Здравейте колеги!бавно ускорение на е36 318ис

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 24.12.2005
Местоположение: sofia

Здравейте колеги!бавно ускорение на е36 318ис

Мнение от maniakabg » 21 Фев 2008, 0:46

здравейте колеги! от скоро имам 318ис но ми се струва че нещо не върви като хората на 1-ва и 2-ра я няма никаква на 3-та и нагоре в по високи обороти мисля че не е зле но като цяло ми се струва че не върви като хората на диагностика в д&н сервиз грешки не показа обороти всичко си е ок не пуши мотора работи добре разхода е към 15-16 градско но я карам само студена за по 4-5км в задръстванията и после пак така вечерта както повечето от вас предполагам чуда се какъв може да е проблема.на 1-ва като дам рязко газ и колата според мене се замисля не се спъва или нещо такова но просто бавно набира:( не съм сменил от както съм я взел горивен филтер дали може да е от него проблема... колата има и газова(обикновенна) :( дали може нещо дюзи да са запушени и от това да няма хубав ряз но пък си работи нормално не прекъсва или нещо от сорта но просто незнам мислех след като смена горивния филтър да вида как ще са нещата и тогава да пиша но сега 1 смешник с голф 3 гти ме дръпна с доста и ме хвана яд много и реших да си сподела проблема по рано извинявам се за романа които написах но знам че има хора които биха помогнали и затова написах сичко подробно.благодаря предварително за помоща ;)
п.с. нормално ли е на 2-ра да не може да направи и 90км/ч !?

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 21 Фев 2008, 0:57

Провери свещи, кабели, дебитомер, гуфре да не е спукано да не смуче въздух... Съединителя как е ?
На 1ва и 2ра трябва да се изстрелва без да се замисля колата. Там и е силата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Мнение от Mpower84 » 21 Фев 2008, 0:57

И аз от седмица и нещо карам ис-ка.Аз наблюдавам същите признаци.Струва ми се, че като я взех беше по-бърза.Също като тебе мислех да сменям горивен филтър и сигурно ще го направя скоро.Даже и катализатора смятам да махам.От вчера обаче си задавам и друг въпрос - дали просто не съм свикнал с колата и да не усещам толкова набирането като в първите дни.Помисли си и ти!Иначе това за голфа дето споменаваш ми се вижда притеснително.За съжаление не мога да помогна с конкретен съвет, но с интерес ще следя темата ако се развие като хората! :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 8.12.2007
Местоположение: София

Мнение от X5_criminal » 21 Фев 2008, 0:57

Ми колега да ти кажа това с GTI изобщо го забрави и аз много ги мраза тия коли ,но за касо нямаш шанс ако мотора е сток без разни неща по него . И на мен ми е интересно защо така ,но е факт. За сметка на това караш кола ,а не подвижна конюшня.
А по проблема нека се изкаже някой който разбира аз не съм много запознат :)
Всичко е фантазия

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 21 Фев 2008, 1:05

Ами бате сам се сети че са по леки ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 24.12.2005
Местоположение: sofia

Мнение от maniakabg » 21 Фев 2008, 1:13

аиде голфа както идее тои не е най важен проблема е че наистина мисля че има забавяне при тръгването свещи и кабели са чисто нови дебитомера според мене е добре пък и на диагностиката не показа да има проблеми ще погледна маркуча да не е спукан някъде ама според мене щеше да губи обороти ако беше така.а пък д о колкото дали съм свикнал с колата при мене още от началото ми се стори че не върви каъто хората няма старт :(

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 8.12.2007
Местоположение: София

Мнение от X5_criminal » 21 Фев 2008, 1:14

Това ясно ! Може и да греша ,но май има значение защото BMW-to трябва да заварти 200кг. желязо (кардан) преди да тръгне ,докато при голфа това го няма . Но да ти кажа се ми е тая дали ще го бия или не ,въпроса е че никога не бих се качил на пернишка мечта без значение коя серия е 1, 2 или 3 :mhihi: Предпочитам някоя издухана Алфа или Ланчия :)
Всичко е фантазия

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 21 Фев 2008, 1:14

Карал ли си друг IS ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 24.12.2005
Местоположение: sofia

Мнение от maniakabg » 21 Фев 2008, 1:16

DirtySouth написа:Карал ли си друг IS ?

не дори не съм се и возил на ис само на 320 е36 а преди това имах е34 м20б20 ама тои за тежестта си и 129те си кончета прилично вървеше :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 21 Фев 2008, 1:22

Ми бате зимаш права и от спряло положение правиш старт биеш до прекъсвач скоростите ако ти ги прави 100км за към 10 секунди значи е пушка ! Я по добра проверка от това незнам ......

10 max 11 секунди ми се струва разумно

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 6.01.2008

Мнение от Satanans4o » 21 Фев 2008, 1:36

мноо се дразня на някви усрани голфове,ако голфа е 150 коня нямаш шанс на късо,иначе те голфове са ебахти таралясниците в завои с голяма скорост е бахти каляската :lol: ,интериор нз къв :lol: :lol: :lol: пък как вози :mhihi: :lol: :lol: и още много :mhihi: :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 21 Фев 2008, 1:49

едно приятелче му сложи на голфа регулируемо окачване и трябва да ти кажа, че в завой не е за подценяване.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 21 Фев 2008, 1:51

Квото и да сложиш се същия кенеф :D
Тая фурна е проектирана да се кара на права линия :mhihi:
Не са за завои тия коли.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Здравейте колеги!бавно ускорение на е36 318ис

Мнение от ивчо3 » 21 Фев 2008, 14:08

maniakabg написа:здравейте колеги! от скоро имам 318ис но ми се струва че нещо не върви като хората на 1-ва и 2-ра я няма никаква на 3-та и нагоре в по високи обороти мисля че не е зле но като цяло ми се струва че не върви като хората на диагностика в д&н сервиз грешки не показа обороти всичко си е ок не пуши мотора работи добре разхода е към 15-16 градско но я карам само студена за по 4-5км в задръстванията и после пак така вечерта както повечето от вас предполагам чуда се какъв може да е проблема.на 1-ва като дам рязко газ и колата според мене се замисля не се спъва или нещо такова но просто бавно набира:( не съм сменил от както съм я взел горивен филтер дали може да е от него проблема... колата има и газова(обикновенна) :( дали може нещо дюзи да са запушени и от това да няма хубав ряз но пък си работи нормално не прекъсва или нещо от сорта но просто незнам мислех след като смена горивния филтър да вида как ще са нещата и тогава да пиша но сега 1 смешник с голф 3 гти ме дръпна с доста и ме хвана яд много и реших да си сподела проблема по рано извинявам се за романа които написах но знам че има хора които биха помогнали и затова написах сичко подробно.благодаря предварително за помоща ;)
п.с. нормално ли е на 2-ра да не може да направи и 90км/ч !?

Преди да отговоря на въпросите, бих желал да знам каква друга кола си карал преди това. Въпросът е малко риторичен, защото никакви коне и въртящ момент не могат да бъдат сравнявани с различни марки автомибили, а най-вече между BMW и останалите конвенционални автомобили. Пишеш, че някакъв голф GTI те скъсал на старта. Ами напълно нормално е. Малко технически характеристики за този голф: Двигател 1800 см3, максимална мощност- 136 к.с., максимален въртящ момент-170 N/M при около 4000 оборота в минута, тегло /ненатоварен, зареден с работни течности, без багаж и пасажери/- около 1 тон, може и някой килограм отгоре, задвижване чрез предните колела. За сравнение: BMW 318IS- 1800 см3, максимална мощност 140 к.с., максимален въртящ момент-175 N/M, тегло /ненатоварен/- 1240 кг, задвижване, посредством задните колела. От всичко изписано дотук може само да се убедиш, че няма никаква база за сравнение между тези два автомобила. Да допуснем, че двигателите им са практически еднакви /Мощност и т.н./, двеста и отгоре килограма, плюс водача в полза на BMW е огромна разлика; второ: при автомобилите със задно предаване има известна загуба на въртящ момент, който се предава на двигателните колела, поради това, че те не са зацепени директно от диференциала със скоростната кутия. И също много важно!!! Двигателите на BMW са високооборотни / само с едно изключение и то наистина е пълен провал при тези автомобили- двигател М40, който развива максимален въртящ момент на 4250 об/мин./, почти всички останали мотори на BMW достигат максимален въртящ момент при 4500 и отгоре оборота в минута, което означева, че не вкараш ли в обороти такъв двигател, колата е куц кон, както съм писал в предишен мой пост.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Здравейте колеги!бавно ускорение на е36 318ис

Мнение от ивчо3 » 21 Фев 2008, 14:35

Нормално ли е на втора предавка колата да не може да развие повече от 90 км/час? Отговор: Съвсем нормално е. На втора скорост и 6000 оборота на двигателя, скоростта е 82-83 км/час. При тези автомобили е така. И на мен ми е било неприятно при тази къса втора предавка. Но за такъв тип двигатели е от полза. Представи си, че позволява движение със 100 км/час на втора скорост, какво би се получило, когато ти се налага да ускориш бързо от 20 км/час, например? Разликата е повече от 200 об.мин. Късата предавка позволява по-бързо развъртане на бързооборотния двигател.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook