Въпрос за турбиниране
Модератор: bum_bum
62 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Duke Nukem
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 25.01.2008
Тези от форума дето ти казват ,че били еднакви са от яката туубо раота.Нямат един зацепен нормално с38,всичките Батки от София,Русе,морето удрят буталца ми се струва и то не заради друго ,а защото в природата не винаги по-голямо седи срещу по-голямо.Но в крайна сметка важно е да си прецизна туубо батка и да са ти ясни нещата.
Едрия я разправи ква е тая раота с пръскалките щото моя м106 нема такива,тука едно 2.3 20кл. туубо куатро също нема ако му сложа повече ли ше изкара,кви са ползите от тая туубо хитринка,щото като глеам по мойта статистика(тя се базира на развиване на гайки в пъти повече от всичките вас) бмв двигателите с пръскалки не издъжат ,колкото тези дето нямат

Едрия я разправи ква е тая раота с пръскалките щото моя м106 нема такива,тука едно 2.3 20кл. туубо куатро също нема ако му сложа повече ли ше изкара,кви са ползите от тая туубо хитринка,щото като глеам по мойта статистика(тя се базира на развиване на гайки в пъти повече от всичките вас) бмв двигателите с пръскалки не издъжат ,колкото тези дето нямат


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Duke Nukem написа:Тези от форума дето ти казват ,че били еднакви са от яката туубо раота.Нямат един зацепен нормално с38,всичките Батки от София,Русе,морето удрят буталца ми се струва и то не заради друго ,а защото в природата не винаги по-голямо седи срещу по-голямо.Но в крайна сметка важно е да си прецизна туубо батка и да са ти ясни нещата.
Едрия я разправи ква е тая раота с пръскалките щото моя м106 нема такива,тука едно 2.3 20кл. туубо куатро също нема ако му сложа повече ли ше изкара,кви са ползите от тая туубо хитринка,щото като глеам по мойта статистика(тя се базира на развиване на гайки в пъти повече от всичките вас) бмв двигателите с пръскалки не издъжат ,колкото тези дето нямат![]()
за м30 нищо немога да кажа щото не съм имал допир с него ,за м106 и той си е м30 до някъде явно раз4итат на процепа на биелата и от там пръскат нагоре само дето и на празен ход от там плиска масълце а като има пръскалки те не пръскат под 1 бар например за да има налягане за лагерите на празен ход ама като влезе в обороти вдига с еналягането и запо4ват да пръскат яката работа.
пп: Виж сега писна ми да сера по ваш адрес незнам роската ли си кой си там от старата генерация ,явно показността ми ви дразни ,ако има некъв на4ин да оправиме нещата и да си помагаме взаимно нали все пак затва е форума който не знае да пита а който отговаря ако е сбъркал някъде някой по-знаещ да го поправи да поспорят за едно или друго и в крайна сметка да се достигне до истината . Аз в голяма степен стигнах до некои истини по метода проба грешка и споделям за да не ги повтарят другите след мен ами направо да знаят какво и как се слу4ва. Макар и с доста време и стро6ени пари за скрап некои неща станаха ясни за пове4ето от форума например за кенефа м40 4е държи до 1,4 бара със сток железа и тн.
Айде ако знаеш нещо за м30 и турбо сподели пък да видим

Писах, че са глупости в добрия смисъл, а щом си чел темата трябва да ти е ясно, че М30 е най-доброто дърто желязо произведено някога, а щом е дърто и тежко, значи си е натурален чугунииии, а щом имаш и 6ца, значи малко от малко, трябва да си запознат със старата история на БМВ и трябва да ти е ясно, че М106 е дефакто едно М30 с турбо. Да го кажем така най-образно казано, всички мотори на БМВ ДО М52 са чугунииии, а след това са Алуминии, тука не знам дали имат чугунени сглобки след това. А по мое мнение, всеки мотор с налягане до 0.5 ще издържи в стоковия си вариант, но това си е мое лично мнение и не задължавам никой с него. Прочети пак темата и ще ти се Доизяснят още неща, това казвах, ама не си дочел 

- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
ludiagsm написа:Duke Nukem написа:Тези от форума дето ти казват ,че били еднакви са от яката туубо раота.Нямат един зацепен нормално с38,всичките Батки от София,Русе,морето удрят буталца ми се струва и то не заради друго ,а защото в природата не винаги по-голямо седи срещу по-голямо.Но в крайна сметка важно е да си прецизна туубо батка и да са ти ясни нещата.
Едрия я разправи ква е тая раота с пръскалките щото моя м106 нема такива,тука едно 2.3 20кл. туубо куатро също нема ако му сложа повече ли ше изкара,кви са ползите от тая туубо хитринка,щото като глеам по мойта статистика(тя се базира на развиване на гайки в пъти повече от всичките вас) бмв двигателите с пръскалки не издъжат ,колкото тези дето нямат![]()
за м30 нищо немога да кажа щото не съм имал допир с него ,за м106 и той си е м30 до някъде явно раз4итат на процепа на биелата и от там пръскат нагоре само дето и на празен ход от там плиска масълце а като има пръскалки те не пръскат под 1 бар например за да има налягане за лагерите на празен ход ама като влезе в обороти вдига с еналягането и запо4ват да пръскат яката работа.
пп: Виж сега писна ми да сера по ваш адрес незнам роската ли си кой си там от старата генерация ,явно показността ми ви дразни ,ако има некъв на4ин да оправиме нещата и да си помагаме взаимно нали все пак затва е форума който не знае да пита а който отговаря ако е сбъркал някъде някой по-знаещ да го поправи да поспорят за едно или друго и в крайна сметка да се достигне до истината . Аз в голяма степен стигнах до некои истини по метода проба грешка и споделям за да не ги повтарят другите след мен ами направо да знаят какво и как се слу4ва. Макар и с доста време и стро6ени пари за скрап некои неща станаха ясни за пове4ето от форума например за кенефа м40 4е държи до 1,4 бара със сток железа и тн.
Айде ако знаеш нещо за м30 и турбо сподели пък да видим
Евала за думите Луд !!!
Аз също се много дразня когато хора претендираики за знания и мъдрост само плюят и се надсмиват над останалите без да искат да споделят да покажат грешките и да насочат в правилна насока мислите им !
Аз също съм компютърен инжинер но никога не съм се присмивал на хората около мен когато ми зададат някои глупав и понякога смешен въпрос!!! А им обяснявам каде грешат кяакво да направят винаги съм се радвал да споделя опита си И невероятно много оважавам хората които също го правят ! А за дръгите тяхно право си е да не казват нищо но поне да не иронизират останалите Аз всичко което съм научил е от споделен опит между приятели и много четене по форуми което пак си е един вид споделяне на опит между хора които може и да не се познават !
РЕСПЕКТ !!!
- Duke Nukem
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 25.01.2008
Я поясни пак за процепа и биелата,че нещо не схванах или на теб ти липсват някви елементарни знания.Обясни ми на двигател без пръскалки как се маже(и охлажда) цилиндъра,туталото и буталния болт към бронзовата втулка 

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Duke Nukem написа:Я поясни пак за процепа и биелата,че нещо не схванах или на теб ти липсват някви елементарни знания.Обясни ми на двигател без пръскалки как се маже(и охлажда) цилиндъра,туталото и буталния болт към бронзовата втулка
верно не си ме разбрал не се и о4удвам ето ти един линк тука има едни пдф-4ета за разли4ни бмв матори http://www.metricmechanic.com/ да се пообразоваш кое как седи къде има процепи и кое как се маже.

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Аааа точно тва щях да кажа, ма от тебе звучи по-авторитетноTOM написа:Да не е някой М106 с блок от М30.... Заводско М106 си има, и моят си ги има!Duke Nukem написа: Едрия я разправи ква е тая раота с пръскалките щото моя м106 нема такива.....

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Вчера в Пловдив е било тествано БМВ 1000 коня
... то как се смазва 


Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
TOM написа:Брей, да не e била М5-цата на VS MotorAlibiTu написа:Вчера в Пловдив е било тествано БМВ 1000 коня... то как се смазва
Тя на VS Motor е толкоз само като я карат на писта, иначе за Драг е малко повече

А иначе информацията за тва БМВ е афтентична

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- JohnnyBlack
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 17.01.2005
- Местоположение: Мюнхен/Пловдив
ludiagsm написа: пп: Виж сега писна ми да сера по ваш адрес незнам роската ли си кой си там от старата генерация ,явно показността ми ви дразни ,ако има некъв на4ин да оправиме нещата и да си помагаме взаимно...
Ти ни сра в устите, сра, а ся да оправяме нещата


П.П.>А морската батка, я кажи що се напукаха на S14-то буталцата по края

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
AlibiTu написа:TOM написа:Брей, да не e била М5-цата на VS MotorAlibiTu написа:Вчера в Пловдив е било тествано БМВ 1000 коня... то как се смазва
Тя на VS Motor е толкоз само като я карат на писта, иначе за Драг е малко повече![]()
А иначе информацията за тва БМВ е афтентична
е пусни няква по солидна информация де
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Да ти казвам ли, ВЕ ТЪПJohnnyBlack написа:
П.П.>А морската батка, я кажи що се напукаха на S14-то буталцата по края







п.п. А пък на тези, на които им е станало интересно, ще кажа че на S14 буталцата се напукаха защото опираха в главата....Не ме питайте що така? Който я е сглобявал преди мен, той да каже... Аз колата я получих със сглобен двигател, със спукан блок и така я подкарахме. На теб Джони (щото явно си БАТКА, нали бачкаш в проспийд) може специално Росен Коларов да ти отговори, ако има желание да се занимава да обяснява на някакъв заядлив измислен герой, какъвто си ти

Последна промяна TOM на 30 Яну 2008, 9:45, променена общо 2 пъти
е21 345 0-402м 12.18


62 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани