Саморегулируем съединител...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Саморегулируем съединител...
Привет, банда!
Вчера самостоятелно си смених съединителя, в комплект с притискателя и лагера. Всичко стана ОК след 2-рото разглабяне на скоростите...
Проблема е следния. Сега с новия комплект като натисна педала на съединителя до долу се чува едно гъргорене, нещо дере някъде. Звука е все едно лагера се опира в притискателя.
1 идея преди да започне да хърка, скоростите влизат перфектно. Опитах се да отвия малко болта, който е под педала на съединителя за да избегна крайния дерящ момент, но нещо нямам успех. Т.е. вчера имах и мислех, че всичко е ОК, но днес сутринта пак започна да дере...
Какво може да съм объркал при извършването на процедурата? Кажете, че да го отстраня докато още съм с тренинга за монтаж/демонтаж на скорости, кардан и т.н.
Благодаря предварително!
Вчера самостоятелно си смених съединителя, в комплект с притискателя и лагера. Всичко стана ОК след 2-рото разглабяне на скоростите...

Проблема е следния. Сега с новия комплект като натисна педала на съединителя до долу се чува едно гъргорене, нещо дере някъде. Звука е все едно лагера се опира в притискателя.
1 идея преди да започне да хърка, скоростите влизат перфектно. Опитах се да отвия малко болта, който е под педала на съединителя за да избегна крайния дерящ момент, но нещо нямам успех. Т.е. вчера имах и мислех, че всичко е ОК, но днес сутринта пак започна да дере...
Какво може да съм объркал при извършването на процедурата? Кажете, че да го отстраня докато още съм с тренинга за монтаж/демонтаж на скорости, кардан и т.н.


- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Stanchev написа:да не си сложил скапан лагер? другото дето ми идва на акъла лагера на първичния вал?
Лагера на първичния вал ще вие само когато се върти (т.е. когато е зацепен съединителя) а не когато е натиснат съединителя...От това не е...
Както ти казах братчед трябва да е нещо при сглобяването...да го натиска повече,да е на криво аксиалния лагер и т.н.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Ами в магазнина, от който го взимах им казах, че е за 318тдс, гледахме го по книга - за М41Д18.
Забелязах, че щампованите номера на стария и новия феродов диск съвпадаха.
Забелязах, че щампованите номера на стария и новия феродов диск съвпадаха.

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
DrivinGGoD написа:Stanchev написа:да не си сложил скапан лагер? другото дето ми идва на акъла лагера на първичния вал?
Лагера на първичния вал ще вие само когато се върти (т.е. когато е зацепен съединителя) а не когато е натиснат съединителя...От това не е...
Както ти казах братчед трябва да е нещо при сглобяването...да го натиска повече,да е на криво аксиалния лагер и т.н.
що бе бритчед, имах случай дето игления лагер беше смлян и хъркаше само при натиснат съединител


- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Stanchev написа: хъркаше само при натиснат съединител
Това може да се получи при проблем в аксиалния лагер който притиска диафрагмата на притискателния диск...Той се върти (работи) само като е натиснат съединителя...А лагера на първичния вал спира да се върти като натиснеш съединителя (не се предава въртящ момент към скоростната кутия въобще)...А когато отпуснеш съединителя и той зацепи аксиалния лагер спира да се върти и започва този на скоростите...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
абе аз знам принципа на работа, ама като отворихме кутията намерихме стърготини само от игления лагер
и напук на всички физични закони стържеше ПОВЕЧЕ при натиснат съединител. сменихме САМО скоростна кутия и всичко заспа! никой не можа да си го обясни.
и напук на всички физични закони стържеше ПОВЕЧЕ при натиснат съединител. сменихме САМО скоростна кутия и всичко заспа! никой не можа да си го обясни.

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
И какво? Да сменям скорости?
Възможно ли е буталото на помпата да натиска повече от колкото трябва? Разбрах, че когато Жоро Пенчев е сменял долната помпа на съединителя, на буталото имало накакъв пластмасов накрайник и пак така му стържел съединителя. Махнали пластмаската и цитирам "всичко заспа".

Възможно ли е буталото на помпата да натиска повече от колкото трябва? Разбрах, че когато Жоро Пенчев е сменял долната помпа на съединителя, на буталото имало накакъв пластмасов накрайник и пак така му стържел съединителя. Махнали пластмаската и цитирам "всичко заспа".

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Дали не са ми дали по-дълъг лагер и заради него да се пренатиска пръцината на притискателя? Цял ден си го мисля, защото той е единствената част, която не сравних със старата. 


- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
47 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани