Проблем с токовете на колата нужда от help?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 19.09.2006
Местоположение: София, Севлиево
Детайли за колата: BMW 320D Touring 2004

Проблем с токовете на колата нужда от help?

Мнение от Chichebiev » 09 Фев 2008, 11:17

Здравейте попрегледах форума на бързо но не открих нещо което да ми помогне и затова пиша. От година и половина я имам тази кола и не съм и правил нищо време беше да се прояви.
Проблема е следния преди месец колата започна да пали трудно и от време на време не искаше да завърти изобщо, набедих акомулатора че е за смяна и че е студено и той е стар и затова се държи така, докато един ден я спрях и след 30 мин. като се върнах не искаше да пали въобще имаше ток колкото да пусна алармата и да ми вдига и сваля стъклата. Реших да сменя акумолатора с нов взех един МОМБАТ 75 amh и всичко изглеждаше ок аз щастлив че паля и няма проплеми, но всичко беше за един ден на другия ден забелязах че започна да ми премигва ABS и ми прекъсва CD-то и тока пак намаля. Като намаляее и алармата ми почва да издава звуци като паля.
Та мисълта ми е от какво може да е проблема според вас и дали може да е алтернатора да не зарежда и как да го разбера дали е от него.
Като махна единия от кабелите на акомулатора докато е запалена трябжа ли да гасне ако зарежда?

Благодаря ви предварително.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Варна
Детайли за колата: touring 318tds

Мнение от Shider » 09 Фев 2008, 11:34

Може алтернатора да не зарежда нормално, въпреки че и лампата трябва да свети :idea: , но знае ли човек...
Като си ги вземате тия нови акумулатори, не ви ли мерят зареждането, за да ви напишат гаранцията?!?

По въпроса с прекъсване на веригата с акумулатора при работещ двигател - по-добре не експериментирай, че може да изгорят разни скъпи истории по електрониката :!:

Та идеята ми е, ако не знаеш как да си измериш зареждането и консумацията при изключен контакт :arrow: закарай я за преглед при електричар.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 09 Фев 2008, 11:37

вижте зареждането дали е ОК и също замерете за отечка

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 19.09.2006
Местоположение: София, Севлиево
Детайли за колата: BMW 320D Touring 2004

Мнение от Chichebiev » 09 Фев 2008, 11:47

Ми ина мен ми направи впеяетление, че не свети лампичка че не зарежда а незнам и коя трябва да свети понеже не ми е светила до сега. Аз си мислех че може би е плочката на алтернатора но как да се уверя че е тя. А това за акомулатора да трябва да отида до сервиза за да ми я замерят, но това стана вчера и трябва първо да я оправя за да отида до сервиза за да ми напишат гаранцията, а така неможе казаха ми че до 10 дни трябва да отида, но както и да е.

Къде мога да я закарам да я погледнат в Люлин днес? :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 19.09.2006
Местоположение: София, Севлиево
Детайли за колата: BMW 320D Touring 2004

Мнение от Chichebiev » 09 Фев 2008, 12:28

Абе къжете как да разбера дали зарежда алтернатора?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Варна
Детайли за колата: touring 318tds

Мнение от Shider » 09 Фев 2008, 13:09

Или с мултицет, ако не можеш/нямаш --> на сервиз (не струва майка си и баща си), или на гледачка :mhihi: .....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 19.09.2006
Местоположение: София, Севлиево
Детайли за колата: BMW 320D Touring 2004

Мнение от Chichebiev » 09 Фев 2008, 14:07

Ходих на гледачка, каза ми да ходя на сервиз и сега е в сервиза,

"БЛАГОДАРЯ ВИ ЗА ПОМОЩА",

но все пак ако не помощ се направихте на модерни е затова не ги обичам много форумите. А този преди не беше такъв но явно е поел към кривия път, да се надяваме че модераторите ще си вършат работата.

п.с. Знам че се мери с мултицет и представи си знам от къде се вкючва, но питах къде и как точно се мери. Явно трябва да го пъхна в дупето ти за да отчете дали зарежда или не. :mhihi:
И доколкотото знам тока трябва да е над 14V когатао зарежда, но май ти и това не знаеш?!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 09 Фев 2008, 14:34

Колега при загасен двигател акумулатора напрежението трябва да е 12V
При работещ двигател (когато алтернатора зарежда) напрежението трябва да е 13.8 - 14V

Провери като подаваш газ при по-високи обороти дали се променя напрежението

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Варна
Детайли за колата: touring 318tds

Мнение от Shider » 09 Фев 2008, 14:59

Chichebiev написа:...
"БЛАГОДАРЯ ВИ ЗА ПОМОЩА"
...


Явно визираш мене ;)

Моля - за помощта!

Знаеш горе-долу как се работи с мултицет и къде се включва, както разбрах впоследствие, ама не знаеш каква лампа трябва да светне, ако има проблем, което може би вече също си научил...
Затова смятам, по-добър вариант е колата да се диагностицира от разбиращ, а не ти да се мъчиш над нея...

И какво се оказа в края на краищата?

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook