Помагайте направо СЪМ В ШОК!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
RonSuN написа:Аз колата не съм я карал изобщо днес я запалих и забелязах ,че само тази тръба става топла
http://img165.imageshack.us/my.php?image=0004pppam8.jpg
търсих термостат на 2 места и нямаха,но утре продължавам да обикалям!
Така ... до тук добре...обаче забелязах и нещо друго. Над този болт отнякъде капе вода ... ->
http://img166.imageshack.us/my.php?image=0006pppk6.jpg
Когато колата работи не капе много ,ама като я изгася капе повече...или поне аз така забелязвам...![]()
Тва не е ли от водната помпа ... ? и ако е от нея означава ли ,че не върти ...![]()
щом ти капе там значи водната помпа е заминала/аз съм убеден че ако махнеш рермъка и я разклатиш ше усетиш луфт/и именно от там ти губи течност и ти вкарава въздух и за тва нямаш топло,както каза колегата по горе прави ти въздушна възглавница и не може да превърти водата.
Мерси много колеги! ивчо3, относно модела на колата и двигателя по талон се води 316 ,но наситина съм с двигател м10 инжекция 1.8 и не си първия ,който се учудва,дори е 3-ен стоп ,ел стъкла ,ABS с 4 дискови спирачки.Иначе наситина е 10-ти месец 87-ма.
С едно момче спорихме ведъж много относно колата и той даже дойде да я види.
Иначе мерси много за отговорите наситина.Ще правиме няма начин все пак Е30-ки караме
С едно момче спорихме ведъж много относно колата и той даже дойде да я види.
Иначе мерси много за отговорите наситина.Ще правиме няма начин все пак Е30-ки караме

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
RonSuN написа:Мерси много колеги! ивчо3, относно модела на колата и двигателя по талон се води 316 ,но наситина съм с двигател м10 инжекция 1.8 и не си първия ,който се учудва,дори е 3-ен стоп ,ел стъкла ,ABS с 4 дискови спирачки.Иначе наситина е 10-ти месец 87-ма.
С едно момче спорихме ведъж много относно колата и той даже дойде да я види.
Иначе мерси много за отговорите наситина.Ще правиме няма начин все пак Е30-ки караме
Напълно си прав относно модела и годината. Виждал съм същия модел, като твоя, но късно се сетих за това. И една интересна подробност: В ЮАР купе Е30, тройния стоп и двигател М10 се продават до 1991 година. Както знаете има завод в ЮАР на BMW и стария мотор влиза в употреба чак до 1991 година.
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
RonSuN написа:... никъде няма обяснено как се сменя.
ако има някъде схема ще е супер...

Точиш водата, махаш перка, маркучи (левия е малко шибан), ремък, няколко болта (има къси и дълги, после да не се чудиш кой откъде е!), и помпата ти пада в ръцете (ако не е лепната със силикон

http://bmwfans.info/
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
RonSuN написа:Мисля ,че тук и сега е мястото да разясниме как се демонтира водната помпа изчетох почти всичко и никъде няма обяснено как се сменя.
ако има някъде схема ще е супер.
А конкретно може ли теча да е от гарнитурата на водната помпа така ,че да не се налага смяна на цялата помпа![]()
![]()
Разгледах снимката с теча. Според мен тече през гарнитурата и то не охлаждаща течност, а двигателно масло. Преди да сменяш водната помпа се увери, че причината е от нея. Дори и да е повредена помпата, това не е причина за прекъсване на циркулацията в охладителната система.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Маркучът, означен на снимката със стрелка е част от малкия кръг на охлаждането на двигателя. При изправен термостат този маркуч се загрява, едновременно с повишавенето на температурата на двигателя. Другия маркуч /големия на снимката, който излиза от долната част на радиатора/ започва да се загрява след достигане на температура около 60 градуса, може и повече. При нормална работна температура- 83-85 градуса, този маркуч трябва да стане топъл, както и малкия. При тези градуси термостата отваря напълно големия кръг, част от който е долния голям маркуч. В твоя случай най-вероятно термостата е за смяна, или имаш въздушна възглавница, както писах по-горе.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани