тдс-а тресе яко, помагайте!
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
тдс-а тресе яко, помагайте!
Така, значи тресе, тресе като е студен, преди по-малко сега повече- направо подскача в коша. Като загрее хубаво (10 мин работа) тресенето спира. Тампоните са нови, умната дюза и тя е нова, амортесьорчето на ремъка и ролките са на 25к. Почистих мап-а и температурния сензор в колектора. Въздушния филтър е к&н -изпрах го и него- разлика никаква! Смених и разпръсквачите на дюзите с нови.
Въпросите които ме гризът са:
1.Може ли да е от плочката? Наскоро и сменях гарнитурите (от една гадна добавка протече), после я монтирах и настроих по указанията ivan и другите дизели
Тресенето го имаше и преди, остана и след центровката, даже се усилва с всяка седмица.
2. Демпферната шайба как да разбера дали е спукана? Гледах я незабелязах нищо подозрително в нея.
3. Има ли друг сензор който може да прави мизерийте докато е студена?
4. При все че разпръсквачите са нови, може ли тази мизерия да е от някоя дюза (омекнала пружина)?
Богове на дизела -ПОМАГАЙТЕ!
Въпросите които ме гризът са:
1.Може ли да е от плочката? Наскоро и сменях гарнитурите (от една гадна добавка протече), после я монтирах и настроих по указанията ivan и другите дизели

2. Демпферната шайба как да разбера дали е спукана? Гледах я незабелязах нищо подозрително в нея.
3. Има ли друг сензор който може да прави мизерийте докато е студена?
4. При все че разпръсквачите са нови, може ли тази мизерия да е от някоя дюза (омекнала пружина)?
Богове на дизела -ПОМАГАЙТЕ!

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: тдс-а тресе яко, помагайте!
БОГ ДИНО сега е пиянpit55 написа:Така, значи тресе, тресе като е студен, преди по-малко сега повече- направо подскача в коша. Като загрее хубаво (10 мин работа) тресенето спира. Тампоните са нови, умната дюза и тя е нова, амортесьорчето на ремъка и ролките са на 25к. Почистих мап-а и температурния сензор в колектора. Въздушния филтър е к&н -изпрах го и него- разлика никаква! Смених и разпръсквачите на дюзите с нови.
Въпросите които ме гризът са:
1.Може ли да е от плочката? Наскоро и сменях гарнитурите (от една гадна добавка протече), после я монтирах и настроих по указанията ivan и другите дизелиТресенето го имаше и преди, остана и след центровката, даже се усилва с всяка седмица.
2. Демпферната шайба как да разбера дали е спукана? Гледах я незабелязах нищо подозрително в нея.
3. Има ли друг сензор който може да прави мизерийте докато е студена?
4. При все че разпръсквачите са нови, може ли тази мизерия да е от някоя дюза (омекнала пружина)?
Богове на дизела -ПОМАГАЙТЕ!



колега имам същия проблем от една седмица от както ми сваляха
ГНП-то и ми смениха всички гарнитури + капсулования клапан
майстора който прави тази интервенция каза че са ми задали 2 кубика повече гориво но той го е направил със заводска настройка и било нормално да ми претриса леко и понеже колата била автоматик
в интерес на истината колата ми пали по добре от преди на студено от четвърт преди въртеше повече а и като чели върви повече поне така я усещам - само да не претрисаше така направо супер
ГНП-то и ми смениха всички гарнитури + капсулования клапан
майстора който прави тази интервенция каза че са ми задали 2 кубика повече гориво но той го е направил със заводска настройка и било нормално да ми претриса леко и понеже колата била автоматик
в интерес на истината колата ми пали по добре от преди на студено от четвърт преди въртеше повече а и като чели върви повече поне така я усещам - само да не претрисаше така направо супер

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Ами като не тресе топла не я гаси
Не бе сериозно може някой др. датчик да е заминал. Закачи, я на компютър и виж каква грешка ще покаже. Ако е датчик ще го хване. Ако не е ще хвърляме боб и ще погледнем в кристалното кълбо на бате Дино.
Как са ти оборотите като е студена? В началото при мен са високи (900-950) и след 2 мин утихват (до към 650).
Успех с диагностиката и дано да излезне нещо дето да не трябва да го ремонтираш ами да трябва само да го почистиш
Не трябва да ти ПРЕТРИСА двигателя ни топла ни студена. Щом претриса проблем. Тоя майстор нещо май е оплескал нещата щом претриса.



Не бе сериозно може някой др. датчик да е заминал. Закачи, я на компютър и виж каква грешка ще покаже. Ако е датчик ще го хване. Ако не е ще хвърляме боб и ще погледнем в кристалното кълбо на бате Дино.

Как са ти оборотите като е студена? В началото при мен са високи (900-950) и след 2 мин утихват (до към 650).
Успех с диагностиката и дано да излезне нещо дето да не трябва да го ремонтираш ами да трябва само да го почистиш

Не трябва да ти ПРЕТРИСА двигателя ни топла ни студена. Щом претриса проблем. Тоя майстор нещо май е оплескал нещата щом претриса.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Зъбчо, моята тресва въпреки , че преди седмца - две смених предните тампони на двигателя ....... самите тампони са по - твърди и ще е така ... пук и сега е зима - докато загрее това - онова .....
По принцип тресе от плочката .... има нещо , за донастройване ....Аз моята отначало бях я настроил на супер икономия и при тръгване от място
не стигаше горивото - претрисаше, изтърсваше се ... после леко увеличих "порцията" и всичко си дойде на мястото.
Когато е супер студ ( - 18 като беше) я изчаках само 2 мин и леко попретрисаше ... но като се затопли - всичко си дойде на мястото
Тресенето най - често идва
- плочка/центровка
- тампони на двигателя
- недостиг на въздух - примерно интеркулера или колектора ти да е пълен с кондензирали маслени пари ...
Остана да проверяваш и да отмяташ
По принцип тресе от плочката .... има нещо , за донастройване ....Аз моята отначало бях я настроил на супер икономия и при тръгване от място
не стигаше горивото - претрисаше, изтърсваше се ... после леко увеличих "порцията" и всичко си дойде на мястото.
Когато е супер студ ( - 18 като беше) я изчаках само 2 мин и леко попретрисаше ... но като се затопли - всичко си дойде на мястото
Тресенето най - често идва
- плочка/центровка
- тампони на двигателя
- недостиг на въздух - примерно интеркулера или колектора ти да е пълен с кондензирали маслени пари ...
Остана да проверяваш и да отмяташ
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Колега проблема най-вероятно ти е от плочката.Износват се пистите и така става почва да претриса с времето ще почне и топла.Може и да е некоя дюза но отзад тогава би трябвло да излиза синкав пушек и да мирише на лютиво като на старите дападжийски сетри
Виждам че си от Пазарджик разходи се до М кара и си поръчай добавката на БМВ Diesel flushing не веднъж е помагала и спасявала от трудни ситуации много е добра специално е за ТДС и само нея ползвай не и други добавки
81 22 9 407 528 - това е и нейния номер
Ако не се оправят нещата поне малко тогава най-вероятно ще се окаже плочката другото са го написали колегите 






- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
е за тва говоря БОГ ДИНОdinozab написа:Колега проблема най-вероятно ти е от плочката.Износват се пистите и така става почва да претриса с времето ще почне и топла.Може и да е некоя дюза но отзад тогава би трябвло да излиза синкав пушек и да мирише на лютиво като на старите дападжийски сетри![]()
![]()
Виждам че си от Пазарджик разходи се до М кара и си поръчай добавката на БМВ Diesel flushing не веднъж е помагала и спасявала от трудни ситуации много е добра специално е за ТДС и само нея ползвай не и други добавки
81 22 9 407 528 - това е и нейния номер
Ако не се оправят нещата поне малко тогава най-вероятно ще се окаже плочката другото са го написали колегите



- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
Днес сутринта я запалих и махнах маркуча преди ЕГР-а та да си дърпа въздух направо от атмосферата-никаква промяна и затова си мисля че не е от запушен кулер. Но има еднин друг фактор ...катализатора си седи..
дали може той да прави мизерията?
Колата не мени обороти по показанията на оборотомера, това значи ли че плочката отпада като вариянт? Като настройвах плочката първо я оставих с по-малко гориво - колата беше много приятна за каране но съответно и по слаба, после мръднах към купето- много мощност но подскачаше като ужилена и не ми хареса, затова я мръднах обратно и сега е много блиско до оригиналната настройка (поне според мен). Аз от добавка радекс си изпатих яко и сега неискам и да помисля за такава- ако и да е дизел шпулунг. (мисълта ми е че радекса разкисна гарнитурите на помпата
, предполагам е разял и всичките видове боклуци които се натрупват, и при положение че съм сменил и разпръсквачите с нови не ми е необходима друга добавка)
Тресенето ги има от много време 8 месеца но работата е че усилва все повече беше за по 5-10 секунди сега тресе докато стопли поне 7-8 минути. Аз си мислех че е от тампон защото клати и скоростният лост а и някакъв звук се чува откъм долната част на двигателя и скоростите, затова си купих тампони за двг-то и скоростите и чак преди 3 седмици намерих време да ги сложа, обаче не е от тях и вече се притеснявам яко. Може колеги като четете да кажете какво чакаш ми не идеш на сервиз- да ама съм в англия и тука сервизите едно че сменят само с ново а и са скъпи на труд и не са компетентни естествено!

Колата не мени обороти по показанията на оборотомера, това значи ли че плочката отпада като вариянт? Като настройвах плочката първо я оставих с по-малко гориво - колата беше много приятна за каране но съответно и по слаба, после мръднах към купето- много мощност но подскачаше като ужилена и не ми хареса, затова я мръднах обратно и сега е много блиско до оригиналната настройка (поне според мен). Аз от добавка радекс си изпатих яко и сега неискам и да помисля за такава- ако и да е дизел шпулунг. (мисълта ми е че радекса разкисна гарнитурите на помпата

Тресенето ги има от много време 8 месеца но работата е че усилва все повече беше за по 5-10 секунди сега тресе докато стопли поне 7-8 минути. Аз си мислех че е от тампон защото клати и скоростният лост а и някакъв звук се чува откъм долната част на двигателя и скоростите, затова си купих тампони за двг-то и скоростите и чак преди 3 седмици намерих време да ги сложа, обаче не е от тях и вече се притеснявам яко. Може колеги като четете да кажете какво чакаш ми не идеш на сервиз- да ама съм в англия и тука сервизите едно че сменят само с ново а и са скъпи на труд и не са компетентни естествено!
- stoian3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 3.01.2008
- Местоположение: pazardjik
- Кара: 318is
pit55 написа:Днес сутринта я запалих и махнах маркуча преди ЕГР-а та да си дърпа въздух направо от атмосферата-никаква промяна и затова си мисля че не е от запушен кулер. Но има еднин друг фактор ...катализатора си седи..дали може той да прави мизерията?
Колата не мени обороти по показанията на оборотомера, това значи ли че плочката отпада като вариянт? Като настройвах плочката първо я оставих с по-малко гориво - колата беше много приятна за каране но съответно и по слаба, после мръднах към купето- много мощност но подскачаше като ужилена и не ми хареса, затова я мръднах обратно и сега е много блиско до оригиналната настройка (поне според мен). Аз от добавка радекс си изпатих яко и сега неискам и да помисля за такава- ако и да е дизел шпулунг. (мисълта ми е че радекса разкисна гарнитурите на помпата, предполагам е разял и всичките видове боклуци които се натрупват, и при положение че съм сменил и разпръсквачите с нови не ми е необходима друга добавка)
Тресенето ги има от много време 8 месеца но работата е че усилва все повече беше за по 5-10 секунди сега тресе докато стопли поне 7-8 минути. Аз си мислех че е от тампон защото клати и скоростният лост а и някакъв звук се чува откъм долната част на двигателя и скоростите, затова си купих тампони за двг-то и скоростите и чак преди 3 седмици намерих време да ги сложа, обаче не е от тях и вече се притеснявам яко. Може колеги като четете да кажете какво чакаш ми не идеш на сервиз- да ама съм в англия и тука сервизите едно че сменят само с ново а и са скъпи на труд и не са компетентни естествено!
колега ако си беше в пазарджик веднага щиах да ти дам една плочка да пробваж на мене ми правеше същите мизерии от центровка но е нагласих и сега всичко е ок

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
pit55 написа:Днес сутринта я запалих и махнах маркуча преди ЕГР-а та да си дърпа въздух направо от атмосферата-никаква промяна и затова си мисля че не е от запушен кулер. Но има еднин друг фактор ...катализатора си седи..дали може той да прави мизерията?
Колата не мени обороти по показанията на оборотомера, това значи ли че плочката отпада като вариянт? Като настройвах плочката първо я оставих с по-малко гориво - колата беше много приятна за каране но съответно и по слаба, после мръднах към купето- много мощност но подскачаше като ужилена и не ми хареса, затова я мръднах обратно и сега е много блиско до оригиналната настройка (поне според мен). Аз от добавка радекс си изпатих яко и сега неискам и да помисля за такава- ако и да е дизел шпулунг. (мисълта ми е че радекса разкисна гарнитурите на помпата, предполагам е разял и всичките видове боклуци които се натрупват, и при положение че съм сменил и разпръсквачите с нови не ми е необходима друга добавка)
Тресенето ги има от много време 8 месеца но работата е че усилва все повече беше за по 5-10 секунди сега тресе докато стопли поне 7-8 минути. Аз си мислех че е от тампон защото клати и скоростният лост а и някакъв звук се чува откъм долната част на двигателя и скоростите, затова си купих тампони за двг-то и скоростите и чак преди 3 седмици намерих време да ги сложа, обаче не е от тях и вече се притеснявам яко. Може колеги като четете да кажете какво чакаш ми не идеш на сервиз- да ама съм в англия и тука сервизите едно че сменят само с ново а и са скъпи на труд и не са компетентни естествено!
Колега ,според мен не е от плочката.При износени писти почват да се менят оборотите.Можеш да накараш двигателя да работи по-меко като завъртиш помпата към калника-описано е в темата.И поне според мен махни задължително катализатора.Идва ми и една друга идея-размени буксите на термометрите за DDE и приборите и виж какво ще стане-ако нещата се оправят ,не ти отчита добре термометъра на DDE.За добавките-сладка илюзия ,на която и аз съм се подавал многократно,


- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Не ми се вярва да е от IAT сензора.Щом тресе двигателя и не мени обороти отива на плочка именно от нея така прави но нищо не пречи да опита.
- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
zvetiko написа:Колега ,според мен не е от плочката.При износени писти почват да се менят оборотите.Можеш да накараш двигателя да работи по-меко като завъртиш помпата към калника-описано е в темата.И поне според мен махни задължително катализатора.Идва ми и една друга идея-размени буксите на термометрите за DDE и приборите и виж какво ще стане-ако нещата се оправят ,не ти отчита добре термометъра на DDE.За добавките-сладка илюзия ,на която и аз съм се подавал многократно,че можеш с едно сипване на нещо в маслото или антифриза,да решиш някакъв проблем.Даваш си парите напразно, след което оправяш проблема по нормалният начин.И възникналите нови разбира се-отнякъде потича ,нещо може да блокира,докато има добавка в горивото пистите на плочката се износват ударно.
В събота ще опитам да ги разменя (нали имаш в предвид треморезистора във всмукателите и този за температурата на водата в блока?)
Ще мисля как да махна и катализатора, проблем е защото немога да работя с електрожен, а ако ида на заварчик



Сетих се дали немога да пробия с ф50 керамиката ...абе ще го измисля до неделя

Благодаря ви за помощта колеги

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
pit55 написа:zvetiko написа:Колега ,според мен не е от плочката.При износени писти почват да се менят оборотите.Можеш да накараш двигателя да работи по-меко като завъртиш помпата към калника-описано е в темата.И поне според мен махни задължително катализатора.Идва ми и една друга идея-размени буксите на термометрите за DDE и приборите и виж какво ще стане-ако нещата се оправят ,не ти отчита добре термометъра на DDE.За добавките-сладка илюзия ,на която и аз съм се подавал многократно,че можеш с едно сипване на нещо в маслото или антифриза,да решиш някакъв проблем.Даваш си парите напразно, след което оправяш проблема по нормалният начин.И възникналите нови разбира се-отнякъде потича ,нещо може да блокира,докато има добавка в горивото пистите на плочката се износват ударно.
В събота ще опитам да ги разменя (нали имаш в предвид треморезистора във всмукателите и този за температурата на водата в блока?)
Ще мисля как да махна и катализатора, проблем е защото немога да работя с електрожен, а ако ида на заварчик![]()
направо виждам как парите за един чисто-нов катализатор отиват в джоба на майстора
![]()
Сетих се дали немога да пробия с ф50 керамиката ...абе ще го измисля до неделя
Благодаря ви за помощта колеги
Термометрите са един до друг от лявата страна на главата-виж ги на някоя схема точно кой кой е.Този на колектора е за температурата на входящият въздух.Идеята ти за катализатора не е лоша.Друг вариант е да намериш тръба с малко по-голям диаметър или със същият и някъде да помолиш да ти я разширят малко и да я стегнеш със скоби на мястото на катализатора.Успех.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Батка, с електрожен няма да стане да заваряш, още повече - каза, че неможеш да работиш с него .... трябва ти CO
Сваляш цялата генерация, с ракета режеш средното гърне от горната страна (която се пада към купето), отваряш като консервна кутия и вадиш катализатора, Ф60 тръба
(забравих толкова ли беше) гуфрирана да е, ако не е правиш я с ракетата ...... примерно 1 ред с 6 резки завърташ режеш 5 резки и така застъпваш и редуваш, докато не я обиколиш цялата ........ тръба в тръба заваряш с Це О- то слагаш стягаш и
ако не си забравил да изтърсиш гарнето преди да го сложиш, ще усетиш
(или няма да усетиш, зависи колко е бил запушен катализатора) как в конюшната има още няколко кончета
Другия начин е да отидеш на майстор да му платищ труда, да ти сложи резонаторно гърне и да те обръсне 100 кинта за час работа ....
Приятна работа
... и другия път да ползваш търсачката, че закъснях, ако до утре нямам ново мнение да знаете жената мЪ е убила "ти с тоя форум, накрая там ще те пратя да са еб.ш " ...... жени какво разбират ?
Приятен ден на всички
Сваляш цялата генерация, с ракета режеш средното гърне от горната страна (която се пада към купето), отваряш като консервна кутия и вадиш катализатора, Ф60 тръба

ако не си забравил да изтърсиш гарнето преди да го сложиш, ще усетиш
(или няма да усетиш, зависи колко е бил запушен катализатора) как в конюшната има още няколко кончета

Другия начин е да отидеш на майстор да му платищ труда, да ти сложи резонаторно гърне и да те обръсне 100 кинта за час работа ....
Приятна работа

... и другия път да ползваш търсачката, че закъснях, ако до утре нямам ново мнение да знаете жената мЪ е убила "ти с тоя форум, накрая там ще те пратя да са еб.ш " ...... жени какво разбират ?
Приятен ден на всички

20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани