемен топъл старт Common Rail
колега,я кажи сега къде е точно тайа плочка и каква роля играе тя?
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Виж колко е часа
и после ако не почерпиш една бира като се видим .... направо не си човек
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... C%EE%ED%F2
Чети наред прочети първо свалянето и после ремонта и регулирането
ГНП е сърцето на нафтовия двигател, а ел управлението/плочката при М51Д25 е сърцето на ГНП


http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... C%EE%ED%F2
Чети наред прочети първо свалянето и после ремонта и регулирането
ГНП е сърцето на нафтовия двигател, а ел управлението/плочката при М51Д25 е сърцето на ГНП

- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Wenzy написа:Говорим за М51Д25 двигател.Бензина си има други ядове ....
Мнението ми е непроменено - плочка е - почти съм сигурен.
Имам един приятел с Е38 М51Д25 и като изгаси топлата кола и трябва да я пали след 5 мин - вади от багажника 10л. туба с вода и полива, за да охлади помпата .... иначе нещеше, смени си плочката и сега си гледа живота, даже от кеф и чип и наблъска
А колко струва нова плочка?Този твой приятел нова ли си е взел или от употребяван автомобил?
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Неговия проблем беше преди година и нещо - цените бяха малко по - високи, мисля, че плати около 1000лв. за плочката.
Употребявани има от 350лв. нагоре .....
Употребявани има от 350лв. нагоре .....
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Wenzy написа:Говорим за М51Д25 двигател.Бензина си има други ядове ....
КОЛЕГА, явно и ти не внимаваш!
НЕ СТАВА въпрос за М51D25, а за М57D25. Раликата е, че първия е познат като ТДС, а втория като Common Rail.

60 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани