мисля да си купя бмв 318 ис-плюсове и минуси

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 23.09.2007
Местоположение: Zoofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 320I
Мечтае да кара: BMW e92 M3

Мнение от Herman » 20 Фев 2008, 2:03

bawarka написа:Is-а има само плюсове,но е минус два цилиндъра ..


така е ... :mhihi:
Изображение
Изображение
///М - The Most Powerfull Letter In The World
Аз не карам бързо, просто летя бавно ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 20 Фев 2008, 2:07

И минус 2 литра на 100 :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 20 Фев 2008, 8:14

DirtySouth написа:mitak_88 подръжката е скъпа ... Аз вечера за 2 ремъка дадох 110 лева което не е малко но ти си преценяваш де ...

кви са тия ремъци за 110лв. :shock: ако колегата говори специално за м42мотора значе много се е набутал според мен.
относно разхода:извън градско 7-8л/100км,градско около11-12лв/100км. и пак си зависи колко ти тежи крака :mhihi:
поддръжката не е скъпа.това е много добър избор за мен успех в покупката :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 24.02.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Мечтае да кара: е36

Мнение от gecabmw » 20 Фев 2008, 8:51

И аз мисля че ис-ката е добър вариант :) но вече ако ти е слаба и ако наистина не ти е проблем разхода си вземи 320 или 325 :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 20 Фев 2008, 9:10

е то или ИС или 325 да върви :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: veliko tarnovo/sofiq

Мнение от mitak_88 » 20 Фев 2008, 10:32

офффф какво да ви кажа много се чудя какъв двигател да си взема!в интерес на истината патувам много даже до сега след октавията карам пежо 106 рали и е на метан и много хора ме навиват да си вземам по мощно бмв но на метан, а аз не мога да кажа че съм очарован от вървежа на моето пежо на метан въпреки че е малко и 105 коня!мн се объркках вече и се чудя какво да правя :confused:


Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 2.07.2007

Мнение от chernia » 20 Фев 2008, 11:37

is-power :driving: ;) :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 9.08.2007

Мнение от Dj0kera » 20 Фев 2008, 12:05

от една година карам IS-ка и съм много доволен от автомобила а относно разхода на мен ми качва 15 когато е много студено иначе при нормално каране гори 10.2 в Пловдив.Ако ти тежи крака гори повече но никога не ми е минавало 16.Подръжката не е кой знае какво стига да пазиш малко автомобила няма да влизаш в сервизи :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 27.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 320d

Мнение от Жоро 320и » 20 Фев 2008, 12:27

320-ката не харчи повече от иеската максимум 0.5-1л Вземи си 325 и тя ще ти харчи 15 и ще върви прилично.

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 20 Фев 2008, 12:36

абе няма значение кво е... важното да е БМВ... всичките си имат своите плюсове и своите минуси...

16-ката е също не лош двигател... признах го за най издръжливия двигател който съм имал... за 10 000 километра не барна масълцето... издържа на невероятно мъчене а стрелката на темперетурата даже и не мръдва

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: мисля да си купя бмв 318 ис-плюсове и минуси

Мнение от ивчо3 » 20 Фев 2008, 17:35

mitak_88 написа:приятели мисля да си купувам бмв 318 ис и искам да знам какви са минусите на тази кола!до какви километри трябва да я тарся колкото и нереални да са написаните ни километри и тежка ли е поддръжката на този автомобил?

В сравнение със седан 318 I, е минус две врати, плюс 25 коня. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: veliko tarnovo/sofiq

Re: мисля да си купя бмв 318 ис-плюсове и минуси

Мнение от mitak_88 » 20 Фев 2008, 17:43

ивчо3 написа:
mitak_88 написа:приятели мисля да си купувам бмв 318 ис и искам да знам какви са минусите на тази кола!до какви километри трябва да я тарся колкото и нереални да са написаните ни километри и тежка ли е поддръжката на този автомобил?

В сравнение със седан 318 I, е минус две врати, плюс 25 коня. :mhihi:

да благодаря, това вече съм го видял дай нещо по конкретно :) а и сравнение бих искал само м/у 320 и 318 ис

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 706
Регистриран на: 26.09.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 535i, S500

Мнение от furiozo » 20 Фев 2008, 17:54

2 цилиндара отгоре, 10 коня отгоре, звука се променя и някой литър отгоре на бенза.

тва е

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: veliko tarnovo/sofiq

Мнение от mitak_88 » 21 Фев 2008, 14:06

мисля в събота да ходя да гледам една такава 318 ис-ка!естествено ще я водя и на майстор но искам да ми кажете към кои основни възли да насоча вниманието на майстора защото тои с бмв не се е занимавал чак толкова мн, но все пак му вярвам!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 21 Фев 2008, 15:10

mitak_88 написа:мисля в събота да ходя да гледам една такава 318 ис-ка!естествено ще я водя и на майстор но искам да ми кажете към кои основни възли да насоча вниманието на майстора защото тои с бмв не се е занимавал чак толкова мн, но все пак му вярвам!!!

Има изписани теми по този въпрос. Прегледай в началото на форума. В резюме ще отбележе някои важни неща. Може някои от колегите да ме допълнят, ако смятат за необходимо. Виско, това е перката със силиконовия прекъсвач на охлаждащата система, при положение, че колата е с електрическа перка, проверката е като при останалите автомобили. Дебитомер /важна част и много скъпа/, при повреда може да играят оборотите на празен ход, лошо ускорение /в частност неравномерно ускорение, а може и прекъсване на ускорението/. Радиатор и охладителна уредба /много внимателна проверка за теч на антифриз и при загряване да не издува маркучите до пръсване при затворена капачка на радиатора/. Проверка на стъклата /включва водачите, моторчето, уплътнинията и т.н./ Задължителна проверка на климатроника /много скъпо излиза поправката му/. При работещ двигател на празен ход се върти волана на място от крайно дясно до крайно ляво положение за шум от хидравличната помпа /появата на този шум не е задължително условие за повреда. Може само нивото на хидравлична течност да е паднало под минимума и в казанчето да има мехурчета въздух/. При движение на автомобила да се следи за шум от диференциала, или скоростната кутия. За купето не мога почти нищо да напиша, защото не се занимавам с покупко-продажба на автомобили. И едно много важно нещо!!! Видиш ли, че двигателя е наскоро измит, значи има нещо гнило /може да е теч, а не дай си боже и нещо много по-лошо/.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook