Помагайте направо СЪМ В ШОК!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Мнение от RORO » 11 Фев 2008, 19:15

RonSuN написа:Аз колата не съм я карал изобщо днес я запалих и забелязах ,че само тази тръба става топла

http://img165.imageshack.us/my.php?image=0004pppam8.jpg

търсих термостат на 2 места и нямаха,но утре продължавам да обикалям!

Така ... до тук добре...обаче забелязах и нещо друго. Над този болт отнякъде капе вода ... ->

http://img166.imageshack.us/my.php?image=0006pppk6.jpg

Когато колата работи не капе много ,ама като я изгася капе повече...или поне аз така забелязвам... :shock:
Тва не е ли от водната помпа ... ? и ако е от нея означава ли ,че не върти ... :roll: :uups:





щом ти капе там значи водната помпа е заминала/аз съм убеден че ако махнеш рермъка и я разклатиш ше усетиш луфт/и именно от там ти губи течност и ти вкарава въздух и за тва нямаш топло,както каза колегата по горе прави ти въздушна възглавница и не може да превърти водата.

кандидат ентусиаст
Мнения: 85
Регистриран на: 20.03.2006
Местоположение: София

Мнение от RonSuN » 11 Фев 2008, 19:49

Мерси много колеги! ивчо3, относно модела на колата и двигателя по талон се води 316 ,но наситина съм с двигател м10 инжекция 1.8 и не си първия ,който се учудва,дори е 3-ен стоп ,ел стъкла ,ABS с 4 дискови спирачки.Иначе наситина е 10-ти месец 87-ма.
С едно момче спорихме ведъж много относно колата и той даже дойде да я види.
Иначе мерси много за отговорите наситина.Ще правиме няма начин все пак Е30-ки караме :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 12 Фев 2008, 10:06

RonSuN написа:Мерси много колеги! ивчо3, относно модела на колата и двигателя по талон се води 316 ,но наситина съм с двигател м10 инжекция 1.8 и не си първия ,който се учудва,дори е 3-ен стоп ,ел стъкла ,ABS с 4 дискови спирачки.Иначе наситина е 10-ти месец 87-ма.
С едно момче спорихме ведъж много относно колата и той даже дойде да я види.
Иначе мерси много за отговорите наситина.Ще правиме няма начин все пак Е30-ки караме :lol:

Напълно си прав относно модела и годината. Виждал съм същия модел, като твоя, но късно се сетих за това. И една интересна подробност: В ЮАР купе Е30, тройния стоп и двигател М10 се продават до 1991 година. Както знаете има завод в ЮАР на BMW и стария мотор влиза в употреба чак до 1991 година.

кандидат ентусиаст
Мнения: 85
Регистриран на: 20.03.2006
Местоположение: София

Мнение от RonSuN » 12 Фев 2008, 12:41

Мисля ,че тук и сега е мястото да разясниме как се демонтира водната помпа изчетох почти всичко и никъде няма обяснено как се сменя.
ако има някъде схема ще е супер.
А конкретно може ли теча да е от гарнитурата на водната помпа така ,че да не се налага смяна на цялата помпа :?: :roll: :uups:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 12 Фев 2008, 13:15

ако имаш луфт на помпата, значи е лагера

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 12 Фев 2008, 19:00

RonSuN написа:... никъде няма обяснено как се сменя.
ако има някъде схема ще е супер...

Изображение
Точиш водата, махаш перка, маркучи (левия е малко шибан), ремък, няколко болта (има къси и дълги, после да не се чудиш кой откъде е!), и помпата ти пада в ръцете (ако не е лепната със силикон :lol: ).

http://bmwfans.info/
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 13 Фев 2008, 11:04

RonSuN написа:Мисля ,че тук и сега е мястото да разясниме как се демонтира водната помпа изчетох почти всичко и никъде няма обяснено как се сменя.
ако има някъде схема ще е супер.
А конкретно може ли теча да е от гарнитурата на водната помпа така ,че да не се налага смяна на цялата помпа :?: :roll: :uups:

Разгледах снимката с теча. Според мен тече през гарнитурата и то не охлаждаща течност, а двигателно масло. Преди да сменяш водната помпа се увери, че причината е от нея. Дори и да е повредена помпата, това не е причина за прекъсване на циркулацията в охладителната система.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 13 Фев 2008, 11:42

Маркучът, означен на снимката със стрелка е част от малкия кръг на охлаждането на двигателя. При изправен термостат този маркуч се загрява, едновременно с повишавенето на температурата на двигателя. Другия маркуч /големия на снимката, който излиза от долната част на радиатора/ започва да се загрява след достигане на температура около 60 градуса, може и повече. При нормална работна температура- 83-85 градуса, този маркуч трябва да стане топъл, както и малкия. При тези градуси термостата отваря напълно големия кръг, част от който е долния голям маркуч. В твоя случай най-вероятно термостата е за смяна, или имаш въздушна възглавница, както писах по-горе.

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook