Саморегулируем съединител...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Саморегулируем съединител...

Мнение от err0r » 28 Яну 2008, 11:06

Привет, банда!
Вчера самостоятелно си смених съединителя, в комплект с притискателя и лагера. Всичко стана ОК след 2-рото разглабяне на скоростите... :uups:
Проблема е следния. Сега с новия комплект като натисна педала на съединителя до долу се чува едно гъргорене, нещо дере някъде. Звука е все едно лагера се опира в притискателя.
1 идея преди да започне да хърка, скоростите влизат перфектно. Опитах се да отвия малко болта, който е под педала на съединителя за да избегна крайния дерящ момент, но нещо нямам успех. Т.е. вчера имах и мислех, че всичко е ОК, но днес сутринта пак започна да дере...
Какво може да съм объркал при извършването на процедурата? Кажете, че да го отстраня докато още съм с тренинга за монтаж/демонтаж на скорости, кардан и т.н. :idea: Благодаря предварително!
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 28 Яну 2008, 12:59

Никой ли няма идея какво може да съм объркал? :banghead:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 28 Яну 2008, 14:57

да не си сложил скапан лагер? другото дето ми идва на акъла лагера на първичния вал?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 28 Яну 2008, 15:01

а и още нещо, ако е крив феродовия пак може да се получава това стържене..
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 28 Яну 2008, 15:11

Комплекта, който сложих е чисто нов LuK. :dunno:
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 28 Яну 2008, 15:21

Stanchev написа:да не си сложил скапан лагер? другото дето ми идва на акъла лагера на първичния вал?


Лагера на първичния вал ще вие само когато се върти (т.е. когато е зацепен съединителя) а не когато е натиснат съединителя...От това не е...
Както ти казах братчед трябва да е нещо при сглобяването...да го натиска повече,да е на криво аксиалния лагер и т.н.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 5.05.2007

Мнение от mariovj » 28 Яну 2008, 15:21

а дали този к-т е за твоята кола,при натискане на педала ли стърже :?:

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 28 Яну 2008, 15:23

Ами в магазнина, от който го взимах им казах, че е за 318тдс, гледахме го по книга - за М41Д18.

Забелязах, че щампованите номера на стария и новия феродов диск съвпадаха.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 28 Яну 2008, 15:30

DrivinGGoD написа:
Stanchev написа:да не си сложил скапан лагер? другото дето ми идва на акъла лагера на първичния вал?


Лагера на първичния вал ще вие само когато се върти (т.е. когато е зацепен съединителя) а не когато е натиснат съединителя...От това не е...
Както ти казах братчед трябва да е нещо при сглобяването...да го натиска повече,да е на криво аксиалния лагер и т.н.

що бе бритчед, имах случай дето игления лагер беше смлян и хъркаше само при натиснат съединител :mhihi:
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 28 Яну 2008, 15:35

Stanchev написа: хъркаше само при натиснат съединител :mhihi:


Това може да се получи при проблем в аксиалния лагер който притиска диафрагмата на притискателния диск...Той се върти (работи) само като е натиснат съединителя...А лагера на първичния вал спира да се върти като натиснеш съединителя (не се предава въртящ момент към скоростната кутия въобще)...А когато отпуснеш съединителя и той зацепи аксиалния лагер спира да се върти и започва този на скоростите...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 28 Яну 2008, 16:57

абе аз знам принципа на работа, ама като отворихме кутията намерихме стърготини само от игления лагер
и напук на всички физични закони стържеше ПОВЕЧЕ при натиснат съединител. сменихме САМО скоростна кутия и всичко заспа! никой не можа да си го обясни.
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 28 Яну 2008, 17:13

И какво? Да сменям скорости? :shock:
Възможно ли е буталото на помпата да натиска повече от колкото трябва? Разбрах, че когато Жоро Пенчев е сменял долната помпа на съединителя, на буталото имало накакъв пластмасов накрайник и пак така му стържел съединителя. Махнали пластмаската и цитирам "всичко заспа".
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 28 Яну 2008, 20:11

Дали не са ми дали по-дълъг лагер и заради него да се пренатиска пръцината на притискателя? Цял ден си го мисля, защото той е единствената част, която не сравних със старата. :(
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 2.08.2006

Мнение от Ахил » 28 Яну 2008, 20:20

АКО е по-дебел феродовия диск....
Кое е по-хубаво от шведската тройка?БАВАРСКАТА тройка:)

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 28 Яну 2008, 20:23

Диска е 1 към 1 със стария, номерата съвпадаха. Води се dual mass с пружина посредата.
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook