Здравейте колеги!бавно ускорение на е36 318ис
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Здравейте колеги!бавно ускорение на е36 318ис
здравейте колеги! от скоро имам 318ис но ми се струва че нещо не върви като хората на 1-ва и 2-ра я няма никаква на 3-та и нагоре в по високи обороти мисля че не е зле но като цяло ми се струва че не върви като хората на диагностика в д&н сервиз грешки не показа обороти всичко си е ок не пуши мотора работи добре разхода е към 15-16 градско но я карам само студена за по 4-5км в задръстванията и после пак така вечерта както повечето от вас предполагам чуда се какъв може да е проблема.на 1-ва като дам рязко газ и колата според мене се замисля не се спъва или нещо такова но просто бавно набира:( не съм сменил от както съм я взел горивен филтер дали може да е от него проблема... колата има и газова(обикновенна)
дали може нещо дюзи да са запушени и от това да няма хубав ряз но пък си работи нормално не прекъсва или нещо от сорта но просто незнам мислех след като смена горивния филтър да вида как ще са нещата и тогава да пиша но сега 1 смешник с голф 3 гти ме дръпна с доста и ме хвана яд много и реших да си сподела проблема по рано извинявам се за романа които написах но знам че има хора които биха помогнали и затова написах сичко подробно.благодаря предварително за помоща
п.с. нормално ли е на 2-ра да не може да направи и 90км/ч !?


п.с. нормално ли е на 2-ра да не може да направи и 90км/ч !?
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Провери свещи, кабели, дебитомер, гуфре да не е спукано да не смуче въздух... Съединителя как е ?
На 1ва и 2ра трябва да се изстрелва без да се замисля колата. Там и е силата.
На 1ва и 2ра трябва да се изстрелва без да се замисля колата. Там и е силата.
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
И аз от седмица и нещо карам ис-ка.Аз наблюдавам същите признаци.Струва ми се, че като я взех беше по-бърза.Също като тебе мислех да сменям горивен филтър и сигурно ще го направя скоро.Даже и катализатора смятам да махам.От вчера обаче си задавам и друг въпрос - дали просто не съм свикнал с колата и да не усещам толкова набирането като в първите дни.Помисли си и ти!Иначе това за голфа дето споменаваш ми се вижда притеснително.За съжаление не мога да помогна с конкретен съвет, но с интерес ще следя темата ако се развие като хората! 

- X5_criminal
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.12.2007
- Местоположение: София
Ми колега да ти кажа това с GTI изобщо го забрави и аз много ги мраза тия коли ,но за касо нямаш шанс ако мотора е сток без разни неща по него . И на мен ми е интересно защо така ,но е факт. За сметка на това караш кола ,а не подвижна конюшня.
А по проблема нека се изкаже някой който разбира аз не съм много запознат
А по проблема нека се изкаже някой който разбира аз не съм много запознат

Всичко е фантазия
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
аиде голфа както идее тои не е най важен проблема е че наистина мисля че има забавяне при тръгването свещи и кабели са чисто нови дебитомера според мене е добре пък и на диагностиката не показа да има проблеми ще погледна маркуча да не е спукан някъде ама според мене щеше да губи обороти ако беше така.а пък д о колкото дали съм свикнал с колата при мене още от началото ми се стори че не върви каъто хората няма старт 

- X5_criminal
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.12.2007
- Местоположение: София
Това ясно ! Може и да греша ,но май има значение защото BMW-to трябва да заварти 200кг. желязо (кардан) преди да тръгне ,докато при голфа това го няма . Но да ти кажа се ми е тая дали ще го бия или не ,въпроса е че никога не бих се качил на пернишка мечта без значение коя серия е 1, 2 или 3
Предпочитам някоя издухана Алфа или Ланчия 


Всичко е фантазия
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Ми бате зимаш права и от спряло положение правиш старт биеш до прекъсвач скоростите ако ти ги прави 100км за към 10 секунди значи е пушка ! Я по добра проверка от това незнам ......
10 max 11 секунди ми се струва разумно
10 max 11 секунди ми се струва разумно
- Satanans4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 6.01.2008
мноо се дразня на някви усрани голфове,ако голфа е 150 коня нямаш шанс на късо,иначе те голфове са ебахти таралясниците в завои с голяма скорост е бахти каляската
,интериор нз къв
пък как вози
и още много










- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
едно приятелче му сложи на голфа регулируемо окачване и трябва да ти кажа, че в завой не е за подценяване.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Квото и да сложиш се същия кенеф
Тая фурна е проектирана да се кара на права линия
Не са за завои тия коли.

Тая фурна е проектирана да се кара на права линия

Не са за завои тия коли.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Здравейте колеги!бавно ускорение на е36 318ис
maniakabg написа:здравейте колеги! от скоро имам 318ис но ми се струва че нещо не върви като хората на 1-ва и 2-ра я няма никаква на 3-та и нагоре в по високи обороти мисля че не е зле но като цяло ми се струва че не върви като хората на диагностика в д&н сервиз грешки не показа обороти всичко си е ок не пуши мотора работи добре разхода е към 15-16 градско но я карам само студена за по 4-5км в задръстванията и после пак така вечерта както повечето от вас предполагам чуда се какъв може да е проблема.на 1-ва като дам рязко газ и колата според мене се замисля не се спъва или нещо такова но просто бавно набира:( не съм сменил от както съм я взел горивен филтер дали може да е от него проблема... колата има и газова(обикновенна)дали може нещо дюзи да са запушени и от това да няма хубав ряз но пък си работи нормално не прекъсва или нещо от сорта но просто незнам мислех след като смена горивния филтър да вида как ще са нещата и тогава да пиша но сега 1 смешник с голф 3 гти ме дръпна с доста и ме хвана яд много и реших да си сподела проблема по рано извинявам се за романа които написах но знам че има хора които биха помогнали и затова написах сичко подробно.благодаря предварително за помоща
п.с. нормално ли е на 2-ра да не може да направи и 90км/ч !?
Преди да отговоря на въпросите, бих желал да знам каква друга кола си карал преди това. Въпросът е малко риторичен, защото никакви коне и въртящ момент не могат да бъдат сравнявани с различни марки автомибили, а най-вече между BMW и останалите конвенционални автомобили. Пишеш, че някакъв голф GTI те скъсал на старта. Ами напълно нормално е. Малко технически характеристики за този голф: Двигател 1800 см3, максимална мощност- 136 к.с., максимален въртящ момент-170 N/M при около 4000 оборота в минута, тегло /ненатоварен, зареден с работни течности, без багаж и пасажери/- около 1 тон, може и някой килограм отгоре, задвижване чрез предните колела. За сравнение: BMW 318IS- 1800 см3, максимална мощност 140 к.с., максимален въртящ момент-175 N/M, тегло /ненатоварен/- 1240 кг, задвижване, посредством задните колела. От всичко изписано дотук може само да се убедиш, че няма никаква база за сравнение между тези два автомобила. Да допуснем, че двигателите им са практически еднакви /Мощност и т.н./, двеста и отгоре килограма, плюс водача в полза на BMW е огромна разлика; второ: при автомобилите със задно предаване има известна загуба на въртящ момент, който се предава на двигателните колела, поради това, че те не са зацепени директно от диференциала със скоростната кутия. И също много важно!!! Двигателите на BMW са високооборотни / само с едно изключение и то наистина е пълен провал при тези автомобили- двигател М40, който развива максимален въртящ момент на 4250 об/мин./, почти всички останали мотори на BMW достигат максимален въртящ момент при 4500 и отгоре оборота в минута, което означева, че не вкараш ли в обороти такъв двигател, колата е куц кон, както съм писал в предишен мой пост.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Здравейте колеги!бавно ускорение на е36 318ис
Нормално ли е на втора предавка колата да не може да развие повече от 90 км/час? Отговор: Съвсем нормално е. На втора скорост и 6000 оборота на двигателя, скоростта е 82-83 км/час. При тези автомобили е така. И на мен ми е било неприятно при тази къса втора предавка. Но за такъв тип двигатели е от полза. Представи си, че позволява движение със 100 км/час на втора скорост, какво би се получило, когато ти се налага да ускориш бързо от 20 км/час, например? Разликата е повече от 200 об.мин. Късата предавка позволява по-бързо развъртане на бързооборотния двигател.
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани