тдс-а тресе яко, помагайте!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

тдс-а тресе яко, помагайте!

Мнение от pit55 » 11 Фев 2008, 20:47

Така, значи тресе, тресе като е студен, преди по-малко сега повече- направо подскача в коша. Като загрее хубаво (10 мин работа) тресенето спира. Тампоните са нови, умната дюза и тя е нова, амортесьорчето на ремъка и ролките са на 25к. Почистих мап-а и температурния сензор в колектора. Въздушния филтър е к&н -изпрах го и него- разлика никаква! Смених и разпръсквачите на дюзите с нови.

Въпросите които ме гризът са:
1.Може ли да е от плочката? Наскоро и сменях гарнитурите (от една гадна добавка протече), после я монтирах и настроих по указанията ivan и другите дизели ;) Тресенето го имаше и преди, остана и след центровката, даже се усилва с всяка седмица.
2. Демпферната шайба как да разбера дали е спукана? Гледах я незабелязах нищо подозрително в нея.
3. Има ли друг сензор който може да прави мизерийте докато е студена?
4. При все че разпръсквачите са нови, може ли тази мизерия да е от някоя дюза (омекнала пружина)?

Богове на дизела -ПОМАГАЙТЕ! :(

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Re: тдс-а тресе яко, помагайте!

Мнение от bmwfena » 11 Фев 2008, 20:55

pit55 написа:Така, значи тресе, тресе като е студен, преди по-малко сега повече- направо подскача в коша. Като загрее хубаво (10 мин работа) тресенето спира. Тампоните са нови, умната дюза и тя е нова, амортесьорчето на ремъка и ролките са на 25к. Почистих мап-а и температурния сензор в колектора. Въздушния филтър е к&н -изпрах го и него- разлика никаква! Смених и разпръсквачите на дюзите с нови.

Въпросите които ме гризът са:
1.Може ли да е от плочката? Наскоро и сменях гарнитурите (от една гадна добавка протече), после я монтирах и настроих по указанията ivan и другите дизели ;) Тресенето го имаше и преди, остана и след центровката, даже се усилва с всяка седмица.
2. Демпферната шайба как да разбера дали е спукана? Гледах я незабелязах нищо подозрително в нея.
3. Има ли друг сензор който може да прави мизерийте докато е студена?
4. При все че разпръсквачите са нови, може ли тази мизерия да е от някоя дюза (омекнала пружина)?

Богове на дизела -ПОМАГАЙТЕ! :(
БОГ ДИНО сега е пиян :mhihi: утре към 10 ще е на линия :!:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: София

Мнение от Nik » 11 Фев 2008, 23:20

колега имам същия проблем от една седмица от както ми сваляха
ГНП-то и ми смениха всички гарнитури + капсулования клапан
майстора който прави тази интервенция каза че са ми задали 2 кубика повече гориво но той го е направил със заводска настройка и било нормално да ми претриса леко и понеже колата била автоматик
в интерес на истината колата ми пали по добре от преди на студено от четвърт преди въртеше повече а и като чели върви повече поне така я усещам - само да не претрисаше така направо супер :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 11 Фев 2008, 23:24

Ами като не тресе топла не я гаси :lol: :mhihi: :winky:

Не бе сериозно може някой др. датчик да е заминал. Закачи, я на компютър и виж каква грешка ще покаже. Ако е датчик ще го хване. Ако не е ще хвърляме боб и ще погледнем в кристалното кълбо на бате Дино. :)
Как са ти оборотите като е студена? В началото при мен са високи (900-950) и след 2 мин утихват (до към 650).

Успех с диагностиката и дано да излезне нещо дето да не трябва да го ремонтираш ами да трябва само да го почистиш :)

Не трябва да ти ПРЕТРИСА двигателя ни топла ни студена. Щом претриса проблем. Тоя майстор нещо май е оплескал нещата щом претриса.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 12 Фев 2008, 1:08

Зъбчо, моята тресва въпреки , че преди седмца - две смених предните тампони на двигателя ....... самите тампони са по - твърди и ще е така ... пук и сега е зима - докато загрее това - онова .....

По принцип тресе от плочката .... има нещо , за донастройване ....Аз моята отначало бях я настроил на супер икономия и при тръгване от място
не стигаше горивото - претрисаше, изтърсваше се ... после леко увеличих "порцията" и всичко си дойде на мястото.
Когато е супер студ ( - 18 като беше) я изчаках само 2 мин и леко попретрисаше ... но като се затопли - всичко си дойде на мястото

Тресенето най - често идва
- плочка/центровка
- тампони на двигателя
- недостиг на въздух - примерно интеркулера или колектора ти да е пълен с кондензирали маслени пари ...

Остана да проверяваш и да отмяташ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 12 Фев 2008, 10:11

Колеги, от прецакан демферен маховик възможно ли е да тресе на място?


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 12 Фев 2008, 10:18

Колега проблема най-вероятно ти е от плочката.Износват се пистите и така става почва да претриса с времето ще почне и топла.Може и да е некоя дюза но отзад тогава би трябвло да излиза синкав пушек и да мирише на лютиво като на старите дападжийски сетри :mhihi: :mhihi: :mhihi: Виждам че си от Пазарджик разходи се до М кара и си поръчай добавката на БМВ Diesel flushing не веднъж е помагала и спасявала от трудни ситуации много е добра специално е за ТДС и само нея ползвай не и други добавки :idea: 81 22 9 407 528 - това е и нейния номер ;) Ако не се оправят нещата поне малко тогава най-вероятно ще се окаже плочката другото са го написали колегите ;)

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 12 Фев 2008, 12:28

dinozab написа:Колега проблема най-вероятно ти е от плочката.Износват се пистите и така става почва да претриса с времето ще почне и топла.Може и да е некоя дюза но отзад тогава би трябвло да излиза синкав пушек и да мирише на лютиво като на старите дападжийски сетри :mhihi: :mhihi: :mhihi: Виждам че си от Пазарджик разходи се до М кара и си поръчай добавката на БМВ Diesel flushing не веднъж е помагала и спасявала от трудни ситуации много е добра специално е за ТДС и само нея ползвай не и други добавки :idea: 81 22 9 407 528 - това е и нейния номер ;) Ако не се оправят нещата поне малко тогава най-вероятно ще се окаже плочката другото са го написали колегите ;)
е за тва говоря БОГ ДИНО :mhihi: :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Мнение от pit55 » 12 Фев 2008, 19:28

Днес сутринта я запалих и махнах маркуча преди ЕГР-а та да си дърпа въздух направо от атмосферата-никаква промяна и затова си мисля че не е от запушен кулер. Но има еднин друг фактор ...катализатора си седи.. :confused: дали може той да прави мизерията?

Колата не мени обороти по показанията на оборотомера, това значи ли че плочката отпада като вариянт? Като настройвах плочката първо я оставих с по-малко гориво - колата беше много приятна за каране но съответно и по слаба, после мръднах към купето- много мощност но подскачаше като ужилена и не ми хареса, затова я мръднах обратно и сега е много блиско до оригиналната настройка (поне според мен). Аз от добавка радекс си изпатих яко и сега неискам и да помисля за такава- ако и да е дизел шпулунг. (мисълта ми е че радекса разкисна гарнитурите на помпата :evil: , предполагам е разял и всичките видове боклуци които се натрупват, и при положение че съм сменил и разпръсквачите с нови не ми е необходима друга добавка)

Тресенето ги има от много време 8 месеца но работата е че усилва все повече беше за по 5-10 секунди сега тресе докато стопли поне 7-8 минути. Аз си мислех че е от тампон защото клати и скоростният лост а и някакъв звук се чува откъм долната част на двигателя и скоростите, затова си купих тампони за двг-то и скоростите и чак преди 3 седмици намерих време да ги сложа, обаче не е от тях и вече се притеснявам яко. Може колеги като четете да кажете какво чакаш ми не идеш на сервиз- да ама съм в англия и тука сервизите едно че сменят само с ново а и са скъпи на труд и не са компетентни естествено!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 3.01.2008
Местоположение: pazardjik
Кара: 318is

Мнение от stoian3 » 12 Фев 2008, 21:30

pit55 написа:Днес сутринта я запалих и махнах маркуча преди ЕГР-а та да си дърпа въздух направо от атмосферата-никаква промяна и затова си мисля че не е от запушен кулер. Но има еднин друг фактор ...катализатора си седи.. :confused: дали може той да прави мизерията?

Колата не мени обороти по показанията на оборотомера, това значи ли че плочката отпада като вариянт? Като настройвах плочката първо я оставих с по-малко гориво - колата беше много приятна за каране но съответно и по слаба, после мръднах към купето- много мощност но подскачаше като ужилена и не ми хареса, затова я мръднах обратно и сега е много блиско до оригиналната настройка (поне според мен). Аз от добавка радекс си изпатих яко и сега неискам и да помисля за такава- ако и да е дизел шпулунг. (мисълта ми е че радекса разкисна гарнитурите на помпата :evil: , предполагам е разял и всичките видове боклуци които се натрупват, и при положение че съм сменил и разпръсквачите с нови не ми е необходима друга добавка)

Тресенето ги има от много време 8 месеца но работата е че усилва все повече беше за по 5-10 секунди сега тресе докато стопли поне 7-8 минути. Аз си мислех че е от тампон защото клати и скоростният лост а и някакъв звук се чува откъм долната част на двигателя и скоростите, затова си купих тампони за двг-то и скоростите и чак преди 3 седмици намерих време да ги сложа, обаче не е от тях и вече се притеснявам яко. Може колеги като четете да кажете какво чакаш ми не идеш на сервиз- да ама съм в англия и тука сервизите едно че сменят само с ново а и са скъпи на труд и не са компетентни естествено!

колега ако си беше в пазарджик веднага щиах да ти дам една плочка да пробваж на мене ми правеше същите мизерии от центровка но е нагласих и сега всичко е ок ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 13 Фев 2008, 9:18

pit55 написа:Днес сутринта я запалих и махнах маркуча преди ЕГР-а та да си дърпа въздух направо от атмосферата-никаква промяна и затова си мисля че не е от запушен кулер. Но има еднин друг фактор ...катализатора си седи.. :confused: дали може той да прави мизерията?

Колата не мени обороти по показанията на оборотомера, това значи ли че плочката отпада като вариянт? Като настройвах плочката първо я оставих с по-малко гориво - колата беше много приятна за каране но съответно и по слаба, после мръднах към купето- много мощност но подскачаше като ужилена и не ми хареса, затова я мръднах обратно и сега е много блиско до оригиналната настройка (поне според мен). Аз от добавка радекс си изпатих яко и сега неискам и да помисля за такава- ако и да е дизел шпулунг. (мисълта ми е че радекса разкисна гарнитурите на помпата :evil: , предполагам е разял и всичките видове боклуци които се натрупват, и при положение че съм сменил и разпръсквачите с нови не ми е необходима друга добавка)

Тресенето ги има от много време 8 месеца но работата е че усилва все повече беше за по 5-10 секунди сега тресе докато стопли поне 7-8 минути. Аз си мислех че е от тампон защото клати и скоростният лост а и някакъв звук се чува откъм долната част на двигателя и скоростите, затова си купих тампони за двг-то и скоростите и чак преди 3 седмици намерих време да ги сложа, обаче не е от тях и вече се притеснявам яко. Може колеги като четете да кажете какво чакаш ми не идеш на сервиз- да ама съм в англия и тука сервизите едно че сменят само с ново а и са скъпи на труд и не са компетентни естествено!


Колега ,според мен не е от плочката.При износени писти почват да се менят оборотите.Можеш да накараш двигателя да работи по-меко като завъртиш помпата към калника-описано е в темата.И поне според мен махни задължително катализатора.Идва ми и една друга идея-размени буксите на термометрите за DDE и приборите и виж какво ще стане-ако нещата се оправят ,не ти отчита добре термометъра на DDE.За добавките-сладка илюзия ,на която и аз съм се подавал многократно, :mhihi: че можеш с едно сипване на нещо в маслото или антифриза,да решиш някакъв проблем.Даваш си парите напразно, след което оправяш проблема по нормалният начин.И възникналите нови разбира се-отнякъде потича ,нещо може да блокира,докато има добавка в горивото пистите на плочката се износват ударно. :confused:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 13 Фев 2008, 11:26

Не ми се вярва да е от IAT сензора.Щом тресе двигателя и не мени обороти отива на плочка именно от нея така прави но нищо не пречи да опита.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Мнение от pit55 » 14 Фев 2008, 0:25

zvetiko написа:Колега ,според мен не е от плочката.При износени писти почват да се менят оборотите.Можеш да накараш двигателя да работи по-меко като завъртиш помпата към калника-описано е в темата.И поне според мен махни задължително катализатора.Идва ми и една друга идея-размени буксите на термометрите за DDE и приборите и виж какво ще стане-ако нещата се оправят ,не ти отчита добре термометъра на DDE.За добавките-сладка илюзия ,на която и аз съм се подавал многократно, :mhihi: че можеш с едно сипване на нещо в маслото или антифриза,да решиш някакъв проблем.Даваш си парите напразно, след което оправяш проблема по нормалният начин.И възникналите нови разбира се-отнякъде потича ,нещо може да блокира,докато има добавка в горивото пистите на плочката се износват ударно. :confused:


В събота ще опитам да ги разменя (нали имаш в предвид треморезистора във всмукателите и този за температурата на водата в блока?)

Ще мисля как да махна и катализатора, проблем е защото немога да работя с електрожен, а ако ида на заварчик :mhihi: :mhihi: направо виждам как парите за един чисто-нов катализатор отиват в джоба на майстора :mhihi:
Сетих се дали немога да пробия с ф50 керамиката ...абе ще го измисля до неделя :confused:
Благодаря ви за помощта колеги ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 14 Фев 2008, 10:12

pit55 написа:
zvetiko написа:Колега ,според мен не е от плочката.При износени писти почват да се менят оборотите.Можеш да накараш двигателя да работи по-меко като завъртиш помпата към калника-описано е в темата.И поне според мен махни задължително катализатора.Идва ми и една друга идея-размени буксите на термометрите за DDE и приборите и виж какво ще стане-ако нещата се оправят ,не ти отчита добре термометъра на DDE.За добавките-сладка илюзия ,на която и аз съм се подавал многократно, :mhihi: че можеш с едно сипване на нещо в маслото или антифриза,да решиш някакъв проблем.Даваш си парите напразно, след което оправяш проблема по нормалният начин.И възникналите нови разбира се-отнякъде потича ,нещо може да блокира,докато има добавка в горивото пистите на плочката се износват ударно. :confused:


В събота ще опитам да ги разменя (нали имаш в предвид треморезистора във всмукателите и този за температурата на водата в блока?)

Ще мисля как да махна и катализатора, проблем е защото немога да работя с електрожен, а ако ида на заварчик :mhihi: :mhihi: направо виждам как парите за един чисто-нов катализатор отиват в джоба на майстора :mhihi:
Сетих се дали немога да пробия с ф50 керамиката ...абе ще го измисля до неделя :confused:
Благодаря ви за помощта колеги ;)


Термометрите са един до друг от лявата страна на главата-виж ги на някоя схема точно кой кой е.Този на колектора е за температурата на входящият въздух.Идеята ти за катализатора не е лоша.Друг вариант е да намериш тръба с малко по-голям диаметър или със същият и някъде да помолиш да ти я разширят малко и да я стегнеш със скоби на мястото на катализатора.Успех.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 14 Фев 2008, 10:48

Батка, с електрожен няма да стане да заваряш, още повече - каза, че неможеш да работиш с него .... трябва ти CO
Сваляш цялата генерация, с ракета режеш средното гърне от горната страна (която се пада към купето), отваряш като консервна кутия и вадиш катализатора, Ф60 тръба :roll: (забравих толкова ли беше) гуфрирана да е, ако не е правиш я с ракетата ...... примерно 1 ред с 6 резки завърташ режеш 5 резки и така застъпваш и редуваш, докато не я обиколиш цялата ........ тръба в тръба заваряш с Це О- то слагаш стягаш и
ако не си забравил да изтърсиш гарнето преди да го сложиш, ще усетиш
(или няма да усетиш, зависи колко е бил запушен катализатора) как в конюшната има още няколко кончета ;)

Другия начин е да отидеш на майстор да му платищ труда, да ти сложи резонаторно гърне и да те обръсне 100 кинта за час работа ....

Приятна работа ;)
... и другия път да ползваш търсачката, че закъснях, ако до утре нямам ново мнение да знаете жената мЪ е убила "ти с тоя форум, накрая там ще те пратя да са еб.ш " ...... жени какво разбират ?

Приятен ден на всички ;)

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook