помагайте колеги,че вече почва да ме ядосва това БМВ....
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
помагайте колеги,че вече почва да ме ядосва това БМВ....
Проблема ми е следния....Откакто купих ИС-ката,1.8 94г. ми играят оборотите.Когато спра на някои светофар,почва голямото ръмжене...от 400 до 1500 че отива и да гасне.Качвах я на диагностика и ми показваше грешка в ламбдата и грешка в тоя маркуч след дебитомера,понеже ми беше скъсан.Смених всичко,ламбди,маркучи,закачаме я и показва всичко е ток.Качвам се,карам и на първия светофар натискам рязко спирачките и стрелката на оборотомера заковава на 0 и колата загасва.Това е вече при всяко по рязко спиране,направо ми е...а майката.Оборотите продължават да играят,и когато паднат долу ми намалява и светлината на километража.Пулсира заедно с оборотите...еба ли го кво става..давайте акъли,или някой читав майстор че ми писна от разбирачи по тия смешни сервизи...на 10 места,10 различни неща казват и батко само сменя...Вече ми писна.Мерси предварително на всички.
- X5_criminal
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.12.2007
- Местоположение: София
Колега не се ядосваи ще се оправат нещата ,преди 1 год. имах Алфа 155 и имаше същия проблем кво ли не смених и нищо . Това ми го правеше около месец и после се оправи сама . Незнам как стоят нещата при Бимата ,но дано някои знае какво може да се направи .
Всичко е фантазия
- синия пламък
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: софия
Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!
колега аз имах подобен проблем през лятото,причината беше в скъсани кабели на ел инсталацията,хубаво е да я провериш ако не си го направил досега да не е окъсила някъде,успех
колега аз имах подобен проблем през лятото,причината беше в скъсани кабели на ел инсталацията,хубаво е да я провериш ако не си го направил досега да не е окъсила някъде,успех
- Shider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: touring 318tds
Така като чета, че при по-рязко спиране се влошава, може да провериш вакуума за сервото на спирачките...
Като помпиш спирачката дали има промяна в работата на двигателя?
Пробвай дали държи вакуум - може маркуча да е напукан/скъсан, или сервото да изпуска и да бърка празния ход на двигателя
Като помпиш спирачката дали има промяна в работата на двигателя?
Пробвай дали държи вакуум - може маркуча да е напукан/скъсан, или сервото да изпуска и да бърка празния ход на двигателя

- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
аз след като по4истих стъпковото мотор4е,смених половината марку4и за въздух,дигностики ,търсени некакви маркучи за картерни газове които така ненамерих ...та накрая ми казаха 4е иам 2 криви клапана и заради тях и играят оборотите и да направя основен ремот и ще се оправи ... е от тогва спрях да ходя на майстори ...сега си я карам така с играещи обороти
менат се от 600-1000 


- snooperchi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540iX
Това и при мене се получава... трябва да го види маистор тва стъпково моторче.. пък дано се окаже от него ... и да може да се поправи ( освен с ново ) ... че е МНОГО дразнещо 

- prosto_pi4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 25.01.2006
- Местоположение: Велико Търново
:)
Провери си акумулатора - дали са затегнати клемите , кабели и темподобни.Щом ти премигва и светлината на километража и гасне.На мене веднъж ми се получи точно така- мени обороти ,премигва и угасна и се оказа че едната клема се е извадила.Провери - може проблема да ти е съвсем прост.
Умното си е умно .В кенефа да го затвориш - лафка ще отвори!
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
ас
Витаминчо, не е тука мястото да ми се правиш на баровец...Мерси колеги,ще видиме кво ще се окаже накрая.
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
Re: ас
nigh7lif3 написа:Витаминчо, не е тука мястото да ми се правиш на баровец...Мерси колеги,ще видиме кво ще се окаже накрая.
по-скоро се замисли над въпроса му, и моя е същия.
също както и предположението, че си оправи малка чст от проблемите на тази кола, предвид че не всеки пробем си личи веднага, а чак като се счупи.
п.с. масови сте с тези проблеми от горубляне за 'далаверски коли със супер-специални поръчкови екстри тип дебели заварки през половината купе за да е по-здрава'
- Morridin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Бавно....
- Детайли за колата: 40-ска с газ ;)
Tosh, мойта е взех за 7 със смяната на масло и филтри и пак имам достатъчно проблеми. Кола на старо - чист късмет, ако го имаш, браво, ако не - ами....
(Извиняфам се за ОФФ-а)
Колкото до колата - и аз си мисля че може да е нещо от сервото - имах едно Ренде, правеше ми същите номера и се оказа някаква скъсана мембрана на сервото....

Колкото до колата - и аз си мисля че може да е нещо от сервото - имах едно Ренде, правеше ми същите номера и се оказа някаква скъсана мембрана на сервото....
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани