помагайте колеги,че вече почва да ме ядосва това БМВ....

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.11.2007

помагайте колеги,че вече почва да ме ядосва това БМВ....

Мнение от nigh7lif3 » 14 Фев 2008, 20:03

Проблема ми е следния....Откакто купих ИС-ката,1.8 94г. ми играят оборотите.Когато спра на някои светофар,почва голямото ръмжене...от 400 до 1500 че отива и да гасне.Качвах я на диагностика и ми показваше грешка в ламбдата и грешка в тоя маркуч след дебитомера,понеже ми беше скъсан.Смених всичко,ламбди,маркучи,закачаме я и показва всичко е ток.Качвам се,карам и на първия светофар натискам рязко спирачките и стрелката на оборотомера заковава на 0 и колата загасва.Това е вече при всяко по рязко спиране,направо ми е...а майката.Оборотите продължават да играят,и когато паднат долу ми намалява и светлината на километража.Пулсира заедно с оборотите...еба ли го кво става..давайте акъли,или някой читав майстор че ми писна от разбирачи по тия смешни сервизи...на 10 места,10 различни неща казват и батко само сменя...Вече ми писна.Мерси предварително на всички.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 8.12.2007
Местоположение: София

Мнение от X5_criminal » 14 Фев 2008, 20:11

Колега не се ядосваи ще се оправат нещата ,преди 1 год. имах Алфа 155 и имаше същия проблем кво ли не смених и нищо . Това ми го правеше около месец и после се оправи сама . Незнам как стоят нещата при Бимата ,но дано някои знае какво може да се направи .
Всичко е фантазия

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 14 Фев 2008, 20:13

Колега провери стъпковото моторче. То управлява оборотите на празен ход. Намира се под смукателните колектори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: SF

Мнение от Vmax » 14 Фев 2008, 20:27

tsb_bg написа:Колега провери стъпковото моторче. То управлява оборотите на празен ход. Намира се под смукателните колектори
Да точно,моторчето за празен ход,от него обикновенно се получава тоя ефект,в случая дефект.Минава в авариен режим и така играят оборотите.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: софия

Мнение от синия пламък » 14 Фев 2008, 22:00

Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!

колега аз имах подобен проблем през лятото,причината беше в скъсани кабели на ел инсталацията,хубаво е да я провериш ако не си го направил досега да не е окъсила някъде,успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Варна
Детайли за колата: touring 318tds

Мнение от Shider » 14 Фев 2008, 22:55

Така като чета, че при по-рязко спиране се влошава, може да провериш вакуума за сервото на спирачките...
Като помпиш спирачката дали има промяна в работата на двигателя?
Пробвай дали държи вакуум - може маркуча да е напукан/скъсан, или сервото да изпуска и да бърка празния ход на двигателя :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 837
Регистриран на: 1.08.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
Мечтае да кара: bmw x5 '11

Мнение от don_mimo » 15 Фев 2008, 0:02

аз след като по4истих стъпковото мотор4е,смених половината марку4и за въздух,дигностики ,търсени некакви маркучи за картерни газове които така ненамерих ...та накрая ми казаха 4е иам 2 криви клапана и заради тях и играят оборотите и да направя основен ремот и ще се оправи ... е от тогва спрях да ходя на майстори ...сега си я карам така с играещи обороти :) менат се от 600-1000 :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 374
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: G30 540iX

Мнение от snooperchi » 15 Фев 2008, 0:36

Това и при мене се получава... трябва да го види маистор тва стъпково моторче.. пък дано се окаже от него ... и да може да се поправи ( освен с ново ) ... че е МНОГО дразнещо :evil:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 25.01.2006
Местоположение: Велико Търново

:)

Мнение от prosto_pi4 » 15 Фев 2008, 1:39

Провери си акумулатора - дали са затегнати клемите , кабели и темподобни.Щом ти премигва и светлината на километража и гасне.На мене веднъж ми се получи точно така- мени обороти ,премигва и угасна и се оказа че едната клема се е извадила.Провери - може проблема да ти е съвсем прост.
Умното си е умно .В кенефа да го затвориш - лафка ще отвори!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 12.02.2007

Мнение от bbekov » 15 Фев 2008, 2:12

Погледни си обстойно сервото на спирачките и кабелите/масата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 15 Фев 2008, 11:04

За към 4к ли я взе от тия хубавите ? :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.11.2007

ас

Мнение от nigh7lif3 » 15 Фев 2008, 11:11

Витаминчо, не е тука мястото да ми се правиш на баровец...Мерси колеги,ще видиме кво ще се окаже накрая.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 14.02.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от shnitzer » 15 Фев 2008, 13:55

Дебитомера също може да први проблеми ако пистите на платката са изтъркани,аз имах подобен проблем с оборотите на празен ход,също ми играеха оборотите при рязко спиране.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Re: ас

Мнение от t0sh » 15 Фев 2008, 15:58

nigh7lif3 написа:Витаминчо, не е тука мястото да ми се правиш на баровец...Мерси колеги,ще видиме кво ще се окаже накрая.


по-скоро се замисли над въпроса му, и моя е същия.

също както и предположението, че си оправи малка чст от проблемите на тази кола, предвид че не всеки пробем си личи веднага, а чак като се счупи.

п.с. масови сте с тези проблеми от горубляне за 'далаверски коли със супер-специални поръчкови екстри тип дебели заварки през половината купе за да е по-здрава'

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Бавно....
Детайли за колата: 40-ска с газ ;)

Мнение от Morridin » 15 Фев 2008, 16:04

Tosh, мойта е взех за 7 със смяната на масло и филтри и пак имам достатъчно проблеми. Кола на старо - чист късмет, ако го имаш, браво, ако не - ами.... :( (Извиняфам се за ОФФ-а)
Колкото до колата - и аз си мисля че може да е нещо от сервото - имах едно Ренде, правеше ми същите номера и се оказа някаква скъсана мембрана на сервото....

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook