Въпрос за турбиниране

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 25.01.2008

Мнение от Duke Nukem » 29 Яну 2008, 9:31

Тези от форума дето ти казват ,че били еднакви са от яката туубо раота.Нямат един зацепен нормално с38,всичките Батки от София,Русе,морето удрят буталца ми се струва и то не заради друго ,а защото в природата не винаги по-голямо седи срещу по-голямо.Но в крайна сметка важно е да си прецизна туубо батка и да са ти ясни нещата.

Едрия я разправи ква е тая раота с пръскалките щото моя м106 нема такива,тука едно 2.3 20кл. туубо куатро също нема ако му сложа повече ли ше изкара,кви са ползите от тая туубо хитринка,щото като глеам по мойта статистика(тя се базира на развиване на гайки в пъти повече от всичките вас) бмв двигателите с пръскалки не издъжат ,колкото тези дето нямат :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 29 Яну 2008, 10:12

Duke Nukem написа:Тези от форума дето ти казват ,че били еднакви са от яката туубо раота.Нямат един зацепен нормално с38,всичките Батки от София,Русе,морето удрят буталца ми се струва и то не заради друго ,а защото в природата не винаги по-голямо седи срещу по-голямо.Но в крайна сметка важно е да си прецизна туубо батка и да са ти ясни нещата.

Едрия я разправи ква е тая раота с пръскалките щото моя м106 нема такива,тука едно 2.3 20кл. туубо куатро също нема ако му сложа повече ли ше изкара,кви са ползите от тая туубо хитринка,щото като глеам по мойта статистика(тя се базира на развиване на гайки в пъти повече от всичките вас) бмв двигателите с пръскалки не издъжат ,колкото тези дето нямат :mhihi: :mhihi:


за м30 нищо немога да кажа щото не съм имал допир с него ,за м106 и той си е м30 до някъде явно раз4итат на процепа на биелата и от там пръскат нагоре само дето и на празен ход от там плиска масълце а като има пръскалки те не пръскат под 1 бар например за да има налягане за лагерите на празен ход ама като влезе в обороти вдига с еналягането и запо4ват да пръскат яката работа.

пп: Виж сега писна ми да сера по ваш адрес незнам роската ли си кой си там от старата генерация ,явно показността ми ви дразни ,ако има некъв на4ин да оправиме нещата и да си помагаме взаимно нали все пак затва е форума който не знае да пита а който отговаря ако е сбъркал някъде някой по-знаещ да го поправи да поспорят за едно или друго и в крайна сметка да се достигне до истината . Аз в голяма степен стигнах до некои истини по метода проба грешка и споделям за да не ги повтарят другите след мен ами направо да знаят какво и как се слу4ва. Макар и с доста време и стро6ени пари за скрап некои неща станаха ясни за пове4ето от форума например за кенефа м40 4е държи до 1,4 бара със сток железа и тн.

Айде ако знаеш нещо за м30 и турбо сподели пък да видим :roll:


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 29 Яну 2008, 11:20

Писах, че са глупости в добрия смисъл, а щом си чел темата трябва да ти е ясно, че М30 е най-доброто дърто желязо произведено някога, а щом е дърто и тежко, значи си е натурален чугунииии, а щом имаш и 6ца, значи малко от малко, трябва да си запознат със старата история на БМВ и трябва да ти е ясно, че М106 е дефакто едно М30 с турбо. Да го кажем така най-образно казано, всички мотори на БМВ ДО М52 са чугунииии, а след това са Алуминии, тука не знам дали имат чугунени сглобки след това. А по мое мнение, всеки мотор с налягане до 0.5 ще издържи в стоковия си вариант, но това си е мое лично мнение и не задължавам никой с него. Прочети пак темата и ще ти се Доизяснят още неща, това казвах, ама не си дочел ;)


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 29 Яну 2008, 14:28

ludiagsm написа:
Duke Nukem написа:Тези от форума дето ти казват ,че били еднакви са от яката туубо раота.Нямат един зацепен нормално с38,всичките Батки от София,Русе,морето удрят буталца ми се струва и то не заради друго ,а защото в природата не винаги по-голямо седи срещу по-голямо.Но в крайна сметка важно е да си прецизна туубо батка и да са ти ясни нещата.

Едрия я разправи ква е тая раота с пръскалките щото моя м106 нема такива,тука едно 2.3 20кл. туубо куатро също нема ако му сложа повече ли ше изкара,кви са ползите от тая туубо хитринка,щото като глеам по мойта статистика(тя се базира на развиване на гайки в пъти повече от всичките вас) бмв двигателите с пръскалки не издъжат ,колкото тези дето нямат :mhihi: :mhihi:


за м30 нищо немога да кажа щото не съм имал допир с него ,за м106 и той си е м30 до някъде явно раз4итат на процепа на биелата и от там пръскат нагоре само дето и на празен ход от там плиска масълце а като има пръскалки те не пръскат под 1 бар например за да има налягане за лагерите на празен ход ама като влезе в обороти вдига с еналягането и запо4ват да пръскат яката работа.

пп: Виж сега писна ми да сера по ваш адрес незнам роската ли си кой си там от старата генерация ,явно показността ми ви дразни ,ако има некъв на4ин да оправиме нещата и да си помагаме взаимно нали все пак затва е форума който не знае да пита а който отговаря ако е сбъркал някъде някой по-знаещ да го поправи да поспорят за едно или друго и в крайна сметка да се достигне до истината . Аз в голяма степен стигнах до некои истини по метода проба грешка и споделям за да не ги повтарят другите след мен ами направо да знаят какво и как се слу4ва. Макар и с доста време и стро6ени пари за скрап некои неща станаха ясни за пове4ето от форума например за кенефа м40 4е държи до 1,4 бара със сток железа и тн.

Айде ако знаеш нещо за м30 и турбо сподели пък да видим :roll:


Евала за думите Луд !!!

Аз също се много дразня когато хора претендираики за знания и мъдрост само плюят и се надсмиват над останалите без да искат да споделят да покажат грешките и да насочат в правилна насока мислите им !
Аз също съм компютърен инжинер но никога не съм се присмивал на хората около мен когато ми зададат някои глупав и понякога смешен въпрос!!! А им обяснявам каде грешат кяакво да направят винаги съм се радвал да споделя опита си И невероятно много оважавам хората които също го правят ! А за дръгите тяхно право си е да не казват нищо но поне да не иронизират останалите Аз всичко което съм научил е от споделен опит между приятели и много четене по форуми което пак си е един вид споделяне на опит между хора които може и да не се познават !

РЕСПЕКТ !!!

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 25.01.2008

Мнение от Duke Nukem » 29 Яну 2008, 20:16

Я поясни пак за процепа и биелата,че нещо не схванах или на теб ти липсват някви елементарни знания.Обясни ми на двигател без пръскалки как се маже(и охлажда) цилиндъра,туталото и буталния болт към бронзовата втулка :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 29 Яну 2008, 20:36

Duke Nukem написа:Я поясни пак за процепа и биелата,че нещо не схванах или на теб ти липсват някви елементарни знания.Обясни ми на двигател без пръскалки как се маже(и охлажда) цилиндъра,туталото и буталния болт към бронзовата втулка :?:




верно не си ме разбрал не се и о4удвам ето ти един линк тука има едни пдф-4ета за разли4ни бмв матори http://www.metricmechanic.com/ да се пообразоваш кое как седи къде има процепи и кое как се маже. :lol:

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 29 Яну 2008, 20:52

Duke Nukem написа: Едрия я разправи ква е тая раота с пръскалките щото моя м106 нема такива.....
Да не е някой М106 с блок от М30.... Заводско М106 си има, и моят си ги има!
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 29 Яну 2008, 22:47

TOM написа:
Duke Nukem написа: Едрия я разправи ква е тая раота с пръскалките щото моя м106 нема такива.....
Да не е някой М106 с блок от М30.... Заводско М106 си има, и моят си ги има!
Аааа точно тва щях да кажа, ма от тебе звучи по-авторитетно :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 29 Яну 2008, 23:34

Вчера в Пловдив е било тествано БМВ 1000 коня :shock: ... то как се смазва :lol:
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 29 Яну 2008, 23:48

AlibiTu написа:Вчера в Пловдив е било тествано БМВ 1000 коня :shock: ... то как се смазва :lol:
Брей, да не e била М5-цата на VS Motor :mhihi:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 30 Яну 2008, 0:07

TOM написа:
AlibiTu написа:Вчера в Пловдив е било тествано БМВ 1000 коня :shock: ... то как се смазва :lol:
Брей, да не e била М5-цата на VS Motor :mhihi:


Тя на VS Motor е толкоз само като я карат на писта, иначе за Драг е малко повече :mhihi:

А иначе информацията за тва БМВ е афтентична :shock:
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 522
Регистриран на: 17.01.2005
Местоположение: Мюнхен/Пловдив

Мнение от JohnnyBlack » 30 Яну 2008, 0:20

ludiagsm написа: пп: Виж сега писна ми да сера по ваш адрес незнам роската ли си кой си там от старата генерация ,явно показността ми ви дразни ,ако има некъв на4ин да оправиме нещата и да си помагаме взаимно...

Ти ни сра в устите, сра, а ся да оправяме нещата :mhihi: Аз си накупих яко вазелин да съм готов за теб, пък ти ся... Бива ли така? :winky:
П.П.>А морската батка, я кажи що се напукаха на S14-то буталцата по края :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 30 Яну 2008, 0:47

AlibiTu написа:
TOM написа:
AlibiTu написа:Вчера в Пловдив е било тествано БМВ 1000 коня :shock: ... то как се смазва :lol:
Брей, да не e била М5-цата на VS Motor :mhihi:


Тя на VS Motor е толкоз само като я карат на писта, иначе за Драг е малко повече :mhihi:

А иначе информацията за тва БМВ е афтентична :shock:


е пусни няква по солидна информация де
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 25.01.2008

Мнение от Duke Nukem » 30 Яну 2008, 9:23

обясни ми с две думи ,не ми давай линкове ,щото имам чувството ,че не се сещаш :mhihi:

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 30 Яну 2008, 9:37

JohnnyBlack написа:
П.П.>А морската батка, я кажи що се напукаха на S14-то буталцата по края :mhihi:
Да ти казвам ли, ВЕ ТЪП :?: Аз морска батка ли съм А :?: Благодаря че ме слагаш при батките ;) И щот тебе няма кой да те сложи там ;) И знаеш ли ЩО? Щот си смотан и не знаеш за какво става въпрос, ама са обаждаш където не ти е работа ;) Ааааа, сетих се ти се обаждаш щото работиш в просспийд и ги знайш добре нещата, тцтцтцтцт.....Ама да ти кажа, само така си мислиш, щот си ПРОСТ ;) Защото неПРОСТИТЕ, като не знаят нещо си мълчат.... Защо ли? Защото ако плямпат много, и плямпането няма нищо общо с реалността, най-нормално е хората да разберат че става дума за някой ПРОСТ, някой като тебе ;) мухахах

п.п. А пък на тези, на които им е станало интересно, ще кажа че на S14 буталцата се напукаха защото опираха в главата....Не ме питайте що така? Който я е сглобявал преди мен, той да каже... Аз колата я получих със сглобен двигател, със спукан блок и така я подкарахме. На теб Джони (щото явно си БАТКА, нали бачкаш в проспийд) може специално Росен Коларов да ти отговори, ако има желание да се занимава да обяснява на някакъв заядлив измислен герой, какъвто си ти ;)
Последна промяна TOM на 30 Яну 2008, 9:45, променена общо 2 пъти
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook