525tds загуби мощност ,спря да пали
Модератор: Технически модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Черен пушек - богата смес:
- много нафта с малък ъгъл на помпата
- мръсен въздушен филтър
- интеркуулер с масло
- турбото да духа масло в колектора(изцапан колектор)
- "умрял" в отворено положение АГР
Паленето - компресия(главата или под главата) или
свещи(реле,греят слабо - само на върха;различно време на греене ).Най добрият тест за свещи е като изкараш дюзите и дадеш на контакт - тогава се вижда "кой - кой е и може ли да върши работа"
Кофти вариант също е бързо изключващо реле с бавно греещи свещи
Пич отговори ми на ЛС-то,че имам няколко въпроса към теб
- много нафта с малък ъгъл на помпата
- мръсен въздушен филтър
- интеркуулер с масло
- турбото да духа масло в колектора(изцапан колектор)
- "умрял" в отворено положение АГР
Паленето - компресия(главата или под главата) или
свещи(реле,греят слабо - само на върха;различно време на греене ).Най добрият тест за свещи е като изкараш дюзите и дадеш на контакт - тогава се вижда "кой - кой е и може ли да върши работа"
Кофти вариант също е бързо изключващо реле с бавно греещи свещи

Пич отговори ми на ЛС-то,че имам няколко въпроса към теб

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
BMW- Мания написа:Благодаря Колега ще пробвам съветите върху Баварката,дано да не е нещо по-страшно...
Убеден съм ,че е нещо елементарно-да кажем изгорял бушон на подгряването .

- BMW- Мания
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 20.12.2007
- Местоположение: Veliko Turnovo
Благодаря на всички колеги за помоща ви!
Не,чесъм решил проблема, но съветите ви ще ги изпълня до един докато се реша да взема ново ГНП, или да дам на ремонттова в Пловдив. Най-странното е, че колата изведнъж "умря", докато предният ден мъркаше, като котенце. Карах я до последно, изгасих я и на другият ден проблем! Оказа се, че единият маркуч, който влиза в турбината също е гръмнал, но от него ми казаха, че колата може да не върви, но не и да не пали, камо ли да работи, като ярмомелка.
Благодаря ви отново момчета.
Не,чесъм решил проблема, но съветите ви ще ги изпълня до един докато се реша да взема ново ГНП, или да дам на ремонттова в Пловдив. Най-странното е, че колата изведнъж "умря", докато предният ден мъркаше, като котенце. Карах я до последно, изгасих я и на другият ден проблем! Оказа се, че единият маркуч, който влиза в турбината също е гръмнал, но от него ми казаха, че колата може да не върви, но не и да не пали, камо ли да работи, като ярмомелка.
Благодаря ви отново момчета.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: 525tds загуби мощност ,спря да пали
BMW- Мания написа:Здрасти на всички! Имам ограмен проблем купих си 525 ТДС 1995 ,преди карах същото само че 1992 нямах грижи и проблеми,желязна машина...В началото на тази седмица съм й сменил въздушен и горивен филтър и тъкмо се канех да сменя и масло...,а тя направо ме разби ...
Спирам я предният ден и на следващият "Умря" и не ще да пали. На скорост запали, но няма мощност, мотора чука и пуши черно, като камион. Видях, че маркуча, който води от турбината към кулера е пробит и може да не върви заради това, но защо пуши. Чука дюза - ясно...ще обезвъздуша.
Вчера проверих електромагнитният клапан - работи, свещите - работят без изключение. Ток отива и до свещите и до клапана. Не съм проверявал само след горивният филтър колко гориво изтича за минута, но това ще правя днес.
Колата върти, но не пали. Когато обезвъздушавах дюзите, гориво изтичаше от тях, което ме води на мисълта, че не е и ГНП...
Възможно ли е горивната система да е разхерметезирана, или запушена
Ако и това не е проблема, кое остава освен ГНП?
Знам че тия дни е студено, но предишните дни си палеше от раз, мъркаше като коте,и летеше...
Кажете кой какво мисли по въпроса
Днес ти бях писал някои неща-какво стана.Според мен трябва задължително да оправиш пробитият въздухопровод-подаването на въздух не е правилно.
- BMW- Мания
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 20.12.2007
- Местоположение: Veliko Turnovo
Опитвам се да я накарам да запали, а тогава да мисля за въздухопровода. Дори и без него мисля че трабва да работи добре, като чист дизел, тъй като турбото не се включва на ниските обороти.
Ако все пак мислите, че проблема е от маркуча, свързващ турбината с кулера, то не е проблем да го сменя за минути.
Поздрави на всички!
Ако все пак мислите, че проблема е от маркуча, свързващ турбината с кулера, то не е проблем да го сменя за минути.
Поздрави на всички!
УМРИ, НО В BMW БЪДИ!
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Колега първо извади въздушния филтер,отвии капа4ката за маслото и виж дали се върти разпределителния,ако е ок отвиваш една дуза,завиваш и тръби4ката за горивото,слагаш я в прозра4но шише завърти на стартер и гледаи дали пръска нафта(ако отива до дузите гориво,а след тях няма зна4и ,4е ти е износена хидравли4ната глава в ГНП и 4е електрониката е здрава).Ако и след дузите излиза нафта на мъгла и не иска да запали лошо.Пробваи и пиши да я мислим.Успех
- BMW- Мания
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 20.12.2007
- Местоположение: Veliko Turnovo
Здравейте всички,
Проблема с моето БМВ си остава нерешен. Не иска и не иска да пали. Днес го запалих отново на скорост и същата работа. Чува се чукане на мотора, а колата няма мощност.
Продухах целият горивопровод, след помпата в резервоара ми дава добър дебит - 200 гр, за 15 секунди, но след горивният филтър дебита е едва 100-тина грама гориво.
Възможно ли е помпата от резервоара да не подава достатъчно гориво към ГНП и оттам към дюзите и това да е причината мотора да чука и да се форсира трудно в движение/т.е. отбеднена горивна смес/.
Ако да, то някой би ли ми дал схема за разглобяване на помпата в резервоара, за да мога да я извадя, да почистя цедката, или евентуално да я сменя.
Възможно ли е също така авансатора на ГНП да е сдал багажа/защото разбрах от вас, чеможе да променя количеството на впръскваното гориво/ и кое е по-точно това чудо?
Възможно ли е центровката на ГНП да се е променила сама?
Възможно ли е веригата да е прескочила зъб на стартер и оттам да е избягала центровката на колата/има ли белези на колянов, разпределителен вал и бензинова помпа/?
Благодаря предварително за помоща колеги.
На трупчета съм
Проблема с моето БМВ си остава нерешен. Не иска и не иска да пали. Днес го запалих отново на скорост и същата работа. Чува се чукане на мотора, а колата няма мощност.
Продухах целият горивопровод, след помпата в резервоара ми дава добър дебит - 200 гр, за 15 секунди, но след горивният филтър дебита е едва 100-тина грама гориво.
Възможно ли е помпата от резервоара да не подава достатъчно гориво към ГНП и оттам към дюзите и това да е причината мотора да чука и да се форсира трудно в движение/т.е. отбеднена горивна смес/.
Ако да, то някой би ли ми дал схема за разглобяване на помпата в резервоара, за да мога да я извадя, да почистя цедката, или евентуално да я сменя.
Възможно ли е също така авансатора на ГНП да е сдал багажа/защото разбрах от вас, чеможе да променя количеството на впръскваното гориво/ и кое е по-точно това чудо?
Възможно ли е центровката на ГНП да се е променила сама?
Възможно ли е веригата да е прескочила зъб на стартер и оттам да е избягала центровката на колата/има ли белези на колянов, разпределителен вал и бензинова помпа/?
Благодаря предварително за помоща колеги.
На трупчета съм

УМРИ, НО В BMW БЪДИ!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
BMW- Мания написа:Здравейте всички,
Проблема с моето БМВ си остава нерешен. Не иска и не иска да пали. Днес го запалих отново на скорост и същата работа. Чува се чукане на мотора, а колата няма мощност.
Продухах целият горивопровод, след помпата в резервоара ми дава добър дебит - 200 гр, за 15 секунди, но след горивният филтър дебита е едва 100-тина грама гориво.
Възможно ли е помпата от резервоара да не подава достатъчно гориво към ГНП и оттам към дюзите и това да е причината мотора да чука и да се форсира трудно в движение/т.е. отбеднена горивна смес/.
Ако да, то някой би ли ми дал схема за разглобяване на помпата в резервоара, за да мога да я извадя, да почистя цедката, или евентуално да я сменя.
Възможно ли е също така авансатора на ГНП да е сдал багажа/защото разбрах от вас, чеможе да променя количеството на впръскваното гориво/ и кое е по-точно това чудо?
Възможно ли е центровката на ГНП да се е променила сама?
Възможно ли е веригата да е прескочила зъб на стартер и оттам да е избягала центровката на колата/има ли белези на колянов, разпределителен вал и бензинова помпа/?
Благодаря предварително за помоща колеги.
На трупчета съм
За мен дебита е недостатъчен-при нов филтър, или горивопровода от резервоара до филтъра е запушен,или цедката на помпата или самата помпа не работи добре.За да достигнеш до помпата махаш стелката в багажника ,отвиваш от дясно,на дъното капака,махаш горивопроводите,отвиваш онова дето прилича на капак на бидон,вадиш нивомера,за да освободиш помпата натискаш две щипки на държача на помпата -ще ги видиш.
Оправи обезателно въздухопровода-колата не може да върви добре(може да имаш два проблема-да не пали от нещо и да не върви след като запали ,заради пробитият въздухопровод).Веднъж бях удавил колата и всичко беше във вода ,за да спася двигателя махнах въздухопровода преди AGR клапана-колата тракаше, пушеше и едвам вървеше,при това не я гонех.
За помпата ти казах какво да погледнеш-виж там където помпата се закрепя към двигателя от къде се вижда отвора(от горе или от долу) през ,който минават шпилките ,които я държат към двигателя(отвора е елипсовиден).
За регулирана на ГНП има тема.
За авансатора и прескочили зъби може да ти отговори Ванката.Айде ,че пържолите изстинаха.Весела Коледа.

Колега извадена дюза от цилиндъра,зака4ена след тръби4ката на гнп и като въртиш на стартер ти впръсква на мъгла и на скорост само ти пали,а на стартер не-правилно ли съм те разбралBMW- Мания написа:Здравейте всички,
Проблема с моето БМВ си остава нерешен. Не иска и не иска да пали. Днес го запалих отново на скорост и същата работа. Чува се чукане на мотора, а колата няма мощност.
Продухах целият горивопровод, след помпата в резервоара ми дава добър дебит - 200 гр, за 15 секунди, но след горивният филтър дебита е едва 100-тина грама гориво.
Възможно ли е помпата от резервоара да не подава достатъчно гориво към ГНП и оттам към дюзите и това да е причината мотора да чука и да се форсира трудно в движение/т.е. отбеднена горивна смес/.
Ако да, то някой би ли ми дал схема за разглобяване на помпата в резервоара, за да мога да я извадя, да почистя цедката, или евентуално да я сменя.
Възможно ли е също така авансатора на ГНП да е сдал багажа/защото разбрах от вас, чеможе да променя количеството на впръскваното гориво/ и кое е по-точно това чудо?
Възможно ли е центровката на ГНП да се е променила сама?
Възможно ли е веригата да е прескочила зъб на стартер и оттам да е избягала центровката на колата/има ли белези на колянов, разпределителен вал и бензинова помпа/?
Благодаря предварително за помоща колеги.
На трупчета съм


- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
- BMW- Мания
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 20.12.2007
- Местоположение: Veliko Turnovo
След толкова много проверки и нерви се оказа че е прескочил зъб на верига. Така че съм отново по пътя и Баварката мърка. 

УМРИ, НО В BMW БЪДИ!
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25

Тъкмо щях да ти предлагам да те обзаведа с един читав ТДС

Шега, шега обаче щом веднъж е прескочила май ще трябва да се замислиш дали не са се износили зъбчатките

43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани