Имам въпрос за климатроника

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 14.04.2007
Местоположение: София
Кара: '95, 320i, Touring

Мнение от avox76 » 12 Дек 2007, 14:28

Не е нормално след като запалиш колата климатроника да не функционира. По принцип би трябвало още като дадеш на контакт и климатроника да светне. Ако е по-студено навън в началото вентилатора е намален на минимум и почти не духа. То няма и смисъл, ако навън е -5 градуса и колата е току що запалена. След няколко минути като започне да позагрява двигателя вентилатора постепенно започва да се усилва (поне при мен е така) с цел по-бързо да се затопли купето.

Това което се чува след като е изгасена колата е едно малко вентилаторче което се намира в панела за управлението на климатроника. Тези които са сменяли кондензаторче го знаят :mhihi: По принцип не би трябвало да се чува шум от това вентилаторче, но на коли които са на повече от 10 години, странните шумове не бива да ни изненадват :lol:

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 23.03.2007
Пол: Мъж

Мнение от stasi72 » 12 Дек 2007, 15:29

Сменихго прословутия кондензатор.
А е сложно защото тази платка цялата е залята с смола.
Гадос
И е трудно

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.07.2003
Пол: Мъж
Кара: E60 BMW 525d
Мечтае да кара: BMW M5

Мнение от Tender » 24 Яну 2008, 17:39

И какво стана оправи ли се проблема?
SGV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 5.05.2007

Мнение от mariovj » 24 Яну 2008, 18:01

Tenata написа:Нормално е, и при мен така това си е от климатрониика, споко :D :D :D

:nono: не е нормално
моя се включва с паленето и всичко си му работи,само когато е още студена парното духа по-слабо ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 25 Яну 2008, 2:02

кое е нормално че не разбрах :roll:

палиш колата сичко светва и почва да духа и реотани се пускат .. в процеса на каране струята става топла .. за мен това е нормално .. до сега никога не ми отказвал дори и при - градуса
Изображение


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 25 Яну 2008, 2:21

avox76 написа: Ако е по-студено навън в началото вентилатора е намален на минимум и почти не духа. То няма и смисъл, ако навън е -5 градуса и колата е току що запалена. След няколко минути като започне да позагрява двигателя вентилатора постепенно започва да се усилва (поне при мен е така) с цел по-бързо да се затопли купето.

Това не е вярно!
колкото е по-студено навън :arrow: толкова е по-студено и в колата :arrow: ако си с дигиталния климатроник,след запалването на двигателя въздушната струя автоматично се засилва в самото начало,независимо дали е топла или студена..датчика дава инфо,че е доста голяма температурната разлика с тази,която е зададена и това е всъщност смисъла от усилването й ;)
А относно това дали се пуска сам или не...ми пробвайте да изгасите управлението на климатроника,преди да изгасите мотора...изгасете го и после го запалете пак...няма да тръгне никакво парно/климатроник ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 5.05.2007

Мнение от mariovj » 25 Яну 2008, 8:39

bam-bam написа:кое е нормално че не разбрах :roll:

палиш колата сичко светва и почва да духа и реотани се пускат .. в процеса на каране струята става топла .. за мен това е нормално .. до сега никога не ми отказвал дори и при - градуса
:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: Бургас/Добрич
Пол: Мъж
Кара: E36

Мнение от GarDolf » 25 Яну 2008, 12:20

avox76 написа: ...А относно това дали се пуска сам или не...ми пробвайте да изгасите управлението на климатроника,преди да изгасите мотора...изгасете го и после го запалете пак...няма да тръгне никакво парно/климатроник ;)


Точно това е причината, да не се включва климатроника, след като запалиш двигателя :lol:
Изображение Изображение
Не е срамно да спазваш правилника за движение по пътищата!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 26 Яну 2008, 2:12

GarDolf написа:
avox76 написа: ...А относно това дали се пуска сам или не...ми пробвайте да изгасите управлението на климатроника,преди да изгасите мотора...изгасете го и после го запалете пак...няма да тръгне никакво парно/климатроник ;)


Точно това е причината, да не се включва климатроника, след като запалиш двигателя :lol:



не разбрах за какво говорите .. може ли по подробно да обясните как да направя това упражнение и да пробвам дали и при мен е така :roll:
Изображение


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 26 Яну 2008, 10:11

bam-bam написа:...

колата е запалена и е на място..намаляш въздушния поток на минимум и спираш управлението на климатроника...гасиш мотора и после го палиш отново - климатроника не трябва да се включва..изобщо управлението му ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 27 Яну 2008, 2:29

ами какво да кажа .. моито парно никога не отказва .. говоря за парно а не за включена клима ;)

намалям го спирам го .. гася колата .. чакам 2 секунди паля я натискам парното и тръгва от раз ... и друго .. парното бачка .. гася колата без да гася парното .. чакам 2 секунди давам на контакт парното си почва преди да съм запалил колата .... паля я то продължава да си бачка .. туку що си играх доста и винаги ми пали управлението ;)
а колата е студена и сичко е помръзнало навън
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 17.05.2005
Местоположение: München
Кара: E39 2003 525i Touring

Мнение от Lexus » 27 Яну 2008, 12:17

bam-bam написа:ами какво да кажа .. моито парно никога не отказва .. говоря за парно а не за включена клима ;)

намалям го спирам го .. гася колата .. чакам 2 секунди паля я натискам парното и тръгва от раз ... и друго .. парното бачка .. гася колата без да гася парното .. чакам 2 секунди давам на контакт парното си почва преди да съм запалил колата .... паля я то продължава да си бачка .. туку що си играх доста и винаги ми пали управлението ;)
а колата е студена и сичко е помръзнало навън

И при мен си е така!!! Няма спиране дадеш ли на контакт и включва климатроника! За това е климатроник като загрее охладителната течност се увеличава и вентилатора за да достигне зададената температура, нормално по книжка трябва да се нагласи на 22 градуса плюс минус 1 за да имаш нормална температура в купето!
Всеки друг случай не е нормален! Намерете едно указание за употреба на е36 и ще прочетете същото1
A1Automobile

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 27 Яну 2008, 22:39

Lexus написа:
bam-bam написа:ами какво да кажа .. моито парно никога не отказва .. говоря за парно а не за включена клима ;)

намалям го спирам го .. гася колата .. чакам 2 секунди паля я натискам парното и тръгва от раз ... и друго .. парното бачка .. гася колата без да гася парното .. чакам 2 секунди давам на контакт парното си почва преди да съм запалил колата .... паля я то продължава да си бачка .. туку що си играх доста и винаги ми пали управлението ;)
а колата е студена и сичко е помръзнало навън

И при мен си е така!!! Няма спиране дадеш ли на контакт и включва климатроника! За това е климатроник като загрее охладителната течност се увеличава и вентилатора за да достигне зададената температура, нормално по книжка трябва да се нагласи на 22 градуса плюс минус 1 за да имаш нормална температура в купето!
Всеки друг случай не е нормален! Намерете едно указание за употреба на е36 и ще прочетете същото1




колега значи и твойта не е от тея за по 5 бона :)
към другите колеги .. да си прегледат колите явно някъде има проблем ... какви са тея неща кога му е кеф да пали кога не му е кеф не пали .. тфа да не е концерт пожелание :lol:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 16.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 318ис
Мечтае да кара: //М-Без Значение

Мнение от guns3 » 27 Яну 2008, 23:47

Следя темата но немога да разбера за кой климат. говорите-за дигиталния или за този със врътките.Моя е със врътки и при студено време както запаля колата той си тръгва.Но искам да питам при модела с врътките когато зимата примерно го нагласиш на 20градуса той изключва ли се когато в купето се постигне тази тем. а въпросат ми важи и за през лятото-питам защото силата на въздушната струя се настроива ръчно????

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 17.05.2005
Местоположение: München
Кара: E39 2003 525i Touring

Мнение от Lexus » 27 Яну 2008, 23:58

guns3 написа:Следя темата но немога да разбера за кой климат. говорите-за дигиталния или за този със врътките.Моя е със врътки и при студено време както запаля колата той си тръгва.Но искам да питам при модела с врътките когато зимата примерно го нагласиш на 20градуса той изключва ли се когато в купето се постигне тази тем. а въпросат ми важи и за през лятото-питам защото силата на въздушната струя се настроива ръчно????


Тоя с врътките наглася само температурата на потока, но неможе да го регулира като сила!
Не спира да духа, продължава си! И такъв съм карал! То си е жив климатик за мен, но не ангажирам никой с моето мнение!
A1Automobile

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook